Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

nej det har jag inte :), dem ska komma idag så får väl se vad som händer !

ahaa okej :), hoppas dem kommer

Permalänk

och juste, frågade du han killen vad det programmet hette för att skissa datorer ????? det där med färdigbyggda fläkta nätagg moderkort och ...jaa du vet??

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

ahaa okej :), hoppas dem kommer

ahh men den verkar inte komma idag iaf :/, blir väl imorgon förhoppningsvis !

Skrivet av MicroBugg:

och juste, frågade du han killen vad det programmet hette för att skissa datorer ????? det där med färdigbyggda fläkta nätagg moderkort och ...jaa du vet??

ahh Google SketchUp men det var det inte värt !, absolut inte !

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått Mina macroringar så det blir äntligen några macrobilder! Dem kom ganska sent idag :S, men det viktigaste är att jag har dem !

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

Nu har jag fått Mina macroringar så det blir äntligen några macrobilder! Dem kom ganska sent idag :S, men det viktigaste är att jag har dem !

jasså har du det :), hur funkar dem då?? ger dem bra macrobilder ???

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

jasså har du det :), hur funkar dem då?? ger dem bra macrobilder ???

är inte alls nöjd med dem :/, var sämre än jag förväntat mig faktiskt !

Permalänk
Medlem

Vad var det för fel på ringarna då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

stor nyhet som måååånga väntat på, bra bilder, bra presentation, lyssnar på andras åsikter, gör det andra vill se osv ! logik min vän !

stor nyhet? det är ju bara sleeving. Det är ju inte dirr ett helt nytt tekniskt gränssnitt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Vad var det för fel på ringarna då?

dem var inte så bra som jag trodde att dem skulle vara :/, var väldigt jobbigt att arbeta med och man var helt tvungen att ha stativet med hela tiden osv, den tog väl skapliga bilder fast fokusen ligger i mitten utav bilderna hela tiden så det blir dof runt om hela tiden...

Skrivet av benjerry:

stor nyhet? det är ju bara sleeving. Det är ju inte dirr ett helt nytt tekniskt gränssnitt.

kanske inte för dig men för djungelapa..., no more coments here iaf !

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

dem var inte så bra som jag trodde att dem skulle vara :/, var väldigt jobbigt att arbeta med och man var helt tvungen att ha stativet med hela tiden osv, den tog väl skapliga bilder fast fokusen ligger i mitten utav bilderna hela tiden så det blir dof runt om hela tiden...

ahaa okej, jag hade ju tänkt beställa ett par ringar jag med, fast jag är ju ändå inget vidare på att ta bilder så det får jag nog lägga på hyllan ett tag xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

ahaa okej, jag hade ju tänkt beställa ett par ringar jag med, fast jag är ju ändå inget vidare på att ta bilder så det får jag nog lägga på hyllan ett tag xD

ahaa, men det är ju inte svårt o lära sig fota, finns jättebra lärofilmer på youtube på svenska tom ! sök på fotoskolan !

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

ahaa, men det är ju inte svårt o lära sig fota, finns jättebra lärofilmer på youtube på svenska tom ! sök på fotoskolan !

man tackar för det :), har nu läst på och kola ti 2 dagar samt fotat efter filmtipsen ! jag börjar få mycket bättre bilder...dock måste jag lära mig min kamera bättre !

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

man tackar för det :), har nu läst på och kola ti 2 dagar samt fotat efter filmtipsen ! jag börjar få mycket bättre bilder...dock måste jag lära mig min kamera bättre !

inga problem mannne :), när du lärt dig kameran så kan du fota bra också :), att lära sig kameran är det viktigaste att fota är busenelt !

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

dem var inte så bra som jag trodde att dem skulle vara :/, var väldigt jobbigt att arbeta med och man var helt tvungen att ha stativet med hela tiden osv, den tog väl skapliga bilder fast fokusen ligger i mitten utav bilderna hela tiden så det blir dof runt om hela tiden...

Aldrig funderat på att ändra bländaren? Jag har ringar och kan få skarpt över hela bilden..

Visa signatur

:: Intel Core i5-3750K @ 3.86GHz :: 16GB Vengeance 1600MHz :: XFX Radeon HD6950 2GB :: 1x 120GB SSD [WIN 7] :: 1x 1TB [SPEL / PROGRAM / FILM] :: 1x 500GB [INSTALLERADE SPEL] ::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dampis:

Aldrig funderat på att ändra bländaren? Jag har ringar och kan få skarpt över hela bilden..

har ju gjort det men ändå, blev inte så bra som jag vill ha det ;), saknar mitt macro

Permalänk
Medlem

Glöm inte att Titta in mitt nugående Projekt:
Project Chocolate Temptation
http://www.sweclockers.com/forum/5-modifikationer-och-egna-ko...
Släng gärna en kommentar och glöm inte att bevaka !

