Bra gamingmus för stora händer samt "on the fly" funktion

Permalänk

Bra gamingmus för stora händer samt "on the fly" funktion

Hej alla

Behöver ny trådad mus och är ute efter en modell större än tex Razer´s death adder.
Dock så skulle det vara nice om inställningarna är liknande Razer´z, on the fly sensitivity är iaf ett krav
Vid användande av death adder blir det automatiskt "claw" grepp jag använder pga jag upplever den alltför smal och kort, men vill använda "palm"..
Fram med förlag gott folk, min budget ligger på ca 1000:-

Permalänk
Permalänk
Visa signatur

Fractal design define r3 artic white, 2x 6950 CF Corsair AX850w Intel i5 2500k MSI GD-55 REV B3

Permalänk

Är det "on the fly" på dessa??

Permalänk
Medlem

Kanske Microsoft Sidewinder möss om du kan få tag i dem? X3 är nog rätt liten, men de andra är rätt stora i greppet!

Tror de har nån slags on-the-fly sensitivity på knapparna, se tex sweclockers recension här:
http://www.sweclockers.com/recension/6112-mionix-saiph-och-si...

Kan ev även ha en ren "toggle" då de har något som heter "precision booster" man kan koppla till en knapp.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

Ser att de flesta möss har fasta steg gällande on the fly, jag vill helst kunna ändra från i stort sett 0 till max i små steg

Permalänk
Medlem

Otroligt skön yta, scrollen kan även dras åt sidorna om man tycker det är viktigt. Sen så får man även med vikter så man kan bestämma hur mycket den ska väga. Det får plats 8st 4,5 eller 1,7g vikter.

Visa signatur

Dubidub

Permalänk
Medlem
Skrivet av peckapecan:

Hej alla

Behöver ny trådad mus och är ute efter en modell större än tex Razer´s death adder.
Dock så skulle det vara nice om inställningarna är liknande Razer´z, on the fly sensitivity är iaf ett krav
Vid användande av death adder blir det automatiskt "claw" grepp jag använder pga jag upplever den alltför smal och kort, men vill använda "palm"..
Fram med förlag gott folk, min budget ligger på ca 1000:-

Naos 5000 eller Qpad 5k

Permalänk
Avstängd
Permalänk

Sidewinder X5 är verkligen för stora dasslock till händer.
Jag har en och stortrivs med den.

Visa signatur

-----=====Jigglypuff=====-----

Permalänk
Skrivet av peckapecan:

Är det "on the fly" på dessa??

G500 är det "on the fly" funktion, du kan ju byta till normal om du känner för de.

Visa signatur

Fractal design define r3 artic white, 2x 6950 CF Corsair AX850w Intel i5 2500k MSI GD-55 REV B3

Permalänk
Medlem

r.a.t 7/R.a.t 9 är en mus m,an kan ställa in på höjd och läng före och efter när du vill hur du vill

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7