Permalänk
Skrivet av Xizten:

Hur stor skillnad gör träningen på besättningen? Har ingen tank över 65% än och är lite nyfiken på vilka skillnader jag kommer märka vid 100%.

Jag tycker att upplever en klar skillnad på t.ex 65% och 100%, allt blir bättre, accelererar bättre, kör snabbare, svänger bättre, siktar in sig snabbare, bättre laddningstider osv. Lägg dessutom till moduler och övriga uppgraderingar och skillnaden är väldigt stor.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Samsung Odyssey OLED G8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

Nu har jag iofs både Löwe och Type 59, men om jag bortser från dessa upplever jag att min T29 drar in rätt bra med credits, om det är så med andra tier 7 heavys vet jag inte, själv hoppade jag över ryska tier 7 vagnen IS när jag skaffade min IS7.

Kör IS just nu och nej, det är inte någon bra pengagrind. Iof är jag inte så bra på att köra heavy men man skadar för lite med IS tycker jag, rätt kass penetration också. Det är väl samma bössa man hade på KV3:an?

Visa signatur

Intel I5 2500k @ 4.2ghz ~1.21v| Corsair H60 | Graphite 600T | Asus GTX580 Matrix | Asus P8Z68 Deluxe | Corsair Vengeance 8GB @ 1600mhz | 120Gb Corsair Force 3 | Corsair HX850 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

Jag tycker att upplever en klar skillnad på t.ex 65% och 100%, allt blir bättre, accelererar bättre, kör snabbare, svänger bättre, siktar in sig snabbare, bättre laddningstider osv. Lägg dessutom till moduler och övriga uppgraderingar och skillnaden är väldigt stor.

Dagens sanning. Speciellt vagnchefen eftersom han ger +10 till alla andras skill när han är 100%. Jag tycker man märker jäkligt stor skillnad.

Lätt värt 20k för att träna upp till 75% när man skaffar ny tank om man inte vill spendera guld. Att återanvända besättningen från din förra tank i den nya man uppgraderat till är också bra.
Har dom 100% blir det 90% när man tränar för 20k(per gubbe) istället för 75% (tror jag, kan ta fel på siffror men det blir bättre iaf).

Träna åtminstone upp vagnschef och skytt, det är helt ovärdeligt tycker jag.

Visa signatur

Intel I5 2500k @ 4.2ghz ~1.21v| Corsair H60 | Graphite 600T | Asus GTX580 Matrix | Asus P8Z68 Deluxe | Corsair Vengeance 8GB @ 1600mhz | 120Gb Corsair Force 3 | Corsair HX850 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

Nu har jag inte varit inloggad på ca. en vecka men är det där default laddningsscreen sen nyligen eller har du modat?

Jag har moddat!

Skrivet av igge23:

Standard battle 6v6 defuck?

Ja det var lite komiskt. Vann dock stort!

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

Nu har jag iofs både Löwe och Type 59, men om jag bortser från dessa upplever jag att min T29 drar in rätt bra med credits, om det är så med andra tier 7 heavys vet jag inte, själv hoppade jag över ryska tier 7 vagnen IS när jag skaffade min IS7.

Så det är du som försörjer Wargaming alltså?

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Runsy:

är ofta i kanalen sweclocers.

Finns det speciella chat-kanaler? Eller är det ett company som någon gör? Vore kul att lira med mer svenskar men pallar nog inte att vara så dedikerad att jag går med i en klan.

Visa signatur

Intel I5 2500k @ 4.2ghz ~1.21v| Corsair H60 | Graphite 600T | Asus GTX580 Matrix | Asus P8Z68 Deluxe | Corsair Vengeance 8GB @ 1600mhz | 120Gb Corsair Force 3 | Corsair HX850 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orebro:

Finns det speciella chat-kanaler? Eller är det ett company som någon gör? Vore kul att lira med mer svenskar men pallar nog inte att vara så dedikerad att jag går med i en klan.