Permalänk
Medlem

Ge mig nätagget va?

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Ge mig nätagget va?

haha tror inte kunden hade blivit så glad

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

haha tror inte kunden hade blivit så glad

Nemen, tänk på hur glad jag hade blivit istället! skämt å sido. Sjukt läckert sleevat måste jag säga, har aldrig fast för sleeve direkt men dina bilder får en verkligen att tänka i andra banor! Hoppas att det kommer mer bilder.

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Nemen, tänk på hur glad jag hade blivit istället! skämt å sido. Sjukt läckert sleevat måste jag säga, har aldrig fast för sleeve direkt men dina bilder får en verkligen att tänka i andra banor! Hoppas att det kommer mer bilder.

fan vad kul o höra :),
du kan ju checka in mitt galleri och kommentera på dem andra albumen :), checka min deathadder mod, där haru mer fabric sleeve

Permalänk
Medlem

hur mycket tar du för att Sleeva ett nätag

Visa signatur

Chassi:Corasir 800D*Nätagg :Corsair HX 850W PSU
Modekort:ASUS ROG Maximus III Formula*CPU:Intel i5 750 @3.8Ghz
Grafikkort :Zotac 680Gtx*Mine :Corsair Dominator 2x2Gig

Permalänk
Medlem
Skrivet av astros:

hur mycket tar du för att Sleeva ett nätag

du har pm!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt,fortsätt sådär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunezz:

Riktigt snyggt,fortsätt sådär

Tackar, i will

Permalänk
Medlem

som du säkert märkt är stefans sleeve rätt mycket trevligare än mdpcx sleeve. ganska imponerande då stefan säger att han vill vara "ett kompliment men inte konkurrent". samtidigt säger nils "ååh alla andra är skit, jag är bäst, jag har bästa grejjerna i världen blaha".. medans åtminstone mina erfarenheter säger tvärt om.

stefan/djungelapa's prylar e kalasbra, i princip alltid bättre än nils/mdpcx. priset är alltid bättre, frakt-tiden är alltid bättre... det blir bara fånigt om jag ska fortsätta.

djungelapa = bättre på alla vis

bra jobbat med sleevandet iaf. helt klart bra resultat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rmd:

som du säkert märkt är stefans sleeve rätt mycket trevligare än mdpcx sleeve. ganska imponerande då stefan säger att han vill vara "ett kompliment men inte konkurrent". samtidigt säger nils "ååh alla andra är skit, jag är bäst, jag har bästa grejjerna i världen blaha".. medans åtminstone mina erfarenheter säger tvärt om.

stefan/djungelapa's prylar e kalasbra, i princip alltid bättre än nils/mdpcx. priset är alltid bättre, frakt-tiden är alltid bättre... det blir bara fånigt om jag ska fortsätta.

djungelapa = bättre på alla vis

bra jobbat med sleevandet iaf. helt klart bra resultat!

Nej, MDPC-X:s sleeve har faktiskt bättre kvalitet, enligt mig i alla fall. Plus att de har mer färger vilket självklart är positivt.

Permalänk
Skrivet av rmd:

som du säkert märkt är stefans sleeve rätt mycket trevligare än mdpcx sleeve. ganska imponerande då stefan säger att han vill vara "ett kompliment men inte konkurrent". samtidigt säger nils "ååh alla andra är skit, jag är bäst, jag har bästa grejjerna i världen blaha".. medans åtminstone mina erfarenheter säger tvärt om.

stefan/djungelapa's prylar e kalasbra, i princip alltid bättre än nils/mdpcx. priset är alltid bättre, frakt-tiden är alltid bättre... det blir bara fånigt om jag ska fortsätta.

djungelapa = bättre på alla vis

bra jobbat med sleevandet iaf. helt klart bra resultat!

Du kan ju varesig testat MDPCs sleeving eller djungelapas....

Permalänk
Medlem

svårt att sleeva ? jag är bra sugen

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1ck3h:

svårt att sleeva ? jag är bra sugen

För mig är sleeving busenkelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

För mig är sleeving busenkelt

Kanske får ge sig på att sleeva då kan ju alltid testa

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X