Permalänk
Medlem

Fujitsu Display L22T-3 LED

Hej,

Är det någon som har testat denna skärm? Har letat på nätet men inte hittat något. Är helt galet billig just nu, 888 kr på CDON med fri frakt. Dela gärna med er av era erfarenheter. Hur är färgerna, kontrasten och dess input lag? Hur ter den sig i jämförelse med Benqs skärmar, som kan ses som de vanligaste köpen i budgetsegmentet?

http://cdon.se/hemelektronik/22-24inch_fujitsu_display_l22t-3...

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Ingen som testat denna?

Permalänk
Medlem

Är också ruskigt intresserad av denna skärm, tänkte köpa till två stycken för att använda till eyefinity.

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta skärm men jag har en liknande skärm från Fujitsu och den är jag otroligt nöjd med. Så de gör ju inte direkt några dåliga saker i alla fall

Funderar dock på att skaffa ny skärm för den jag har säljs inte längre och behöver 3st för eyefinity

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Vet inte om detta skärm men jag har en liknande skärm från Fujitsu och den är jag otroligt nöjd med. Så de gör ju inte direkt några dåliga saker i alla fall

Funderar dock på att skaffa ny skärm för den jag har säljs inte längre och behöver 3st för eyefinity

Oj oj, tror nog att jag slår till ikväll. Följde det med diverse adaptrar och kablar för dig? Så jag vet vad jag behöver komplettera med.

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem

Har för mig det bara följde med vga kabel. Så vet inte riktigt hur det är med den där.
Men letade lite och hittade detta på en annan sida.

Tekniska data
Kabel inkluderad VGA, AC, Power

Så skulle nog köpa DVI eller HDMI sladd till den

Permalänk
Medlem

Sådär då har jag beställt från CDON och passade även på att köpa två nya DVI kablar på Ebay, fick betala 115kr för två 1,8m kablar. Kändes som en bra deal, kommer väl ha Sweclockers billigaste eyefinityrigg. Tack för svaren iallafall.

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabiesekorre:

Sådär då har jag beställt från CDON och passade även på att köpa två nya DVI kablar på Ebay, fick betala 115kr för två 1,8m kablar. Kändes som en bra deal, kommer väl ha Sweclockers billigaste eyefinityrigg. Tack för svaren iallafall.

Haha, låter bra de!

Du får gärna skriva hur de var och så sen då jag har funderingarna på om man ska köpa det där till den här lönen och vänta med att köpa nytt nätagg
(har 750w med seasonic och ska skaffa 850w ax corsair så ingen fara med att vänta, hehe)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Haha, låter bra de!

Du får gärna skriva hur de var och så sen då jag har funderingarna på om man ska köpa det där till den här lönen och vänta med att köpa nytt nätagg
(har 750w med seasonic och ska skaffa 850w ax corsair så ingen fara med att vänta, hehe)

Ja det gör jag absolut, finns verkligen noll information ute om den här skärmen!

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabiesekorre:

Ja det gör jag absolut, finns verkligen noll information ute om den här skärmen!

Låter ju underbart det!
Nje, tycker folk kunde skriva lite mer om allting, haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Låter ju underbart det!
Nje, tycker folk kunde skriva lite mer om allting, haha

Sådär nu är skärmarna uppe och rullar. Är nästan chockad av bilden, helt ruskigt mycket snyggare än gamla LG Flatron W2243S skärmen jag har som har långt ifrån så snygga färger. Tunna ramar och som gjorda för en billig eyefinitysetup.
Och ja, det var VGA kabel som följde med.

Rekommenderas!

(är ingen bildfantast men ger er bara mitt subjektiva omdöme.)

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabiesekorre:

Sådär nu är skärmarna uppe och rullar. Är nästan chockad av bilden, helt ruskigt mycket snyggare än gamla LG Flatron W2243S skärmen jag har som har långt ifrån så snygga färger. Tunna ramar och som gjorda för en billig eyefinitysetup.
Och ja, det var VGA kabel som följde med.

Rekommenderas!

(är ingen bildfantast men ger er bara mitt subjektiva omdöme.)

Låter ju riktigt trevligt
Blir väl till att köpa tre stycken nu på Fredag eller Måndag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Låter ju riktigt trevligt
Blir väl till att köpa tre stycken nu på Fredag eller Måndag

Gör det, du kommer inte bli besviken

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem

Har också precis beställt samma skärm, och efter läst era omdömen blir man glad!
Hur är det, kan man få 1080p (FullHD) med VGA eller måste man köra via DVI?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael R:

Har också precis beställt samma skärm, och efter läst era omdömen blir man glad!
Hur är det, kan man få 1080p (FullHD) med VGA eller måste man köra via DVI?

Du kan få 1080p med VGA men bättre att köra dvi