Permalänk
Medlem

Funkar detta bra tillsammans?

Hallihallå! Första posten här på sweclockers, så min fråga är som rubriken lyder, funkar dessa delar som jag satt ihop bra tillsammans?

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1249334/2011-12-17

Har byggt ihop ca 4-5 datorer förut men är alltid bäst att vara på den säkra sidan när man ska köpa något själv!;) Så ja, tar emot alla tips och råd ni har som tex vilken typ av produkt jag borde satsa på istället osv. Priset ska ligga på runt 4-4,5 tusen.

Tack på förhand /Tedde

Permalänk
Medlem

Allt ser ut att passa med varandra (?)

Visa signatur

CPU: i5 2500K 4.0GHz Grafikkort: ASUS GTX 560 TI TOP 1GB Chassi: Define R3 Moderkort: ASUS P8Z68-V RAM: G.SKILL 8GB RipJawz 1600Mhz Kylare: CM Hyper 212+ Nätagg: OCZ ModXStream 500W Skärm: Samsung SyncMaster S23A350H

Permalänk
Medlem

jao jag tyckte de också, men jag ville hålla en väldigt låg budget men ändå få i hyffsat bra grejer, men det känns verkligen som att dedär moderkortet inte är någon höjdare :/

Permalänk
Avstängd

Jo det där mammakortet är faktiskt jäkligt bra för sina spec..

Klarar man sig utan tex sata III

Har byggt flera brukar med detta, och kan inte än annat säga att det är väldigt prisvärt..

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Medlem

Det var det ända jag va lite skeptisk mot, med tanke på priset och alla specs.. vet nån något om detta moderkort stödjer core-unlocker?;)