Permalänk
Medlem

3 skärmar, sladdar?

Hej, jag har bestämt mig att köra med 3 st skärmar, men jag har ett par frågor om det.

Fråga 1: Kan man köra 1st HDMI, 1st DVD-D DL och 1st MDP-DVI-D samtidigt?

Fråga 2: Mini Displayport adaptern jag har kollat på har endast DVI-SL, kommer det att fungera med en DVI-D DL kabel? DVI Kabel

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Misery9:

Hej, jag har bestämt mig att köra med 3 st skärmar, men jag har ett par frågor om det.

Fråga 1: Kan man köra 1st HDMI, 1st DVD-D DL och 1st MDP-DVI-D samtidigt?

Fråga 2: Mini Displayport adaptern jag har kollat på har endast DVI-SL, kommer det att fungera med en DVI-D DL kabel? DVI Kabel

Vilka skärmar och vilken upplösning har du tänkt att köra? Svaret beror lite på det.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Tack för att du tittade i tråden, men har redan köpt sladdarna, och det funkade finfint

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Misery9:

Tack för att du tittade i tråden, men har redan köpt sladdarna, och det funkade finfint

Brukar försöka plocka de som inte fått svar, om jag hinner. Bra att det funkade ändå, välkommen till multiskärmsspelandet!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers