Minecraft Admin sökes!

Permalänk

Minecraft Admin sökes!

Hejsan!
Jag söker en skapligt mogen admin på 15 +. Servern är inte fullt startad en men behöver ju en som kan hjälpa till lite, är ju lite svårt att vara själv. Själv är jag 17 och bor i Motala. Admin måste ha tillgång till skype och Mic. Skicka gärna Pm eller skriv i tråden om ni är intresserad så gör vi vad vi kan . Adminen ska också ha bra kunskap om bukkit och plugins till speciellt permissions och chatmanager. Skriv gärna om ni kan mer saker som t.ex göra egna plugins, Koda lite HTML etc. Det ökar ju risken ändå mer att just du blir admin.

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Permalänk
Medlem

kan väll vara intresserad. vad kör du för plugins och hur stor server är det?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk

Tjena! är 17 och och har själv haft en egen minecraft server nu sedan betan!

Plugins har själv använt, dock så har det inte varit i någon större utsträckning. Kan även lite basic HTML (notera basic)

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

Hejsan

Är själv 15 år och söker någon att ha en MC server med. Kan med Permissions och alla andra plugins! Har en egen serer som jag och mina kompisar brukar bygga på för skojsskull men skulle vara kul med en riktig Kan ingenting om kodning dock.

Om du är intresserad eller undrar något så kan du adda mig på skype för vidare kontakt.

Molo153 heter jag där.

Du kan även läsa lite om mig i denna tråd.
http://www.sweclockers.com/forum/132-minecraft/1076135-soker-...

Hälsningar
Molo

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

(bara så du vet så tror jag det heter chans, inte risk när det gäller något bra:) men nu ska vi inte märka ord )

Har pysslat mycket med bukkit och tycker detta är väldigt intressant
Jag skulle kunna skaffa bra plugins och kunna hålla koll på en server.

Jag kan inte skapa egna plugin, men det mesta finns redan

Lite om mig

Jag är 15år som älskar att spela på datorn. Jag bor i Eslöv ca 30 minuter från Malmö. På fritiden är det bara Volleyboll och Dator som gäller.
Jag är säker på att jag kommer gå IT inriktning på gymnasiet.

Kraven e de samma som molos,
(adda mig på skype zoloz_gka)