Permalänk
Inaktiv

Tera beta signup!

nu har dom släppt beta signup för eu marknaden. så ta en titt in på sidan om ni har intresse för det!
http://tera-europe.com/en/home.html

Permalänk
Medlem

Fan va fint!

Permalänk
Medlem

Jag signade upp mig för en halv vecka sen eller något, hoppas bara man kommer in.. :/

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Detta har man verkligen väntat på!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Tack för infon! Detta ska jag genast göra.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

tack

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Signade upp med. Kan vara kul och testa...

Vad menar de med True Action combat?

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Signade upp med. Kan vara kul och testa...

Vad menar de med True Action combat?

Titta detta så förstår du.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Signade, hoppas det blir kvalitet av det men det tycks inte vara något man kan räkna med bland mmos de senaste åren.

Eftersom jag starkt gillar spelstilen i Hellgate så kan ju detta bli sköj.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Signade, hoppas det blir kvalitet av det men det tycks inte vara något man kan räkna med bland mmos de senaste åren.

Eftersom jag starkt gillar spelstilen i Hellgate så kan ju detta bli sköj.

Jag har testat på spelet lite nu och so far måste jag säga att jag gillar det skarpt.
Testat på Ranger samt Slayer.
Som ranger var det grymt att man var tvungen att sikta på mobsen i luften för att träffa dem ifall de hoppade.

Ser fram emot EU beta

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar väldigt intressant, dock så är de lite för mycket asiatiskt tema över det hela (12årigaflickormedextremtstorabröstsyndromet).

Men kan ju vara bra ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyxz:

Tycker det verkar väldigt intressant, dock så är de lite för mycket asiatiskt tema över det hela (12årigaflickormedextremtstorabröstsyndromet).

Men kan ju vara bra ändå.

Temat passar mig, gillar det. Kört som High Elfes nu och diggar verkligen dom. Kommer nog springa runt en del Elins dock kan jag tänka mig.
Men får allt säga att jag diggar de so far. Combat systemet är klockrent.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Nån som har koll på om focus group testers och community play event-medlemmar får fri inbjudan? Jag var i amerikanska FGT1 och 2, samt eu+na CPE.

Permalänk
Medlem

Läste om detta på FZ igår och signade direkt. Sen spenderade jag en timme på att kika EU Beta videos på Youtube. Fyfan vad glad jag skulle bli om jag kom med på betan! Detta spelet är nog precis det MMOt jag letar efter.
Btw, är jag helt ute och cyklar om jag säger att det verkar likna Aion en smula? Tänkte på hur spelet är designat grafiskt sett...

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Hjälpsam

Kul med ett combatsystem som kräver lite mer skill än Tab-Dot

Men vad är det med 3m långa svärd som väger 50+ kilo för spinkiga pygméer?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Tja spelat spelet i ca 2 månader i Korea när det väll släpptes, mycket trevligt spel, inget mmo kommer i närheten på gameplay nivå.

Allt är dock inte perfekt med spelet, största problemet är att det finns typ ingen endgame content, när man blev 50 då, så fanns det absolut inget alls att göra. Vet att allt de gjort det senaste året är att fixa detta men det är ändå ett problem som jag har hört, största delen varför spelet fallerade i Korea/Japan.

Men vi får hoppas de kommer satsa stort på innehåll innan vid max level innan det släpps. Eller göra det 10 ggr svårare att levla upp då det gick otroligt fort.

Blir själv att fortsätta spela Elin, även om de nu lyckats förstöra utseendet med kast snabba fix på hälften av dess armors totalt.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Temat passar mig, gillar det. Kört som High Elfes nu och diggar verkligen dom. Kommer nog springa runt en del Elins dock kan jag tänka mig.
Men får allt säga att jag diggar de so far. Combat systemet är klockrent.

Självklart så är det gameplay som är viktigast, men är väldigt nyfiken om Grafiken, hur är den egentligen?

Är spelet krävande, buggigt?

Tacksam för information.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Btw, är jag helt ute och cyklar om jag säger att det verkar likna Aion en smula? Tänkte på hur spelet är designat grafiskt sett...

