Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

En sida bakåt räcker.

Efter ett tags scrollande så hittade jag! Tackar
Synd dock, hoppas hoppas!

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

Hallå Inet! Kommer ni ta in någon/några modeller av Asus G53SX när den lanseras?

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Sitter och kollar på internminnen och kliar mig i huvudet.

Corsair 4GB (1x4096MB) 1600MHz VENGEANCE kostar just nu 390:-

Corsair 16GB (4x4096MB) 1600MHz VENGEANCE kostar nu på kampanj 1590:- (innan 1630:-)

Men om man köper 4 st singel 4GB stickor, alltså 390:-x4 kostar ju dom totalt 1560? Varför är kittet för 16 gb dyrare än om man köper 4 st i styckpris?

Jag tycker iaf det känns lite konstigt, vanligtvis brukar man ju tjäna någon krona på att köpa storpack?

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Kommer ni att få in fler Cooler master 212 plus Proccesor kylare? Är det bara att beställa även fast det står att det inte finns några i lagret eller hur funkar det?

mvh

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/artikel/v100007/dator-i-delar-intel-core-...

Hur lång är leveranstiden på den? Hade tänkt att beställa den idag. Frågar för den verkar inte finnas inne p.g.a obekräftat antal GTX 460's? :/ Borde jag bara boka det i butik?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fawltyt:

https://www.inet.se/artikel/v100007/dator-i-delar-intel-core-...

Hur lång är leveranstiden på den? Hade tänkt att beställa den idag. Frågar för den verkar inte finnas inne p.g.a obekräftat antal GTX 460's? :/ Borde jag bara boka det i butik?

Finns i butik
Då skickas det därifrån.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Finns i butik
Då skickas det därifrån.

Puh, satt och hoppades på att det var så! Tack, hoppas du inte ger mig falskt hopp nu bara Inställd på att få den imorgon, segt ifall det skulle visa sig att nått inte kan skickas på nån vecka

Inet <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av fawltyt:

Puh, satt och hoppades på att det var så! Tack, hoppas du inte ger mig falskt hopp nu bara Inställd på att få den imorgon, segt ifall det skulle visa sig att nått inte kan skickas på nån vecka

Inet <3

Nja, tar en dag extra (enligt dom själva). Hata mig inte

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Nja, tar en dag extra (enligt dom själva). Hata mig inte

Haha rackarns. Aja onsdag funkar väl också, fyfan, väntat på att få köpa denna nu i 2 månader

Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... typ.

Permalänk
Medlem

Hej Inet

Har ni några planer att bygga en butik i Malmö? Eftersom ni har en i Stockholm och 2 i Göteborg, så varför inte den tredje största staden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BonoBono:

Hej Inet

Har ni några planer att bygga en butik i Malmö? Eftersom ni har en i Stockholm och 2 i Göteborg, så varför inte den tredje största staden?

Inet är ett relativt litet företag, de kommer nog till Malmö förr eller senare men då de väljer att växa långsamt och stabilt för att bibehålla det som gjort dom framgångsrika så kan det ta ett tag.

svar på dåligt inlägg
Permalänk
Medlem

Tycker det är synd att inet ofta har mycket som inte finns i lager..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Calzon:

Corsair 16GB (4x4096MB) 1600MHz VENGEANCE kostar nu på kampanj 1590:- (innan 1630:-)

Men om man köper 4 st singel 4GB stickor, alltså 390:-x4 kostar ju dom totalt 1560? Varför är kittet för 16 gb dyrare än om man köper 4 st i styckpris?

Jag tycker iaf det känns lite konstigt, vanligtvis brukar man ju tjäna någon krona på att köpa storpack?

Kostar mer för att paketen är matchade, min gissning.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
Fördomarna kan ni ta någon annanstans.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Vet ni när tangentbordet Mionix Zibal 60 kommer in i lager?

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk

Vill tacka Inet för ännu en smärtfri och otroligt snabb leverans. Beställde ett Fractal Design Arc, Msi gtx 570 Power Edition och G. Skill minnen i torsdags eftermiddag och kunde idag gå ned till posten och hämta ut dem.
Tackar även för den otroligt goda pingvinstången med rabarbersmak som hade letat sig ned i lådan .

