Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Låter som det är dags att du postar lite hårdvara i denna tråd

Äh... Mja, mjo. Kanske. Men det känns som ett lite väl klent skäl, i övrigt räcker prestandan till ganska bra.

Permalänk
Skrivet av Pertan:

Ett st Asus P3V4X som tillsammans med en P3 1Ghz ska agera router.
http://i.imgur.com/3yMOW.jpg

Huh, jag visste inte att det fanns slottade P3or över 550mhz.
Eller du kanske använder en slotket?

Hade själv en 550mhz räser-P3 som gick i högre bussfrekvens än standard på det gamla P2-mobot

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Huh, jag visste inte att det fanns slottade P3or över 550mhz.
Eller du kanske använder en slotket?

Hade själv en 550mhz räser-P3 som gick i högre bussfrekvens än standard på det gamla P2-mobot

Jo för sjutton.. Har flera P3or på 866, 933 och 1000 Mhz, alla Slot 1. Var nog kanske inte dom vanligaste processorerna då jag har sett priser på 990 Dollar för 1000 Mhz varianten när den släpptes.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Skrivet av Pertan:

Jo för sjutton.. Har flera P3or på 866, 933 och 1000 Mhz, alla Slot 1. Var nog kanske inte dom vanligaste processorerna då jag har sett priser på 990 Dollar för 1000 Mhz varianten när den släpptes.

Jo, jag hade en 866 som jag körde i 933 också, men den var i socket, inte slot

Hade något moderkort med P3a i slotket också, men den minns jag inte vilken hastighet den var på, minns bara att det satt byglar på själva slotketen för justering av klock

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

En HP DM1-4110eo

Samt en Crucial M4 64GB

Passade tydligen bra ihop

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Dags för lite påfyllning i skafferiet

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

hur starka är dom?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Skrivet av saaade:

hur starka är dom?

Dom är helt lagom!
Dvs inte så starka så att dom blir oätbara. Slänger det på nästan all mat jag käkar så det går åt en del...
Till middag friterade jag kycklingvingar och kastade runt dom i en skål tillsammans med den där såsen näst längst till vänster, mycket gott får jag säga!
Serverades med blue cheese dressing såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saaade:

hur starka är dom?

Mycket personligt vad man tycker är stark.

Finns medelsvenssons som inte ens kan äta vanlig Sweet Chili som finns på Coop. Själv har jag en flaska dödssås som jag köpte på teknikmagasinet. Räcker med några droppar vid matlagning för att döda en medelsvensson.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Mycket personligt vad man tycker är stark.

Finns medelsvenssons som inte ens kan äta vanlig Sweet Chili som finns på Coop. Själv har jag en flaska dödssås som jag köpte på teknikmagasinet. Räcker med några droppar vid matlagning för att döda en medelsvensson.

Har en 3 A.M Reserv hemma.
Den får t.om tandpetare att självantändas vid för mycket

Farsan tål väl sisodär med starka grejer, hehe han blev likvit i ansiktet haha

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Var in och snokade för att se vad man hade för utbud på just router på Expert. Och kom hem med en inte allt för märkvärdig historia.
Den gör den den ska, med andra ord. Är hur nöjd som helst med köpet. Än så länge.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Sweet! Finns det några svenska nätbutiker som nischar sig med dessa produkter?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Sweet! Finns det några svenska nätbutiker som nischar sig med dessa produkter?

Vet att http://extremefood.se och http://www.grillhouse.se finns, men har inte provat dom.
Brukar köpa från http://www.scorchio.co.uk och http://www.chilliworld.com men tror dom har höjt frakten rejält så det lönar sig nog inte att beställa där längre om du bara ska ha några flaskor.
Överlag tycker jag det är bättre utbud i UK, dom har även mycket egen produktion av såser som är bra

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av FireFox:

Sweet! Finns det några svenska nätbutiker som nischar sig med dessa produkter?

Jag brukar handla på extremefood.se

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Mycket personligt vad man tycker är stark.

