köra civila fordon i BF 3 möjligt i back to karkande map pack?

Permalänk
Medlem

köra civila fordon i BF 3 möjligt i back to karkande map pack?

hej såg i den senaste back to karkand trailern så kunde man se vid 0:32 tydligt se en så kallad skid steer komma farandes i ful kareta är det nåt som kommer komma i de nya bannorna att man kan använda civila fordon i multiplayer?

Visa signatur

PC: MOBO asus crosshair v : CPU amd 1100t : GPU sapphire Dirt 3 editon 6950 2 gig x 2 : RAM corsair vengeance 16 gig 1600 mhz : PSU corsair AX 850 : CHASSI nzxt phantom : CPU kylare corsair H60

Permalänk
Medlem

framgår ju inte om den står still eller om nån kör den

dock vore det jävligt fränt helt ärligt. finns massvis med fordon på flera av banorna i bf3 som man borde kunna köra. i bc2 vietnam fanns en liten tuktuk man kunde köra, sånna grejer gör spelet lite roligare utan att bli oseriöst

Permalänk
Medlem

Jag vill köra dumpern i Damavand peak
Men fränt om det går i B2K

Permalänk
Medlem

Måste vara inflika att jag tror att detta Map-pack är det som kan få mig att hålla mig till BF3...

Jag vill köra Carriern på Canals!

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrono:

framgår ju inte om den står still eller om nån kör den

dock vore det jävligt fränt helt ärligt. finns massvis med fordon på flera av banorna i bf3 som man borde kunna köra. i bc2 vietnam fanns en liten tuktuk man kunde köra, sånna grejer gör spelet lite roligare utan att bli oseriöst

jo om man titta noga så ser det ut som om den rör sig men antar som du sa om BC2 VIETNAM att det är antagligen ett eller två såna fordon som går att köra för att få lite variation på slagfältet men man kan ju alltid hoppas

Visa signatur

PC: MOBO asus crosshair v : CPU amd 1100t : GPU sapphire Dirt 3 editon 6950 2 gig x 2 : RAM corsair vengeance 16 gig 1600 mhz : PSU corsair AX 850 : CHASSI nzxt phantom : CPU kylare corsair H60

Permalänk

Det sitter ju en spelare i den och den spelaren kör förbi dom som kör så skulle nog tro att det kommer gå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrono:

framgår ju inte om den står still eller om nån kör den

dock vore det jävligt fränt helt ärligt. finns massvis med fordon på flera av banorna i bf3 som man borde kunna köra. i bc2 vietnam fanns en liten tuktuk man kunde köra, sånna grejer gör spelet lite roligare utan att bli oseriöst

Håller med helt och hållet, det är så drygt att spawna och inse att alla kört iväg med fordonen redan. Tar ju trots allt sin lilla tid att löpa hela vägen till närmaste eldstrid.

Bara plocka upp en beamer vid sidan av vägen och blåsa iväg xD

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Den står ju fan still

Visa signatur

OS: Windows 10 MB: Asus Z170-P CPU: Intel i5 6600K @ 4GHz Kylning: Noctua NH-U9B SE2 RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX @ 2133MHz GPU: Asus Geforce GTX 970 Strix Chassi: Fractal Design Define S PSU: Corsair RM750X Lagring: Samsung 850 250GB SSD, Samsung Spinpoint F3 1TB Skärm: BenQ Xl2411T 144Hz

Permalänk

Finns ju den där stadsbanan med en flod igenom, och i den staden finns ju en massa vespor, det skulle fan vara skoj att bränna runt på vespa mellan flaggorna

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ramengaijin:

Det sitter ju en spelare i den och den spelaren kör förbi dom som kör så skulle nog tro att det kommer gå!

tycker också att det ser ut som det sitter nån i den. för om man kollar när han drar förbi så ser det ut som om han i jeepen försöker skjuta åt det hållet.

Visa signatur

PC: MOBO asus crosshair v : CPU amd 1100t : GPU sapphire Dirt 3 editon 6950 2 gig x 2 : RAM corsair vengeance 16 gig 1600 mhz : PSU corsair AX 850 : CHASSI nzxt phantom : CPU kylare corsair H60

Permalänk
Visa signatur

Intel i5 2500K @4.1 Mhz Sapphire Radeon HD 6950 2gb
Corsair AX 850W Asus P8Z68-V PRO GEN3
Corsair 8GB 1600MHz XMS3 Cooler master haf 932
Corsair H80 PnP Samsung SSD 830-Series 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av DataNiisseN:

Fan va coolt!
Men frågan är ju om den har någon direkt funktion, förutom som transport.. Den verkar gå ganska segt.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

I BF2SF kunde man ju köra gaffeltruck... lite kul med "killed by forklift"
I AF lastbil och muskelbil.
Så civila fordon är inget nytt i bf.

Håller med om att dumpern lockar att få köra

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av DataNiisseN:

BF3 Bobcat-Edition -> En kör, en Assult i skopan och en Enginer där bak med bazooka i högsta hugg. Tight team i ett fordon
Såg riktigt smutt ut

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Sju flaggor också? Holy cow! Me like

Visa signatur

Intel i5 3570k @ 4,5 GHz + Noctua NH-D14 | 8 GB Corsair XMS3 1600MHz | ASUS GTX 670 DCII 2 GB | Samsung 840 EVO| OCZ Vertex 2 | ASUS P8Z77-V | Fractal Design Define R3 | Plexgear PS-600 80 Plus

Dator och data är INTE samma sak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheAndrew:

Sju flaggor också? Holy cow! Me like

Exakt.
Vi får hoppas att flaggorna är utspridda och inte alla ligger i en klump i mitten...

Permalänk

Om det nu skulle gå att köra civila fordon så vore det riktigt bra med en animation flörsta gången en bil på kartan används som vissar hur man tjuvkopplar eller liknade på några sekunder så att det inte blir lika lätt att rymma från eld strider.