Permalänk
Medlem

Såg att ni har lagt till http://www.inet.se/artikel/6904257/corsair-plexisida-till-600...
I fel tillverkade. Ska vara corsair och inte Diverse:P

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Jag beställde lite småplock. HDMI Kabel, micro SD etc.
Till min stora förvåning och besvikelse fick jag INGEN pingvinstång!
Sakerna kom i ett bubbelplastkuvert med plats nog för 100st pingvinstänger så platsbrist kan inte ha varit anledningen.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maskaren:

Jag beställde lite småplock. HDMI Kabel, micro SD etc.
Till min stora förvåning och besvikelse fick jag INGEN pingvinstång!
Sakerna kom i ett bubbelplastkuvert med plats nog för 100st pingvinstänger så platsbrist kan inte ha varit anledningen.

Vad folk ska klaga på en pingvin stång som kostar max 5 kr? Det är bara en lite bonus from inet och ibland har dom ingen lunch rast. Så då kan det hända att dom äter lite pingivner:P

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Undar hur länge ni har Lanseringskampanj på arc mini? Åker nämligen bort i helgen men vill köpa chassit och inte missa fläkten man får till
http://www.inet.se/artikel/6900465/fractal-design-arc-mini-14...

Permalänk
Medlem

Ser att ni har börjat ta in flera av Silverstone's M-ATX och M-ITX chassin.

Har ni några planer på deras TJ08 Evolution (TJ08-E)?

http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=303&area=usa

För DE är ju verkligen de OPTIMALA M-ATX chassit och jag själv är väldigt intresserad av att köpa ett ( Helst av ER då så klart ).

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

För DE är ju verkligen de OPTIMALA M-ATX chassit och jag själv är väldigt intresserad av att köpa ett ( Helst av ER då så klart ).

Håller verkligen med, kan nog inte bli mycket bättre än detta.

Permalänk

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=614349#extra

http://www.inet.se/artikel/5409043/xfx-radeon-hd6870-1gb

Varför så stor prisskillnad? föredrar att beställa från er men sparar fortfarande in någon hundring om jag beställer från komplett med deras dyra frakt..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Inet
Skrivet av Ozzix:

tjenare
undrar om ni skulle kunna ta in Razer Nostromo Gaming Keypad
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=776785
vore trevligt att kunna beställa alla dem tänka tillbehören hos er ju

Inköpsavdelningen kollar på det!

Skrivet av Stealthbomb:

Hej inet!
Såg att ni fått in nya Corsair Vengance i low profile utförande. När tar ni in den vita modellen som även är specad för 1.35V?

Kommer upp på hemsidan så fort vi får mer info från Corsair!

Skrivet av jocke92:

Nu när mekaniska tangentbord börjar komma på tapeten kanske det är dags att lägga till rad i specifikationerna som förklarar vilken switch som används? Rubber dome, scissor, cherry black, blue etc. plus möjlighet att filtrera dem på switch-typ?
Sedan saknar jag information om vilka tillbehör som egentligen följer med i kartonger till främst moderkort men även grafikkort. Typ s-ata kablar, sli/cf-bryggor och annat smått o gott. Kunde ni inte kombinera det med att de som bygger datorer på beställning fotograferar/dokumenterar innehållet när någon beställer en dator med just den komponenten? Då blir det inga onödigt öppnade lådor. Om ni blir unika med att tillhandahålla infon generar det mer besökare. Kan säga att när jag som förstagångsköpare skulle handla inte trodde sådant ingick och köpte kablar löst också.

Det är helt klart bra idéer! Ansvarig för tangentborden kollar på det så fort semestrarna är över.

När det gäller tillbehör i exempelvis moderkorts- och grafikkortskartonger så hade vi detta förut, men tyvärr har tillverkarna en tendens att ändra tillbehör som medföljer hipp som happ och därför stämde sällan våran information med vad som verkligen låg i kartongen.

