Permalänk
Medlem

Kan du lägga upp bilder där du jämför med Jungelapas gamla sleeve och med MDPC-X's?

Så man har något att jämföra med?

Permalänk
Skrivet av zl33ter:

Kan du lägga upp bilder där du jämför med Jungelapas gamla sleeve och med MDPC-X's?

Så man har något att jämföra med?

haha precis när jag skulle fråga samma sak... nästan :), fast med alla 3 typer :), juste ehhm vill oxo få mitt agg sleevat ! såg att någon blev sur men skickar PM !, riktigt fina bilder du fick till sist, dem där flätorna du visar upp, jag vet nog vad du vill förmedla med det där

Permalänk
Medlem
Skrivet av zl33ter:

Kan du lägga upp bilder där du jämför med Jungelapas gamla sleeve och med MDPC-X's?

Så man har något att jämföra med?

Javiss kan jag det :), skulle du bara kunna vänta 2 dagar isf :), då får jag mina macroringar :), har även beställt et tokina macro 90mm

Skrivet av MicroBugg:

haha precis när jag skulle fråga samma sak... nästan :), fast med alla 3 typer :), juste ehhm vill oxo få mitt agg sleevat ! såg att någon blev sur men skickar PM !, riktigt fina bilder du fick till sist, dem där flätorna du visar upp, jag vet nog vad du vill förmedla med det där

okej okej som jag sa ovan så kan jag fixa det med alla 3 typerna tom :), det finns en bild med 3 stycken röda sleeves, men det är dock ingen bra macrobild, den är tagen med ett normalzoom objektiv

Permalänk
Medlem

Nu har jag visst blivit hetast här bland galleriet folk, Man tackar så mycket för ert intresse :)!!

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

Nu har jag visst blivit hetast här bland galleriet folk, Man tackar så mycket för ert intresse :)!!

grattis till hettan :D!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

grattis till hettan :D!

man tackar så mycket!, nääh nu ska jag gå o lägga mig!! gonatt!

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

man tackar så mycket!, nääh nu ska jag gå o lägga mig!! gonatt!

No Problem Gonatt, ska nog gå o lägga mig nu med, är skittrött !

Permalänk

Nu har jag bestämt mig för att beställa hem Fabric sleeve ! Tack vare dig och dina grymma gallerier så kunde jag verkligen inte motså det längr :P, man tackar för insperationen !

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

Nu har jag bestämt mig för att beställa hem Fabric sleeve ! Tack vare dig och dina grymma gallerier så kunde jag verkligen inte motså det längr :P, man tackar för insperationen !

'det var la fan gött det :D!, vad blir det för något ????

Permalänk
Medlem

Wuuunderbar :D!!! Nu får han slava åt mig snart igen :D!

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDoZz:

Wuuunderbar :D!!! Nu får han slava åt mig snart igen :D!

hahaha det kan du glömma xD

Permalänk
Medlem

En god nyhet till Folket, kommer att börja smygstarta ett Sleeveprojekt nu på ett sleeveoffer som ligger här hemma :), och jag har därmed bestämt att jag ska sleeva utan krymp !

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

'det var la fan gött det :D!, vad blir det för något ????

det får bli en hemlis tills du får nätagget och sleevet på sommarn

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

det får bli en hemlis tills du får nätagget och sleevet på sommarn

Hehe okej :P, Väntar med spänning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

En god nyhet till Folket, kommer att börja smygstarta ett Sleeveprojekt nu på ett sleeveoffer som ligger här hemma :), och jag har därmed bestämt att jag ska sleeva utan krymp !

Jasså! Du gillade ju inte icke-krympslangad sleeve
Fick min första polska order inatt, vem fakking vare som tipsa?

Har inte ens hunnit översätta sidan än!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Jasså! Du gillade ju inte icke-krympslangad sleeve
Fick min första polska order inatt, vem fakking vare som tipsa?