Det är kanaler i chatten.

Tryck på knappen "Channels" länsgt ner till vänster, sedan kan du söka efter "swe" så får du upp sweclockerskanalen om den är uppe. Annars kan du ju skapa den själv om du vill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecill:

T-59 är väl inte så himla bra ändå eller?

T59an är absolut ingen supertank, men innan Pershing så är amerikanska mediums rätt bräckliga. Har ett flertal gånger blivit nitad rejält av en T59 medans jag satt i en T20.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Skrivet av pecill:

Så det är du som försörjer Wargaming alltså?

Det är löjligt vad credits det går åt när man spelar WOT lite för mycket, jag har 2st toptierade mediumvagnar, 2st toptierade heavyvagnar och 1 toptierad arty plus en hel drös vagnar därtill (dock fortfarande långt ifrån vissa av de värsta i klanen), lägg sen till moduler på det redan höga inköpspriset, ja inte fan blir det mycket credits över

Funderar på vilken vagnar man ska fixa härnäst, då heavys är det som är mest användbart i Clan Wars så står det mellan Maus, E-100 och AMX50B, eller möjligen Obj. 261.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Samsung Odyssey OLED G8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augustini:

Det är löjligt vad credits det går åt när man spelar WOT lite för mycket, jag har 2st toptierade mediumvagnar, 2st toptierade heavyvagnar och 1 toptierad arty plus en hel drös vagnar därtill (dock fortfarande långt ifrån vissa av de värsta i klanen), lägg sen till moduler på det redan höga inköpspriset, ja inte fan blir det mycket credits över

Funderar på vilken vagnar man ska fixa härnäst, då heavys är det som är mest användbart i Clan Wars så står det mellan Maus, E-100 och AMX50B, eller möjligen Obj. 261.

Skaffade Maus igår, den är riktigt nice. De andra kan jag inte uttala mig om!

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Augustini:

Det är löjligt vad credits det går åt när man spelar WOT lite för mycket, jag har 2st toptierade mediumvagnar, 2st toptierade heavyvagnar och 1 toptierad arty plus en hel drös vagnar därtill (dock fortfarande långt ifrån vissa av de värsta i klanen), lägg sen till moduler på det redan höga inköpspriset, ja inte fan blir det mycket credits över

Funderar på vilken vagnar man ska fixa härnäst, då heavys är det som är mest användbart i Clan Wars så står det mellan Maus, E-100 och AMX50B, eller möjligen Obj. 261.

AMX 50B är nog en rätt rolig vagn så länge ingen skjuter på en slänger alltid i en he i e100:n då jag ser en sån då det bara är en pappers tuss att penetrera och 900 damage är fint att dela ut

vid cw är det alltid guldskott så då har tom. e100s 15cm sämre pen än men vanliga ap vilket är sjukt iaf enligt egen erfarenhet
då jag endast kör random plutonvis eller singel så passar e100 mig bäst av t10 vagnarna dock har den problem med mausen med 15cm kanonen monterad .

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb

Permalänk

Hur stor skillnad är det på nivåerna när man kommer upp i högre tiers? Känner att jag får smaka manslem när jag kommer i min ryska tier 3 light tank och möter tier 5. Inget skojj när man måste fega så mycket för att kunna överleva =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Ait, kanske bara mina tanks som går långsammare eller om det måhända är jag som är lite trögare än alla andra men jag upplever att det går långsammare. Det där med eldfattningen är dock säkert mycket riktigt!

Låste precis upp Mausen, livet är gött.

Rolig matchning sent på natten dock.

http://i39.tinypic.com/2a8q14x.jpg

Motorn kan ju gå sönder i samma veva som tanken.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av fläsklägg:

Hur stor skillnad är det på nivåerna när man kommer upp i högre tiers? Känner att jag får smaka manslem när jag kommer i min ryska tier 3 light tank och möter tier 5. Inget skojj när man måste fega så mycket för att kunna överleva =/

Ärligt så fegar jag men min tier 7 med (en IS). KV är en kul penga tank förresten:) KV 3 är rätt kul (dock tål inget, på grund av vad den möter).

