Permalänk

Tränings video. vad tycker ni?

jag fick några mail där YT användare ville att jag skulle göra HD kvalitet tränings video.

Jag gav det en chans och så här blev det.

http://youtu.be/6bNSn6u8990?hd=1

Vad tycker ni? vad ska jag förbättra? kvalitet kommer och vara 1080p. så ha det i minnet.
nu till denna fråga

  • Korta Turtorials! Där bara en sak pratas om

  • Långa Turtorials! Där flera saker pratas om

Kritik och Tips är välkommen.

ps. det är en Adobe After Effects träning video. glömde nämna det förut.

Tack

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Medlem

Skum länk? Vågar inte trycka ..

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kripp666:

Skum länk? Vågar inte trycka ..

Det är en vanlig komprimerad länk av youtube, som har funnits det senaste året om du inte märkt det. Testa tryck på dela på en video.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnigelMedTurbo:

jag fick några mail där YT användare ville att jag skulle göra HD kvalitet tränings video.

Jag gav det en chans och så här blev det.

http://youtu.be/6bNSn6u8990?hd=1

Vad tycker ni? vad ska jag förbättra? Kritik och Tips är välkommen.

Tack

Du tycker inte att det skulle vara lämpligt att nämna att det gäller Adobe After Effects?

En träningsvideo är ju i regel en film om träning - "Zumba" är ett känt exempel...

Permalänk
Medlem
Skrivet av amius:

Det är en vanlig komprimerad länk av youtube, som har funnits det senaste året om du inte märkt det. Testa tryck på dela på en video.

Sitter dagligen och delar youtube länkar och skit .. Men fan måste nog ha missat det där :DD

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk

Har varken tid, tålamod eller kunskap att pilla med sånt. Men alltid bra med tutorialvideos där någon pratar istället för, oftast, irriterande musik och textrutor överallt

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Skrivet av jika:

Du tycker inte att det skulle vara lämpligt att nämna att det gäller Adobe After Effects?

En träningsvideo är ju i regel en film om träning - "Zumba" är ett känt exempel...

ber om ursäkt. har rättat till misstaget nu

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk

vill bara ställa en fråga

Vad tycker ni? vad ska jag förbättra? kvalitet kommer och vara 1080p. så ha det i minnet.
nu till denna fråga
*Korta Turtorials! Där bara en sak pratas om
*Långa Turtorials! Där flera saker pratas om

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnigelMedTurbo:

vill bara ställa en fråga

Vad tycker ni? vad ska jag förbättra? kvalitet kommer och vara 1080p. så ha det i minnet.
nu till denna fråga
*Korta Turtorials! Där bara en sak pratas om
*Långa Turtorials! Där flera saker pratas om

Vadå "flera" eller "en" sak?

Vad är en sak? Är det en effekt eller vad menar du? xD
Om du menar typ "make a shiny star - tutorial" så ska du självklart visa hur man gör det inte och inte 20 andra saker eftersom det kommer ge dig mindre views. tio stycken korta filmer istället för en lång som motsvarar längden av dom tio tycker jag iaf.

Sen kanske en de-esser hade vart bra

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Skrivet av zillio:

Vadå "flera" eller "en" sak?

Vad är en sak? Är det en effekt eller vad menar du? xD
Om du menar typ "make a shiny star - tutorial" så ska du självklart visa hur man gör det inte och inte 20 andra saker eftersom det kommer ge dig mindre views. tio stycken korta filmer istället för en lång som motsvarar längden av dom tio tycker jag iaf.

Sen kanske en de-esser hade vart bra

Precis som jag jag menade.
Har nu gjort en för Sony Vegas
http://youtu.be/u0s1PoUZfzo?hd=1
Förhoppningens viss så duger detta. ( tyvärr såg jag ditt inlägg om desser lite för sent. )

-
Ja det har du rätt i. kommer och använda de-esser i upp kommande turtorial

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.