Skrivet av Toivo83:

Asus Maximus IV Gene-Z
Intel P67, 1155, E-ATX, DDR3, CrossFire, SLI

http://www.inet.se/artikel/1902045/asus-maximus-iv-gene-z

Men går man in på produkten står med mATX och inte E-ATX.
Glad fortsättning på helgen

Fixat, tack!

Skrivet av Tobi the Dobi:

Hallå Inet! Kommer ni ta in någon/några modeller av Asus G53SX när den lanseras?

Jupps, kommer upp på hemsidan inom kort!

Skrivet av Calzon:

Jupps, är lite knepigt, ansvarig kommer att föra frågan vidare till Corsair för och se om vi kan få bättre priser på kittet.

Skrivet av WoXeR123:

Hej Inet!

Kommer ni att få in fler Cooler master 212 plus Proccesor kylare? Är det bara att beställa även fast det står att det inte finns några i lagret eller hur funkar det?

mvh

Kylare är beställda och kommer andra veckan i juli. Bara och beställa så skickas den så fort vi har på lager!

Skrivet av BonoBono:

Hej Inet

Vi har alltid planer på att expandera.

Skrivet av Tunezz:

Tycker det är synd att inet ofta har mycket som inte finns i lager..

Något speciellt du syftar på? Vi jobbar hårt med logistiken och även om vi inte kan lagerhålla allt försöker vi ha så mycket som möjligt på hyllan.

Skrivet av Sötpotatis:

Vet ni när tangentbordet Mionix Zibal 60 kommer in i lager?

Tyvärr obekräftat.

Skrivet av Henrikfotograf:

Såg att ni har lagt till http://www.inet.se/artikel/6904257/corsair-plexisida-till-600...
I fel tillverkade. Ska vara corsair och inte Diverse:P

Fixat, tack!

Skrivet av Stidt-O:

Undar hur länge ni har Lanseringskampanj på arc mini? Åker nämligen bort i helgen men vill köpa chassit och inte missa fläkten man får till
http://www.inet.se/artikel/6900465/fractal-design-arc-mini-14...

Kampanjen är åtminstone någon vecka till!

Skrivet av Ant3:

Inköpsavdelningen kollar på det!

Skrivet av edasvangen:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=614349#extra

http://www.inet.se/artikel/5409043/xfx-radeon-hd6870-1gb

Varför så stor prisskillnad? föredrar att beställa från er men sparar fortfarande in någon hundring om jag beställer från komplett med deras dyra frakt..

Priset justerat något!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Nu har jag suttit o kliat mig i huvudet ett tag, varför står det att jag är citerad i inets senaste inlägg när jag inte är det? Scrollat igenom 5 gånger, antingen är jag blind eller så... är det en bugg/glitch av något slag?

mvh förvirrad tyrenberg

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyrenberg:

Nu har jag suttit o kliat mig i huvudet ett tag, varför står det att jag är citerad i inets senaste inlägg när jag inte är det? Scrollat igenom 5 gånger, antingen är jag blind eller så... är det en bugg/glitch av något slag?

mvh förvirrad tyrenberg

Kan vara så dom har råkat få med dit citat och sen tagit bor det (buggar så för mig i alla fall).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Har höga förhoppningar om att inköpsavdelningen fattar rätt beslut och tar in chassit.

Annars blir jag nästan besviken på er då ni faktiskt redan har börjat ta in så många andra chassin från Silverstone så BORDE ni ha deras BÄSTA M-atx chassi på lager. Ni kan skippa Silverstone Grandia GD05 Svart eller Grandia SST-GD04B Svart då dom båda är identiska förutom fronten.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Några planer på att utöka Taurus-serien med mini-ATX?

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Kan vara så dom har råkat få med dit citat och sen tagit bor det (buggar så för mig i alla fall).

Jag förstår!

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk
Medlem

Tja

vad jag kan se så har Razer släppt en ny sensor till Imperator och Mamba, (4,0 med 6400 dpi) dem har även lagt lite gummi vid tummgreppet på Imperatorn.
undrar därför om ni redan nu har 4,0 eller om ni kommer få in den?
kan inte hitta någon butik som har ändra infon om produkten ännu
vore ju trevligt om ni vore först

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