Permalänk
Medlem

Riktpris på 5970

Har fått chansen att köpa ett begagnat 5970 för 3000:- av en polare, men jag har ingen aning vad priset är på den begagnade marknaden.

Ska man slå till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Szkar:

Har fått chansen att köpa ett begagnat 5970 för 3000:- av en polare, men jag har ingen aning vad priset är på den begagnade marknaden.

Ska man slå till?

Nja, pruta du lite. Typ 2700 är nog lagom tror jag. Kom över mitt för 2,5k helt nytt, bra kontakter. Den affären var ändå i januari.

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem
Skrivet av VolvoSwe:

Nja, pruta du lite. Typ 2700 är nog lagom tror jag. Kom över mitt för 2,5k helt nytt, bra kontakter. Den affären var ändå i januari.

Wow. Det är inte så att dina "kontakter" har ett kort över?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Szkar:

Wow. Det är inte så att dina "kontakter" har ett kort över?

Hmm, nej tyvärr. Kortet gick ur sortiment.

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av burken_swe@yahoo:

Luktar scam lång väg eftersom HD5850 fortfarande går runt tusenlappen på begagnatmarknaden.

Försök pruta ner kortet några hundralappar, runt 2700 som någon tidigare sa låter som en bra deal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bachman:

Luktar scam lång väg eftersom HD5850 fortfarande går runt tusenlappen på begagnatmarknaden.

Försök pruta ner kortet några hundralappar, runt 2700 som någon tidigare sa låter som en bra deal.

det låter som att det är ett företag som säljer kortet. uppdaterade länken den förra funkade inte.