Finns medelsvenssons som inte ens kan äta vanlig Sweet Chili som finns på Coop. Själv har jag en flaska dödssås som jag köpte på teknikmagasinet. Räcker med några droppar vid matlagning för att döda en medelsvensson.

Luktar krydd lång väg.

Visa signatur

"Det dryga femtiotalet poliser utrustade med sablar och gevär kunde inte hindra att arbetarna efter mötet tågade vidare mot hamnen där de rev avspärrningarna runt fabriksområdet och hamnade i slagsmål med strejkbrytare och polis."

Permalänk

Ett stycke telefon, är hyfsat nöjd

Permalänk
Medlem

Gigabyte PH67-DS3 B3
Intel Pentium G630 Dual Core 2,7GHz

till ett skolarbete.

http://www.sweclockers.com/galleri/8929-pc-xbox

Permalänk
Medlem

Hittade en skjorta som passade mig. Dålig kollektion på skjortor på senaste. . .

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Nya fälgar till bilen

Permalänk

Mhmmm, snygga!

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Visade sig vara hur gott som helst!
Tur att man köpte en sån idag, blir en lång natt med restuppgifter i plugget som tydligen ska redovisas imorgon.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Mhmmm, snygga!

Tack! Jag är helnöjd

Permalänk
Medlem

Ibland älskar man Åhlens. Speciellt när de har (lite väl) låga priser. 20kr styck fick jag ge för dessa. Ordinarie pris var 499kr per säsong... Köpte självklart alla säsonger de hade. Även dokumentären kostade 20kr.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gavve:

Ibland älskar man Åhlens. Speciellt när de har (lite väl) låga priser. 20kr styck fick jag ge för dessa. Ordinarie pris var 499kr per säsong... Köpte självklart alla säsonger de hade. Även dokumentären kostade 20kr.
http://oi40.tinypic.com/2dvssjk.jpg

499 per säsong var väl ändå att ta i? De är bra mycket billigare överallt annars. Men 20kr var ett överkomligt pris, ett fynd!

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

499 per säsong var väl ändå att ta i? De är bra mycket billigare överallt annars. Men 20kr var ett överkomligt pris, ett fynd!

Det var ju självklart ordinarie priset på Åhlens jag menade De gick in för 499kr styck och hon i kassan ändrade till 20kr som stod på prislappen. Åhlens är väldigt väldigt dyra på serier och filmer överlag.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av gavve:

Det var ju självklart ordinarie priset på Åhlens jag menade De gick in för 499kr styck och hon i kassan ändrade till 20kr som stod på prislappen. Åhlens är väldigt väldigt dyra på serier och filmer överlag.

Känns som det kan vara värt ett besök på Åhléns! Vet du om det var lokalt bara, eller kan det vara en nationell rea?

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Skrivet av gavve:

Ibland älskar man Åhlens. Speciellt när de har (lite väl) låga priser. 20kr styck fick jag ge för dessa. Ordinarie pris var 499kr per säsong... Köpte självklart alla säsonger de hade. Även dokumentären kostade 20kr.
http://oi40.tinypic.com/2dvssjk.jpg

Om man skulle ta sig en promenix till Åhlens kanske xD

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av daolo:

Känns som det kan vara värt ett besök på Åhléns! Vet du om det var lokalt bara, eller kan det vara en nationell rea?

Jag har faktiskt ingen aning. Chansar på att det var lokalt då de antagligen vill bli av med "gammalt skit". Fanns mycket annat också. Allt från Doktorn kan komma till Sex and the city-filmen på blueray till Family Guy. Och allt däremellan. Mest skit i mina ögon. Detta var det enda jag kände att jag ville ha.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Avstängd

Kan ju ha med bok rean att göra ibland brukar man ta med filmer där.

Permalänk

Köpt en låda som gör knasiga ljud (Analog Synth)! Hur kul som helst att leka med, och den har ljudingång också, så man kan köra sin musik genom filtret.