Svårigheter med att förstå DNS , tips uppskattas

Permalänk
Medlem

Svårigheter med att förstå DNS , tips uppskattas

Tjena!

Jag har läst olika hemsidor om hur folk går till väga för att ändra sina domäner men jag förstår fortfarande inte:

Info: Jag har en blogg.se sida, jag har köpt ett domännamn på Binero.

Problemet: Jag klarar inte av att länka "min binero hemisda namn" till blogg.se sidan. (förstår inte DNS PROCESSEN)

Finns det något lättare sätt, snabbare och enklare sätt som gör att man förstår?

Help is very much appreciated

Permalänk
Skrivet av Humanflu:

Tjena!

Jag har läst olika hemsidor om hur folk går till väga för att ändra sina domäner men jag förstår fortfarande inte:

Info: Jag har en blogg.se sida, jag har köpt ett domännamn på Binero.

Problemet: Jag klarar inte av att länka "min binero hemisda namn" till blogg.se sidan. (förstår inte DNS PROCESSEN)

Finns det något lättare sätt, snabbare och enklare sätt som gör att man förstår?

Help is very much appreciated

Deras support har förmodligen svaret du söker....

http://www.binero.se/support/guider/webbplats/vidarebefodring...

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Musikälskare

Ring Binero, de har mycket bra support och du lär fixa de på max 5 min

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?