Men tycker Type har lite föär mycket armor. Har inte prentat den med min IS än (kv-3 och andra har jag tagit ner en dom). Men svårt med en seg IS utan armor;)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Ärligt så fegar jag men min tier 7 med (en IS). KV är en kul penga tank förresten:) KV 3 är rätt kul (dock tål inget, på grund av vad den möter).

Men tycker Type har lite föär mycket armor. Har inte prentat den med min IS än (kv-3 och andra har jag tagit ner en dom). Men svårt med en seg IS utan armor;)

Så de stora skillnaderna består även uppe i höga tiers? En tank med två högre tier gör enkelt slarvsylta av en? Då känns det ju trist att man inte bara får spela mot sin egen tiers isåfall... Just nu suger det då jag kör runt i en klen t-46 och förlorar hela tiden. Känner inte att man kan bidra något till laget när jag är för långsam för att scouta och för klen för att strida.

Siktar iaf KV, den verkar ju populär?

Permalänk
Medlem

Jag skulle tippa på att spelidén bygger på att man ska få pisk som low-tier, och därmed fortsätta spela så att man själv en dag är top-of-the-foodchain, och detta är i princip omöjligt utan premium account. Därmed tjänar de stålar

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av fläsklägg:

Siktar iaf KV, den verkar ju populär?

Är riktigt nöjd med KV:n, men du bör försöka skaffa den innan de reviderar tech-trädet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fläsklägg:

Så de stora skillnaderna består även uppe i höga tiers? En tank med två högre tier gör enkelt slarvsylta av en? Då känns det ju trist att man inte bara får spela mot sin egen tiers isåfall... Just nu suger det då jag kör runt i en klen t-46 och förlorar hela tiden. Känner inte att man kan bidra något till laget när jag är för långsam för att scouta och för klen för att strida.

Siktar iaf KV, den verkar ju populär?

Grym med 109mm kanonen och KV 2 tornet:) En bra penga tank. Ja så funkar spelet. Undvik allt som är över dig (kör fram och skjut och åk snabbt tillbaks).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Jag skulle tippa på att spelidén bygger på att man ska få pisk som low-tier, och därmed fortsätta spela så att man själv en dag är top-of-the-foodchain, och detta är i princip omöjligt utan premium account. Därmed tjänar de stålar

Kör på IS utan prem:) och jag har ju ändå inget liv typ, så att det tar en vecka extra är bara bra:) Har ju KV och 34-85 att harva pengar med:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Schluug:

Jag skulle tippa på att spelidén bygger på att man ska få pisk som low-tier, och därmed fortsätta spela så att man själv en dag är top-of-the-foodchain, och detta är i princip omöjligt utan premium account. Därmed tjänar de stålar

Meh så hela spelet är en lång kamp bara för att avancera i tier? Nåja låter ju inte orimligt iaf :). Segt bara om man alltid kommer känna att motståndet är ojämnt, kommer nog själv aldrig att gå in med pengar.

Skrivet av Cybertsen:

Är riktigt nöjd med KV:n, men du bör försöka skaffa den innan de reviderar tech-trädet.

När görs splitten?

Skrivet av Broken-arrow:

Grym med 109mm kanonen och KV 2 tornet:) En bra penga tank. Ja så funkar spelet. Undvik allt som är över dig (kör fram och skjut och åk snabbt tillbaks).

Japp får försöka få tag i den så fort som möjligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av fläsklägg:

Meh så hela spelet är en lång kamp bara för att avancera i tier? Nåja låter ju inte orimligt iaf :). Segt bara om man alltid kommer känna att motståndet är ojämnt, kommer nog själv aldrig att gå in med pengar.

När görs splitten?