Har inte ens hunnit översätta sidan än!

naaah, såg väldigt ovant ut, men jag fan ett sätt som gjorde det 1000gånger lättare ;), har inte sett nån göra det innan så jag ska nog göra det :), men krympslang kommer att användas på alla kablar förutom atxkablarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

naaah, såg väldigt ovant ut, men jag fan ett sätt som gjorde det 1000gånger lättare ;), har inte sett nån göra det innan så jag ska nog göra det :), men krympslang kommer att användas på alla kablar förutom atxkablarna

Ah ok Ja det blir nog bra detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Ah ok Ja det blir nog bra detta

man får väl hoppas på det stefan

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

En god nyhet till Folket, kommer att börja smygstarta ett Sleeveprojekt nu på ett sleeveoffer som ligger här hemma :), och jag har därmed bestämt att jag ska sleeva utan krymp !

jasså har du det :D??? vad blir det för offer då ?? haha snacka om ovanligt :), hoppas det blir snyggt!

Permalänk
Hedersmedlem

Nooo, utan krympslang. Blir ju finast med, aja, ska i alla fall bli spännande att se slutresultat. Man kanske till och med ändrar sin åsikt

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Nooo, utan krympslang. Blir ju finast med, aja, ska i alla fall bli spännande att se slutresultat. Man kanske till och med ändrar sin åsikt

hehe ska nog bli finfint :), vissa kablar måste ju ändå ha sleeve, men det är en sak jag inte är säker på, ska jag stoppa sleevet ända in till nätagget ??? för att göra det så måste ju jag öppna agget :/, då ryker garantin, kommer ju ändå sälja detta då jag måste ha starkare agg till mitt kommande system :), kommer köra 470 i quad sli

Permalänk
Medlem

Måste dock säga att jag tycker MDPC-X's sleeve ser mkt mer välgjord ut.
Fina bilder är det ju iaf, även om fokusen ligger på underlaget mer än sleeven på vissa bilder ^^

Visa signatur

:: Intel Core i5-3750K @ 3.86GHz :: 16GB Vengeance 1600MHz :: XFX Radeon HD6950 2GB :: 1x 120GB SSD [WIN 7] :: 1x 1TB [SPEL / PROGRAM / FILM] :: 1x 500GB [INSTALLERADE SPEL] ::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dampis:

Måste dock säga att jag tycker MDPC-X's sleeve ser mkt mer välgjord ut.
Fina bilder är det ju iaf, även om fokusen ligger på underlaget mer än sleeven på vissa bilder ^^

hmm det skulle jag nog inte säga nånstans haha !
Jovisst, neeh det är bara för jag fokuserar på andra delar utav sleevet iställer för alltid det som finns närmast !

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

hmm det skulle jag nog inte säga nånstans haha !
Jovisst, neeh det är bara för jag fokuserar på andra delar utav sleevet iställer för alltid det som finns närmast !

kan inte säga mer än att jag håller med här !, det nya fabricsleevet ser väldigt mycekt prydigare ut och det är väldigt mer tilltaget tom, fick en bit av kskz_91 och jag är hur nöjd som helst ! hade inte så värst stora förväntningar men det är väldigt bra gjort helt enkelt :), möstret är ju snyggare än den vanliga gjungelsleeven och mdpc-x vilket är dessama

Permalänk
Medlem

sleeving är väll fint men jag kan inte förstå varför detta album får så högt betyg då det inte är något speccielt han har gjort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av benjerry:

sleeving är väll fint men jag kan inte förstå varför detta album får så högt betyg då det inte är något speccielt han har gjort?

stor nyhet som måååånga väntat på, bra bilder, bra presentation, lyssnar på andras åsikter, gör det andra vill se osv ! logik min vän !

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

stor nyhet som måååånga väntat på, bra bilder, bra presentation, lyssnar på andras åsikter, gör det andra vill se osv ! logik min vän !

No hard feelings men sista bilden så ser krympslangen väldigt slarvigt gjort och inte inge bra alls :/ Samt så brister vissa bilder tycker jag. Men fin sleeving alla fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

No hard feelings men sista bilden så ser krympslangen väldigt slarvigt gjort och inte inge bra alls :/ Samt så brister vissa bilder tycker jag. Men fin sleeving alla fall

hehe var inte meningen att det skulle bli bra jag hittade 2 bitar i en låda, det är inte ens djungelkrymp. det var enbart för att få ett humm om hur det ser ut utan krympslang, och krympen var waaay to long :O, hehe

Permalänk

Har du fått dina macroringar ännu ???

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

Har du fått dina macroringar ännu ???

nej det har jag inte :), dem ska komma idag så får väl se vad som händer !