Vad är en begagnad Sony ericsson ARC värd?

Permalänk

Vad är en begagnad Sony ericsson ARC värd?

Tjenare!
Har en sony ericsson arc liggandes som jag funderar på att sälja, Den är i bra skick med alla orginal tillbehör kvar, laddare,16 Gb minneskort,läderväskan,kartong ja allt + kvitto på den med garanti kvar.
Det är det grå modellen och den är felfri
Vad är ett bra pris för den?

Permalänk
Medlem

2/3 av inköps pris typ kasnke ?

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk

kolla vad andra säljer den för på blocket bara

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Kolla vad de får för priser på avslutade auktioner på tradera snarare än blocket, blocket är väl i princip alltid överpriser på i princip allt plus att köparna där är alltid "kompis, sista priset?" och det slipper man totalt på tradera, hur skönt som helst

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

Så jag borde kunna få 2000 för den? Köpt för 3000

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av ghettosmurfen95:

Så jag borde kunna få 2000 för den? Köpt för 3000

Skickades från m.sweclockers.com

nypris nu är 2500 och uppåt så lite lägre tror jag du får gå. Följ ex denna annonsen http://www.tradera.com/sony-ericsson-xperia-arc-blue-auktion_... och några andra och se vart det slutar så får du en bra bild av vad din är värd

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

nypris nu är 2500 och uppåt så lite lägre tror jag du får gå. Följ ex denna annonsen http://www.tradera.com/sony-ericsson-xperia-arc-blue-auktion_... och några andra och se vart det slutar så får du en bra bild av vad din är värd

Dock är mitt repfri,nyare och olåst ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghettosmurfen95:

Dock är mitt repfri,nyare och olåst ^^

plus en läderväska

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Medlem

fick 2k för min på blocket

Permalänk
Skrivet av ghettosmurfen95:

Dock är mitt repfri,nyare och olåst ^^

Jo det spelar ju självklart in men gav dit ett exempel bara Men du kan säkert få både mer eller mindre än 2000kr för den beroende på tur och vem som köper

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Sålde den för 1700 till en polares farbror