Japp får försöka få tag i den så fort som möjligt

Det är ingen som vet:) fyll upp ditt garage bara (får gratis extra platser i garage då). Försök till KV 3 du ska tydligen få en tank till då:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orebro:

Kör IS just nu och nej, det är inte någon bra pengagrind. Iof är jag inte så bra på att köra heavy men man skadar för lite med IS tycker jag, rätt kass penetration också. Det är väl samma bössa man hade på KV3:an?

Skojar du eller? IS har ju sjukt fin damage för Tier 7. Kör den lite som en medium/heavy hybrid. IS är en tank som är mycket lätt att köra.

Skrivet av Schluug:

Jag skulle tippa på att spelidén bygger på att man ska få pisk som low-tier, och därmed fortsätta spela så att man själv en dag är top-of-the-foodchain, och detta är i princip omöjligt utan premium account. Därmed tjänar de stålar

Knappast omöjligt, har en vän som kör free acc och han har Object 704, IS-4 och hela köret. Tid tar det dock.

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

Har lite frustration över VK3601(H) och 88:an...

Uppgraderade för några dagar sedan från L/70:n och trodde jag skulle få den legendariska 88:an...men jag upplever 88:an väldigt "bouncy" och dåligt genomslag. På pappret verkar 88:an bara vara obetydligt sämre på genomslag än L/70:n men med en teoretisk 10% högre DPS, vilken kanon är egentligen att föredra?

För övrigt är VK3601(H) en riktigt fin liten vagn som jag förmodligen kommer behålla som moneymaker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertsen:

Har lite frustration över VK3601(H) och 88:an...

Uppgraderade för några dagar sedan från L/70:n och trodde jag skulle få den legendariska 88:an...men jag upplever 88:an väldigt "bouncy" och dåligt genomslag. På pappret verkar 88:an bara vara obetydligt sämre på genomslag än L/70:n men med en teoretisk 10% högre DPS, vilken kanon är egentligen att föredra?

För övrigt är VK3601(H) en riktigt fin liten vagn som jag förmodligen kommer behålla som moneymaker.

88mm är den bästa kanonen på den tanken. Vill du ha en riktigt bra kanon kör på t34-85 (hyfsad tank och riktigt bra med cash). Allra bäst är KV:n.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

88mm är den bästa kanonen på den tanken. Vill du ha en riktigt bra kanon kör på t34-85 (hyfsad tank och riktigt bra med cash). Allra bäst är KV:n.

Har alla tre vagnarna (fullt utrustade).
T34-85 och VK3601(H) är samma typ/tier och där fördrar jag definitivt tysken.
KV:n har jag enbart som kassako och i väntan på splitten (fri garageplats).

Har kör lite L/70:n nu och upplevelsen är angenämare att gå tillbaka till den än när jag uppgraderade från den till 88:an...högre RoF och genomslag/inga studsar...

Får alternera lite mellan, men just nu är 88:an lite av en besvikelse...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertsen:

Har alla tre vagnarna (fullt utrustade).
T34-85 och VK3601(H) är samma typ/tier och där fördrar jag definitivt tysken.
KV:n har jag enbart som kassako och i väntan på splitten (fri garageplats).

Har kör lite L/70:n nu och upplevelsen är angenämare att gå tillbaka till den än när jag uppgraderade från den till 88:an...högre RoF och genomslag/inga studsar...

Får alternera lite mellan, men just nu är 88:an lite av en besvikelse...

Finns en 75mm som går genom tjockare pansar annars. Dock inte lika kul som 88mm och stock 75mm. Men går inte plus men den tanken.
Kostar lika mycket att laga den, som IS. Dock har jag inte den själv utan en polare. Min t34-85 kostar runt 3-4k att laga och man går ofta plus även dåliga matcher.

