Permalänk
Medlem

Gröna pixlar över skärmen

Har haft ett tag nu att när jag har WoW igång samt spelar upp ngn video i fullscreen eller liknande kan jag få gröna pixlar på skörmen, ibland mer, ibland mindra. Får det även i WoW ibland om jag har något tyngre igång i bakgrunden. Ngn som vet vad det kan va och om man kan göra nåt åt det?

Permalänk
Medlem

Varm, för mycket klockat grafikkort eller trasigt grafikkort? (kan vara det eller har jag fel? )

Permalänk
Medlem

Kollat nu med program och nu när jag kör Wow så har jag 57" på GPU och 35-55 på CPU. Låter väldigt lågt så tycker inte jag bör ha värmeproblem som gor detta!?

Permalänk
Medlem

Blir till och baka det kanske? Helt 100 på att det är grafikkortet.

Visa signatur

B I U

Permalänk
Medlem
Skrivet av piddepan:

Kollat nu med program och nu när jag kör Wow så har jag 57" på GPU och 35-55 på CPU. Låter väldigt lågt så tycker inte jag bör ha värmeproblem som gor detta!?

Men om du växlar mellan WoW och programmet så hinner tempen på GPUn sänkas en del. Du måste ha ett program som registrerar tempen UNDER ditt spelande (och ej i menyn på spelet heller).

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.