Permalänk
Medlem

Bodan

Här är min lilla boda i trädgården

Bodan

Visa signatur

Kamera Kamerahus:Nikon D5000 Objektiv: NIKKOR AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR & Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED| aDDeNmaN Spotify playlist|
Telefon: iPhone 4S 16Gb VIT :)
Följ @adden99 på instagram!

Permalänk
Medlem

HAHA så fattigt men ändå riktigt riktigt coolt

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk

bra bilder, men ta lite fler tycker jag

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Har nyss uppdaterat med fler bilder

Visa signatur

Kamera Kamerahus:Nikon D5000 Objektiv: NIKKOR AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR & Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED| aDDeNmaN Spotify playlist|
Telefon: iPhone 4S 16Gb VIT :)
Följ @adden99 på instagram!

Permalänk
Medlem

Tycker du borde ha lite servrar osv där också Sover du där på vintern också? I så fall tycker jag synd om dig

Permalänk
Medlem

Nej jag sover inte där på vintern, har ingen "riktig" server men det kommer senare

Visa signatur

Kamera Kamerahus:Nikon D5000 Objektiv: NIKKOR AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR & Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED| aDDeNmaN Spotify playlist|
Telefon: iPhone 4S 16Gb VIT :)
Följ @adden99 på instagram!

Permalänk
Medlem

känns som om den bara är "halvklar"

Permalänk
Medlem

haha, mysigt!
måste dock vara lite jobbigt att gå mellan "bodan" och huset?

Permalänk

Utkastad av familjen till att bo i en bod

Permalänk
Medlem
Skrivet av fleo:

haha, mysigt!
måste dock vara lite jobbigt att gå mellan "bodan" och huset?

Är inte så långt, kan fixa en bild på det sen

Visa signatur

Kamera Kamerahus:Nikon D5000 Objektiv: NIKKOR AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR & Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED| aDDeNmaN Spotify playlist|
Telefon: iPhone 4S 16Gb VIT :)
Följ @adden99 på instagram!

Permalänk
Medlem

Går du i idre på vintern? o_0 eller hur överlever du kylan utan isolering och element?

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Idag är det kallt, blåsigt och riktigt mycke regn, är så kallt i bodan så jag kör med dubbla Kupévärmare

Visa signatur

Kamera Kamerahus:Nikon D5000 Objektiv: NIKKOR AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR & Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED| aDDeNmaN Spotify playlist|
Telefon: iPhone 4S 16Gb VIT :)
Följ @adden99 på instagram!

Permalänk

Mjo, i och med att den är oisolerad så försvinner all värme väldigt lätt speciellt om det blåser lite ute. Är en bra investering att isolera, både för att hålla nere värme kostnaderna, men också för att det kan vara trevligt med ett utrymme där man kan förvara saker utan att det fryser på vintern....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Nackspärr INC ©

Ta och rotera bilderna nästa gång.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Isolera och smäll upp gipsskivor ffs...

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk

Om jag haft det så hade jag investerat i en liten soffa/fåtölj o rökt vattenpipa med umgänge. Annars riktigt soft o mysigt ställe

Permalänk

Ser riktigt mysigt ut 5/5

Visa signatur

Everybody makes mistakes once in a while. The trick is learning to live with it.

Permalänk
Medlem

Isolera hela boden..
Bygg ett permanent loft som det går att ta sig upp på med en stege/liten trapp.. Där på loftet har du en madrass på golvet som agerar sovplats samt kanske en mindre byrå lr dylikt.
Under loftet kan du ha en datorhörnam vägghängd TV samt en 5.1 anläggning av modell lite mindre diskreta högtalare..
Toppa detta med ett fint golv med en tuff matta och en bäddsoffa så har du ditt eget kungliga boende i ett par år framåt.

Visa signatur

Mobil > OnePlus 8T Surfplatta > Lenovo Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring |

Permalänk
Skrivet av Operatören:

Isolera hela boden..
Bygg ett permanent loft som det går att ta sig upp på med en stege/liten trapp.. Där på loftet har du en madrass på golvet som agerar sovplats samt kanske en mindre byrå lr dylikt.
Under loftet kan du ha en datorhörnam vägghängd TV samt en 5.1 anläggning av modell lite mindre diskreta högtalare..
Toppa detta med ett fint golv med en tuff matta och en bäddsoffa så har du ditt eget kungliga boende i ett par år framåt.

Gäller att man har pengar till det också, inte alla som kan slänga upp pengar till allt bara sådär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aDDeNmaN:

Idag är det kallt, blåsigt och riktigt mycke regn, är så kallt i bodan så jag kör med dubbla Kupévärmare

Du borde skaffa en intel p4 server. Det håller varmt året runt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Du borde skaffa en intel p4 server. Det håller varmt året runt.

"filmdatorn" är en P4 3,6ghz med HT

Visa signatur

Kamera Kamerahus:Nikon D5000 Objektiv: NIKKOR AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR & Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED| aDDeNmaN Spotify playlist|
Telefon: iPhone 4S 16Gb VIT :)
Följ @adden99 på instagram!

Permalänk
Medlem

Känns lite äckligt när sängen inte har något lakan lr så :s

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Känns lite äckligt när sängen inte har något lakan lr så :s

sitter lakan och sängkläder på nu

Visa signatur

Kamera Kamerahus:Nikon D5000 Objektiv: NIKKOR AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR & Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED| aDDeNmaN Spotify playlist|
Telefon: iPhone 4S 16Gb VIT :)
Följ @adden99 på instagram!

Permalänk

Snyggt! Är det förädlarnas friggebod?? xD som ditt rum

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.