Ska köpa nya prylar till datorn, köpråd!

Permalänk
Skrivet av MaLo:

Det är rätt kabel för så länge som det bara står SATA (ej ESATA) så fungerar det. Mer minne är lätt att köpa till i efterhand så du kan ta det dyrare moderkortet för då har du mer valmöjligheter för uppgradering i framtiden.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/387430/2011-04-22 Så det ser det ut nu Jag undrar dock om det följer med en sata kabel till dvd brännaren ;o Annars ser det grett ut Köper nästan aldrig något till mig själv så jag tänkte att jag kunde köpa det lilla extra

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av skullywags:

http://www.inet.se/kundvagn/visa/387430/2011-04-22 Så det ser det ut nu Jag undrar dock om det följer med en sata kabel till dvd brännaren ;o Annars ser det grett ut Köper nästan aldrig något till mig själv så jag tänkte att jag kunde köpa det lilla extra

Det ingår 4st SATA kablar med moderkortet så du behöver egentligen inga extra kablar.

Ja man skall skämma bort sig ibland för livet skall inte bara vara ett slit och datorhobbyn är bland de trevligaste..

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Skrivet av MaLo:

Det ingår 4st SATA kablar med moderkortet så du behöver egentligen inga extra kablar.

Ja man skall skämma bort sig ibland för livet skall inte bara vara ett slit och datorhobbyn är bland de trevligaste..

Tack för all hjälp! Blir till att beställa till veckan Synd bara att kylaren till cpun inte finns i lager Väntar dom med att skicka allt tills den har kommit i lager eller skickar dom allt annat först? Så himla sugen på att lira på ny dator så det kanske blir till att beställa 2 gånger annars haha

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av skullywags:

Tack för all hjälp! Blir till att beställa till veckan Synd bara att kylaren till cpun inte finns i lager Väntar dom med att skicka allt tills den har kommit i lager eller skickar dom allt annat först? Så himla sugen på att lira på ny dator så det kanske blir till att beställa 2 gånger annars haha

Kylaren kommer in den 30:e April så det blir nog inga problem.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Skrivet av MaLo:

Kylaren kommer in den 30:e April så det blir nog inga problem.

Vill ju ha ny datorn på lovet