Permalänk
Medlem
Skrivet av RiHjD:

Haha du kanske ska fråga vilket hack jag ens menar eller tycker du det är smutsigt att fuska sig till prestige 10 med alla emblem eller liknande utan att bli ens 1% bättre på att spela spelet? Isåfall är du ju bara avundsjuk på att mina vapen är snyggare än dina haha! Moget.

Ändå hacks.
Jag spelar inte det vidriga spelet ändå.

Permalänk
Skrivet av RiHjD:

Okej måste säga att folket på detta forumet är lite överdrivet kaxiga skriver otrevliga saker till folk dom inte känner men skitsamma. VILL TILLÄGGA EN GREJJ. Anledningen att jag frågar är att jag har gått till prestige 10 förut i tidigare CoD men på Ps3. Är på prestige 10 i CoD4 samma i Mw2 samt är på prestige 10 på Black Ops dock återstår ju 5 prestiger där men jag kämpar på. Men om nå tror jag orkar göra om det när jag får min PC kan ni glömma det. Det har tagit sjukt mycke energi och tid. Har inte med fusk att göra det gör ingen bättre på spelet för at dom har alla emblem eller liknande om du/ni som klagar är bra på CoD skulle ni inte ha problem med det.

Kvittar väl vilken plattform det är på. Fusk är alltid fusk, även om det handlar om aimbot eller prestigefuskande.

Finns ingen ursäkt att fuska online, spela som odödlig mot zombies är en sak för då är det ditt val och ingen annan tar skada av det.

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kikke:

Roligaste tråden på länge ^^

Agree!
Fjollor som förstör för sig själva och alla andra.
Skiter fullständigt hur många timmar/dagar/månader/år ni lagt ner på att prestige'a. Dra åt helvete med erat fuskande, finns en anledning varför det tar tid.
Pallar du inte hela vägen? Skit i det då.

Men men.. Spelar man CoD och fuskar så går det väl inte resonera inom ämnet med er hur man än vrider och vänder på det.

Hoppas du blir nöjd med MW3 i alla fall, sucker.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

Förstår vad ni försöker säga och då MW2 som sagt har några år på nacken, sönderhackat och ett företag som inte gör något åt det så borde de lika väl öppna upp allt för alla. Men nu har de ju tyvärr inte gjort det och ett fusk/hack är fortfarande något som inte borde få tillåtas online, oavsett i hur stor eller liten skala, allra minst uppmuntras till genom att hjälpa någon som frågar efter det att enklare få tag i det då google redan gör det tillräckligt.

Jag skulle nog rekommendera Alteriw isåfall, då deras anti-cheat inte ens går att jämföra med officiella MW2:s system. Denna hittar galet många och de nya hacks som kommer ut blir blockerade oftast bara timmar efter att de släppts eftersom de har admins som villigt lurkar dessa forum efter nya (iallafall public) hacks.

Sidnot: Nu är det ganska mycket diskuterat om alteriw räknas som en mod eller piratkopiering så om det anses olämpligt så får en moderator mycket gärna ta bort mitt inlägg (och om han/hon finner det lämpligt, sätta en varning).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Majora:

Jag skulle nog rekommendera Alteriw isåfall, då deras anti-cheat inte ens går att jämföra med officiella MW2:s system. Denna hittar galet många och de nya hacks som kommer ut blir blockerade oftast bara timmar efter att de släppts eftersom de har admins som villigt lurkar dessa forum efter nya (iallafall public) hacks.

Sidnot: Nu är det ganska mycket diskuterat om alteriw räknas som en mod eller piratkopiering så om det anses olämpligt så får en moderator mycket gärna ta bort mitt inlägg (och om han/hon finner det lämpligt, sätta en varning).

Så länge man har köpt spelet borde det väl vara ok tycker man. Och på AlterIWNet får man även använda rank hacks, de är tillåtna.

Permalänk
Medlem

Hmmm du har spelat upp dig till hög prestige lvl på ps3 och orkar nu inte göra detsamma på dator? Kanske du skulle kolla efter något nytt spel om du inte orkar spela spelet som det ska spelas?...

Känns lite som när någon frågar efter en bot till wow: "MEN JAG HAR REDAN 3 TOPPLVLADE CHARS SÅ JAG ORKAR INTE LVLA UPP EN NY FÖR DET ÄR TRÅÅÅÅÅKIGT!!"
Fusk är och förblir fusk... Spelar ingen roll vad det har för funktion...

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

Alla har inte tid och spendera ett par dagars speltid för att nå högsta prestige, så dom tar den korta vägen istället! men Jag förstår dig, då tappar spelets sitt innebörd med prestige systemet om ingen prestigar... Då kan dom lika gärna erbjuda alla vapen från början, kanske inte sp bra för spelföretagen direkt, en månad efter realesen så har dom tappat 50% av spelarna pga av inget mål att uppnå osv!

Nu låter det som om jag försvarar TS men så är inte fallet. Ville bara visa att att man kan se det ur en annans perspektiv

Förlåt ifall texten inte är den bästa båda grammatiskt och meningsbyggnads, smartphone...

Skickades från m.sweclockers.com

Tror inte det har med det att göra.... Gör man ett bra spel tappar man inte spelare bara för att det inte finns saker att låsa upp.. *wink wink*

EDIT: Hmm halva inlägget försvann..
skrev iaf något liknade: När kom "låsa upp" tjafset till FPS spel igentligen? Det är relativt nytt i mitt tycke.. "På min tid" gjorde man roliga spel som folk fortsatte spela just för att det var roligt och inte för att man hade massa saker man skulle låsa upp.. Ett mål att uppnå har alltid funnits i spel och mitt mål tex (förutom att ha kul) är att bli duktigare och få bättre score osv osv.. Sitter tex fortfarande och spelar Quake3 även fast det inte finns något att låsa upp i det utan helt enkelt för att det är ett roligt spel.

Permalänk
Medlem

vad ska du med prestige 10 till iallafall? varför vill man fuska så att man får några emblems? -_- suck

Visa signatur

FD Torrent Compact | Corsair RM850x | Gigabyte Z790 | Intel Core i9 13900K | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz CL36 | Radeon RX 9070 XT Taichi | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

Helt ärligt, vad förväntade du dig för svar ?

Sluta fuska, enda spelet som är godtaget att få fuska i är GTA.. lägg ner fuskandet

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Den här typen av trådar är för närvarande fullt tillåtna, men jag bedömer att just den här tråden tyvärr har spårat ur så mycket att den inte ens går att rädda genom en rensning. Därför har jag låst den.

Jag vill påminna alla som skrivit i tråden om hur oerhört viktigt det är att föra diskussioner på ett trevligt och vänligt sätt. Det tjänar vi alla på. Kom också ihåg att inte avvika alltför mycket från trådens ämne. Den här tråden handlar inte om moraliska aspekter på fusk i onlinespel.