Men klarar du av den, så kör på:) gillar den armor (dock lite väl raka kanter så det är lätt att skjuta genom den).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Precis fått dit 85 mm kanonen på min T-28. Hatade det korthuset innan, nu är den lite roligare Kan göra sjukhelvetes massa skada om de andra laget låter en vara. One-shottar i princip alla T3-tanks man möter med HE-skotten. <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Finns en 75mm som går genom tjockare pansar annars.

Förmodar du menar L/70:n som jag refererar till...sedan förstod jag inte din kommentar att den inte skulle vara lika kul som stocken (L/48:an)?!?

EDIT
Nu begrepp jag vilket eldrör du menade...L/58:an (Konisch)...avsaknaden av skada från den kanonen gjorde att jag förbisåg den totalt

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jo det är säkert kul när man är där men jag har ju en bra bit kvar till Tier 8 ARL 44 är ju 6
Kan man föresten få soppatorsk? Såg nämligen att man kunde köpa så man ökade bränslemängden med 50% aldrig råkat ut för det själv men kanske är värre på tanks med större motor?

Nej men din bränsletank kan bli skadad och saken du pratar om ökar hp på bränsletanken med 50%. ;p

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Dubbel post men hittar ingen edit knapp längre på min tidigare post.... :x

Skrivet av Pontraz:

Om bränsletanken går sönder så går stridsvagnen långsammare bara

Nej det enda en trasig bränlse tank för med sig är större chans att ta eld.

Skrivet av Atlas Tasume:

Usch. Grindar fortfarande T32, har det andra tornet, men den är fortfarande en mardröm att köra...

Den var en underbar tank jue.

Skrivet av Augustini:

Det är löjligt vad credits det går åt när man spelar WOT lite för mycket, jag har 2st toptierade mediumvagnar, 2st toptierade heavyvagnar och 1 toptierad arty plus en hel drös vagnar därtill (dock fortfarande långt ifrån vissa av de värsta i klanen), lägg sen till moduler på det redan höga inköpspriset, ja inte fan blir det mycket credits över

Funderar på vilken vagnar man ska fixa härnäst, då heavys är det som är mest användbart i Clan Wars så står det mellan Maus, E-100 och AMX50B, eller möjligen Obj. 261.

E-100an är en trevlig tank men den stora kanonen kräver att man siktar mycket noga minsta lilla fel och du kan dinga av din fiende. :X
Den tar även lätt eld och har en ganska stor weakspot men sidorna kan dinga av dem mest underliga skott om man "dansar" lite.

Mausen är underbar bara man vinklar sig rätt så dingar det mesta av. Kanonen är ok och siktet är fint. Minus med mausen är att den är seg och du kommer lära dig hata en del öppna banor om det finns arty (du är helt plötsligt top prio då). Men om arty aimar efter dig och du rör dig lite så missar dem ofta och du kan vända striden genom att dansa med fiendens arty och dem förlorar pga att deras arty inte fokuserade på annat också.

Объект 261 är ett fint artilleri med väldigt random skada dock oftast träffar man för runt 600~ på t9+ tanks men ibland kommer det 1.7k träffar och då ler man lite smått. :3 Annars brukar jag skujta ap på större och lite slöare saker eller saker som står still den har fin reload och mycket bra träffsäkerhet och är trevlig att trolla runt i städer med tex gå hill på himmelsdorf ta ner en medium eller 2 sen gå ner bakom fienden och dra ap i baken på dem. ;D

Amx 50b är stor snabb och har en helt okej kanon med en reload på 24 -27 sec med 400 skada per skott och 4 skott per mag.
Den hatar arty och ogillar e-100 som laddar he. ;p
Den gillar att flanka saker och kan snabbt ta bort stora mängder hp från fiendens tanks, Kan även snabb ta ner flera low hp fiender i ett område utan problem.
Största minuset är att du tar skada från allt även T1 med auto kanoner... Arty splashar är hemska och din enda bepansrade punkt är din front, tornet har som baken och sidorna väldigt lite armor.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.