Det är Unreal Engine 3, vet inte vad Aion kör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Läste om detta på FZ igår och signade direkt. Sen spenderade jag en timme på att kika EU Beta videos på Youtube. Fyfan vad glad jag skulle bli om jag kom med på betan! Detta spelet är nog precis det MMOt jag letar efter.
Btw, är jag helt ute och cyklar om jag säger att det verkar likna Aion en smula? Tänkte på hur spelet är designat grafiskt sett...

Båda är koreanska titlar, koreanerna gillar sin grafik tung och väldefinierad. Koreanska titlar håller i regel en slags alternativ hyperrealism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Det är Unreal Engine 3, vet inte vad Aion kör.

Aion kör med CryEngine.

Permalänk
Medlem

Tja spelet är ju gjort av avhoppare från NCSoft, bland annat samma art director som för Lineage 2, Så självklart finns det en ganska lik grafik struktur.

Sedan krävande? Lol nej, spelade på en Core 2 Duo med ett ATI 3870 på medium innan och det flöt på bra utan några som helst problem.

Vill du ha screens? kolla bland annat in deras egna hemsida, de har en kategori för screenshots postade av sina egna spelare: http://tera.hangame.com/community/screen.nhn Har även postad lite screenshots i dne officiela tera tråden här: http://www.sweclockers.com/forum/116-massiva-onlinespel/91258... notera att jag spelar på medium där ( med ca 40-50 FPS )

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Det är Unreal Engine 3, vet inte vad Aion kör.

Aion kör väl Cry Engine senast jag kollade

Edit: stod redan hehe.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaptoit:

Båda är koreanska titlar, koreanerna gillar sin grafik tung och väldefinierad. Koreanska titlar håller i regel en slags alternativ hyperrealism.

Tilltalande

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Tja spelet är ju gjort av avhoppare från NCSoft, bland annat samma art director som för Lineage 2, Så självklart finns det en ganska lik grafik struktur.

Sedan krävande? Lol nej, spelade på en Core 2 Duo med ett ATI 3870 på medium innan och det flöt på bra utan några som helst problem.

Vill du ha screens? kolla bland annat in deras egna hemsida, de har en kategori för screenshots postade av sina egna spelare: http://tera.hangame.com/community/screen.nhn Har även postad lite screenshots i dne officiela tera tråden här: http://www.sweclockers.com/forum/116-massiva-onlinespel/91258... notera att jag spelar på medium där ( med ca 40-50 FPS )

Ja precis. Nu har ju inte jag testat lika långt som du gjort men verkar som om spelet är bra optimerat va? Kändes i alla fall så. Och det är ju fett. Du kommer lira EU release sen eller?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Tja spelat spelet i ca 2 månader i Korea när det väll släpptes, mycket trevligt spel, inget mmo kommer i närheten på gameplay nivå.

Allt är dock inte perfekt med spelet, största problemet är att det finns typ ingen endgame content, när man blev 50 då, så fanns det absolut inget alls att göra. Vet att allt de gjort det senaste året är att fixa detta men det är ändå ett problem som jag har hört, största delen varför spelet fallerade i Korea/Japan.

Men vi får hoppas de kommer satsa stort på innehåll innan vid max level innan det släpps. Eller göra det 10 ggr svårare att levla upp då det gick otroligt fort.

Blir själv att fortsätta spela Elin, även om de nu lyckats förstöra utseendet med kast snabba fix på hälften av dess armors totalt.

Har för mig de fick slut på pengar, och var tvungna att släppa en alpha/beta version av spelet av de jag läst så kommer det finnas mera content/skills för oss i väst.

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem

3e maj släppts det i EU

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

3e maj släppts det i EU

jo såg det nu känns som det e så långt dit =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timeless Visions:

jo såg det nu känns som det e så långt dit =/

Tiden går fort. Får hoppas man får BETA innan det också. Vore kul att spela spelet på engelska ist för koreanska som man gjort nu.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Hmm, kan vara värt att testa lite. Anmält mig så får jag se vad som händer.

Permalänk
Medlem

Sweet! Signade mig dirr

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB