Permalänk

BFBC2 Squad

Har precis köpt BFBC2 där jag har hört att teamwork är viktigare till skillnad från Cod, tyvärr så spelar inga av mina kompisar BFBC2 på pc, någon som kanske är sugen på att köra i squad med kommunikation? Adda mig ingame eller på steam: Jockepete

Visa signatur

MS-7613 l i5 750 l 6GB RAM DDR3 l GTX 570 l Asus Xonar DX+Pc 360 l Seagate 750GB + 500GB HDD 7200 RPM l VX 550W l Fractal Design Defice R3 l Benq G2222HDL l Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem

hade ju varit kul, dock spelar jag de inte så mycket längre :/ lej på de men får se om jag addar dig när jag känner för att lira!

edit: ifs kan lättare adda dig å bara joina när jag vill lira xD

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Får man fråga ålder? Lirar själv en massa BC2, dock är vi en skara tajta norrlandsgrabbar i bekantskap som lirar ihop.

Visa signatur

Första PC'n: Compaq Presario CDS 520 - 1994

Permalänk
Skrivet av Amelek:

Får man fråga ålder? Lirar själv en massa BC2, dock är vi en skara tajta norrlandsgrabbar i bekantskap som lirar ihop.

Fyller 15 i november.

Visa signatur

MS-7613 l i5 750 l 6GB RAM DDR3 l GTX 570 l Asus Xonar DX+Pc 360 l Seagate 750GB + 500GB HDD 7200 RPM l VX 550W l Fractal Design Defice R3 l Benq G2222HDL l Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem

Okej, vi håller oss i en skara kring 28-30. Men det finns säkert flera yngre i grupper.
Lycka till. See you on the Battlefield.

Visa signatur

Första PC'n: Compaq Presario CDS 520 - 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockepeter:

Har precis köpt BFBC2 där jag har hört att teamwork är viktigare till skillnad från Cod, tyvärr så spelar inga av mina kompisar BFBC2 på pc, någon som kanske är sugen på att köra i squad med kommunikation? Adda mig ingame eller på steam: Jockepete

Om du fortfarande är intresserad så kan jag adda så kan vi lira
Ibland så kör man taktiskt och ibland så kör man bara för skojs skull

Permalänk
Skrivet av ezakimak:

Om du fortfarande är intresserad så kan jag adda så kan vi lira
Ibland så kör man taktiskt och ibland så kör man bara för skojs skull

Visst, bara att adda

Visa signatur

MS-7613 l i5 750 l 6GB RAM DDR3 l GTX 570 l Asus Xonar DX+Pc 360 l Seagate 750GB + 500GB HDD 7200 RPM l VX 550W l Fractal Design Defice R3 l Benq G2222HDL l Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Avstängd

Lirar gärna taktiskt med några, adda Quantin-87

Permalänk
Medlem

Jag är med också på att lira! Finns under namnet Ryssk eller Rysk, kommer ej riktigt ihåg! Så det är bara att adda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockepeter:

Visst, bara att adda

Skrivet av Quantin:

Lirar gärna taktiskt med några, adda Quantin-87

Skrivet av Philippk:

Jag är med också på att lira! Finns under namnet Ryssk eller Rysk, kommer ej riktigt ihåg! Så det är bara att adda

Har lagt till er alla så kan vi bestämma en dag som vi kör
Men ska vi köra typ Skype eller Teamspeak för bättre kommunikation?
Är ju lite roligare om vi ska köra taktiskt så slipper vi sitta och skriva som galningar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ezakimak:

Har lagt till er alla så kan vi bestämma en dag som vi kör
Men ska vi köra typ Skype eller Teamspeak för bättre kommunikation?
Är ju lite roligare om vi ska köra taktiskt så slipper vi sitta och skriva som galningar

Vilket som för mig.

Permalänk
Skrivet av Jockepeter:

Har precis köpt BFBC2 där jag har hört att teamwork är viktigare till skillnad från Cod, tyvärr så spelar inga av mina kompisar BFBC2 på pc, någon som kanske är sugen på att köra i squad med kommunikation? Adda mig ingame eller på steam: Jockepete

Yes! Jag är på, jag addar dig sen när jag kommer hem (:

Skrivet av Amelek:

Får man fråga ålder? Lirar själv en massa BC2, dock är vi en skara tajta norrlandsgrabbar i bekantskap som lirar ihop.

