Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Instagram kommer till android!

Permalänk
Avstängd

Instagram kommer till android!

Äntligen är det bekräftat att fotoappen Instagram kommer till android! Som jag har längtat! Har varit väldigt avundsjuk på polarna som kör iPhone som har haft denna appen sedan länge!

Källa: http://www.googleandroid.se/fotoappen-instagram-kommer-till-a...

Permalänk
Medlem

^Vad är det som är speciellt med instagram då?

Permalänk
Medlem

Fan, jag som är tillräckligt trött på alla iphone användare som redan nu använder det....

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Avstängd

instagram är ju som ett socialt nätverk som fokuserar på bilder... titta bara här vilken grym PR om du är duktig...
http://mashable.com/2011/12/07/instagram-android/#view_as_one...

Permalänk
Medlem
Skrivet av LTsm:

Fan, jag som är tillräckligt trött på alla iphone användare som redan nu använder det....

Får man bara fråga varför? Varför skall man bli trött på något som någon annan använder och finner glädje i, jag förstår inte varför man skall tänka så negativt?

Inte för att jag själv använder det, för det gör jag icke, är bara rent nyfiken på detta "nytänkande" bland dagens ungdomar!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Får man bara fråga varför? Varför skall man bli trött på något som någon annan använder och finner glädje i, jag förstår inte varför man skall tänka så negativt?

Inte för att jag själv använder det, för det gör jag icke, är bara rent nyfiken på detta "nytänkande" bland dagens ungdomar!

Eftersom det ska tryckas upp i ansiktet på en 2 gånger per minut.

Jag har inga problem med tjänsten utan sättet det används på(dont hate the application, hate the users)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Väldigt roligt. Jag har inga problem med mina iphone-vänner som använder tjänsten så det kommer nog bli roligt att få se vad alla android-vänner kommer ta för roliga bilder.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad är detta för skit

Permalänk

Instagram är bara ytterligare en av alla appar med det primära syftet, att dölja vilken usel kvalitet det egentligen blir på bilder från telefonkameror.

Dessa appar är vad man kallar att bota symptom.
Snart komemr dock förhoppningsvis en riktig lösning på problemet, till Android: http://www.polaroid.com/en/sc1630

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

På tal om kommande appar till Android

Något jag är väldigt hypad för är att VLC ska komma till Android!
Det har dock varit under utveckling till Android ganska så länge nu. Fanns till IPhone och IPad men skaparna tog bort appen. "Orsaken är att GNU-licensen helt enkelt inte är kompatibel med Apples regelverk för App Store" enligt IDG.se

Vet att det finns bra alternativ men kan inte låta bli att bli hypad. Man har lärt sig älska det på datorn. Har sett och användet några riktigt bra alternativ på Android men inget med ett riktigt lockande GUI. Hoppas att det kommer se lika najs ut på Android. OCH Ja jag tycker att det är viktigt hur det ser ut när man bläddrar bland alla videofiler eller ändrar inställningar, det har med hela "app-upplevelsen" att göra.

IPad och IPhone versionen som togs bort från App Store: