Permalänk
Medlem

Guild: Tu Madre
Sith Empire
Server: Hydian Way (PVE)
http://tumadre.guildlaunch.com/

Åldringar (alla är nog 30-35+) från CS-klanen PIMP och WoW-gillet Tu Madre.

Verkar bara vara vi som har hamnat på den servern

Permalänk
Medlem

FUTILEZ - Empire (EU - ca 30+ medlemar) Server: Hex Droid [PvP]

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Avstängd

Relentless - EU - PVP - ca 45 medlemmar
Assigned to Server Tomb of Freedon Nadd

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av Julanta:

Tomb of freedom nadd guild lista..

ouch, kommer bli en ganska "hardcore" pvp server med de guildsen.

kukmätar(irc)kanal för Freedom nabs
#TOFN.pvp

Permalänk
Medlem

Guild: Milites Aequitas, Republic
PVE på Peragus Mining Facility.
Vi är ett litet kompisgäng på 5 pers som kommer lira och mest göra quests ihop och dylikt.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem

"Infernal Fury"
empire
Eu / Niman

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Guild: Darkspawns
Allegiance to: The Sith Empire
Server: Hidden Beks - PvE

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD3 | AMD Phenom II X4 965 3,4GHz | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB OC | Corsair 8GB CL9 VENGEANCE LP| Corsair HX 850W 80+ | Corsair SSD Force GT 120GB | NZXT H2 Svart | Logitech G15, G700

Permalänk
Medlem

Sushi och dekoon ladda ner skype ring usa supporten mycke bättre där och de kostar bara några ören att ringa dom

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Othuun:

Sushi och dekoon ladda ner skype ring usa supporten mycke bättre där och de kostar bara några ören att ringa dom

har gjort det, ringer deras toll free number med skype, satt i 31min igår utan svar och 22min idag.

Permalänk
Medlem

Guild: Mayhem
Swedish only, 20+ members
Allegiance to: The Sith Empire
Server: Hex Droid
http://www.swtor.com/guilds/137524/mayhem
http://www.mayhem-guild.se

På samma server finns även:
Shadows OF Sweden med 30+ members

Permalänk
Skrivet av Ranarn:

Guild: Mayhem
Swedish only, 20+ members
Allegiance to: The Sith Empire
Server: Hex Droid
http://www.swtor.com/guilds/137524/mayhem
http://www.mayhem-guild.se

På samma server finns även:
Shadows OF Sweden med 30+ members

Fixat. Är inte SoS utbrytarna från RoS?

Permalänk
Medlem

Kopierade från ett inlägg jag gjorde på min guilds hemsida.

The English PvP servers are (press the link for some info on the name):
Ahto City
Basilisk Droid
Bloodworthy (found no info on this one, seems to be a NPC in the game according to torhead)
Chuundar
Hex Droid
Legions of Lettow
Niman
Scepter of Ragnos
The Ravager
Tomb of Freedon Nadd

Pics of European server list:
http://img198.imageshack.us/img198/7432/screenshot20111213144...
http://img843.imageshack.us/img843/6523/screenshot20111213144...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrankkTankk:

kukmätar(irc)kanal för Freedom nabs
#TOFN.pvp

mjo, sitter där och skrattar åt vissa personer :P.. Men det är en sjuk lista och guilds.. 15h kö troligen..
så kommer inte köra på den servern, KF (båda sidorna) kommer köra på random scrubs servers....

Permalänk
Avstängd

Relentless - TBA (EU - ca 45 medlemmar)

Vi kör empire ^^

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Mitt och mina polares guild:

Neophyte
Sith Empire
Scepter of Ragnos (PVE/PVP)
Svensk - Danskt typ.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Medlem

Luca Sene
Decendants of Yggdrasil. Empire. Eu

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Skrivet av Julanta:

mjo, sitter där och skrattar åt vissa personer :P.. Men det är en sjuk lista och guilds.. 15h kö troligen..
så kommer inte köra på den servern, KF (båda sidorna) kommer köra på random scrubs servers....

Som ni gjorde i Rift då, lämnade Whitefall för Bloodiron?. Jag förstår, men samtidigt hade det vart trevligt att ha er på "båda sidorna"

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrankkTankk:

Som ni gjorde i Rift då, lämnade Whitefall för Bloodiron?. Jag förstår, men samtidigt hade det vart trevligt att ha er på "båda sidorna"

I Rift var det ett måste, komma hem ifrån jobbet och sitta i en 5h kö för att spela var inte ett alternativ. Plus att man visste att opvp skulle vara värdelöst.
Anledningen till vi inte valde att flytta till Freedom Nadd är typ samma, kommer blir massiva köer och många var sugen att testa lite nytt motstånd. Bli dödad av Red Guard har man gjort tillräckligt sista två åren :P. Sen valde vi medvetet två olika servar inom guilden så det inte blev onödigt tjabb om skit saker.

Syndicate kommer köra på Niman server som Jedi (Rep/Emp... dunno)
Är ca 20 vid release och kommer satsa betydligt mer på PvP än pixelfarming aka PvE
Är folk ifrån Svergie, Danmark, UK, Kroatien huvudsakligen.

Permalänk
Skrivet av kaya:

Relentless - TBA (EU - ca 45 medlemmar)

Vi kör empire ^^

Fixat.

Skrivet av monster08:

Mitt och mina polares guild:

Neophyte
Sith Empire
Scepter of Ragnos (PVE/PVP)
Svensk - Danskt typ.

PvE- eller PvP-server?

Skrivet av Torach:

Luca Sene
Decendants of Yggdrasil. Empire. Eu

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivit in samtliga. Vill ni jag ska ändra nåt är det bara att hojta till, jag uppdaterar tråden dagligen.

Permalänk

Tomb of Freedon Nadd - PvP:
Svea Ulvar - Empire (Svensk/Nordiskt) ~35

Permalänk
Medlem

En liten ordningsfråga bara, det ska väl vara Luka Sene med k (inte Luca)?

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=254

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk

Tjena, har tittat lite på de olika servrarna och det verkar som att majoriteten är Empire guilder atm..
Är det någon som vet vilka servrar som är Empire respektive Republic tunga ?

Visa signatur

Them icecreamezz smell funny :O

Permalänk
Medlem
Skrivet av RandomNinja:

Tjena, har tittat lite på de olika servrarna och det verkar som att majoriteten är Empire guilder atm..
Är det någon som vet vilka servrar som är Empire respektive Republic tunga ?

Det är rätt svårt att veta i headstarten. ^^;

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Skrivet av Gascogne:

Det är rätt svårt att veta i headstarten. ^^;

sant.. tänkte om någon hade lite översikt om fler guilder än de som är nämna på första sidan :/

Visa signatur

Them icecreamezz smell funny :O

Permalänk
Medlem
Skrivet av RandomNinja:

Tjena, har tittat lite på de olika servrarna och det verkar som att majoriteten är Empire guilder atm..
Är det någon som vet vilka servrar som är Empire respektive Republic tunga ?

yes, verkar vara mer empire än republic på de flesta servrar. I alla fall de 3 som jag har någorlunda koll på

Permalänk

Som gascogne skrev är det ju lite svårt att avgöra efter endast två dagars headstart. De som spelar nu är ju bara en minoritet av alla som kommer spela sen när spelet är släppt, då tror jag det kommer jämna ut sig hyffsat.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Kändes som Bloodworthy skulle bli den största servern... så jag valde på helt random Tomb of Freedon ... Och de är den med mest kö, till och med nu .. Orka att man spela 12 timmar i sträck och polarna har inte fått komma in så nu lär jag få starta på nytt =(
Ohh well, haha

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Avstängd

På min server freedon nadd så är det 1900 republic mot 2600 empire och bw har ju balanserat servrarna så det ska bli så jämt som möjligt så jag tror det ser ut ungefär så på dom flesta servrarna.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av RedFLip:

Kändes som Bloodworthy skulle bli den största servern... så jag valde på helt random Tomb of Freedon ... Och de är den med mest kö, till och med nu .. Orka att man spela 12 timmar i sträck och polarna har inte fått komma in så nu lär jag få starta på nytt =(
Ohh well, haha

Känns som Bloodworthy blivit den server med flest svenska spelare, av det jag läst iallafall, dock har både den och Tomb of freedon riktigt långa kötider.
Känns som Niman var de bästa valet för mig igårkväll då många svenskar börjar lira där och den är fortfarande normal populated och inga kötider, om en vecka kommer ju kötiderna vara ännu värre på samtliga servrar så det känns som det bästa valet just nu.

Även Hex Droid verkar ha relativt många svenska spelare, vad har den för kötider ungefär på kvällarna? någon som vet?