Skrivet av Quantin:

Lirar gärna taktiskt med några, adda Quantin-87

Jag addar dig också (:

Skrivet av ezakimak:

Har lagt till er alla så kan vi bestämma en dag som vi kör
Men ska vi köra typ Skype eller Teamspeak för bättre kommunikation?
Är ju lite roligare om vi ska köra taktiskt så slipper vi sitta och skriva som galningar

Dig kör jag med ezakimak Tycker vi kan köra på skype, kanske lite lättare? ^^

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alucard88:

Yes!
Dig kör jag med ezakimak Tycker vi kan köra på skype, kanske lite lättare? ^^

Yes
Aa jag tycker med att skype är lättast
Alla får adda mig ezakimak91 på skype och ezakimak911 på BFBC2

Permalänk

Adda "Jockepeter" på skype

Visa signatur

MS-7613 l i5 750 l 6GB RAM DDR3 l GTX 570 l Asus Xonar DX+Pc 360 l Seagate 750GB + 500GB HDD 7200 RPM l VX 550W l Fractal Design Defice R3 l Benq G2222HDL l Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem

ni som vill kan adda mig på skype och steam (cape37)
dock får ni räkna med att jag inte är jätte bra.
får mitt bc2 först imorgon till pc. men har dock spelat ganska mycket bc2 på ett j*vla ps3 tidigare :s

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Adda mig ingame pucko97. Är någorlunda bra.

Permalänk
Medlem

Bara lägga till Tyran26 ingame å skype om ni vill spela. Inte många polare som lirar längre haha, alltid kul med nytt folk!

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Adda JaegarN om ni vill spela:)

Permalänk

Nerden22 på steam. Jag skjuter skarpt med min m24 alt. m95

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk
Medlem

adda mig gärna på bc2 nu. (cape37)

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

adda gärna mig: Hanky1337
Jag är intresserad av att köra lite teamwork, jag har hafft spelet sen release men jag har inte lyckats övertala några kompisar att skaffa det

är 15år btw

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Skrivet av helmius:

adda gärna mig: Hanky1337
Jag är intresserad av att köra lite teamwork, jag har hafft spelet sen release men jag har inte lyckats övertala några kompisar att skaffa det

är 15år btw

Adda mig på skype: Jockepeter för "teamspeaking"

Visa signatur

MS-7613 l i5 750 l 6GB RAM DDR3 l GTX 570 l Asus Xonar DX+Pc 360 l Seagate 750GB + 500GB HDD 7200 RPM l VX 550W l Fractal Design Defice R3 l Benq G2222HDL l Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja hoppa in här och spela med lite spelare. BFBC2 är inte skoj när man kör ensam.
Adda mig på Steam MadHob.

Är 15 också

Permalänk
Medlem

Du kan också adda mig på bc2 och skype med namnet bujar96

Är 15 år också!

Visa signatur

Moderkort: Asus M4A89GTD/USB3 | Processor: AMD Phenom II X4 955 | Grafikkort: XFX Radeon 6870 | Nätaggregat: OCZ Modxstream 600W | Lagring: Hitachi 500GB
iPhone 4 32GB | MacBook Pro 17" (Unibody)
Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja vara med att lira lite där lagkamrater samarbetar mer strategiskt Är själv 22, snart 23, och spelar helst med personer i någorlunda samma ålder. Fast mogna tonåringar går väl bra det med

Heter isunken på skype och Farner in-game.

Permalänk
Medlem

20 år, nimloths på skype samma på bf tror jag annars skriv på skype så kör vi när jag är online:)

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Medlem

dags att spela nUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Adda mig på Ceogar

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Kan också vara med och spela Heter eklund_emil på Skype... Fyller 15 i Juni och jag sitter inte och skriker när jag dör i spelet

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUSG15:

Kan också vara med och spela Heter eklund_emil på Skype... Fyller 15 i Juni och jag sitter inte och skriker när jag dör i spelet

Vad fan, skrika måste man göra.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Vad fan, skrika måste man göra.

Hur skriker man när man är död?