SweC BF3 evenemang #1 (Password only)!

Permalänk
Moderator
Moderator

SweC BF3 evenemang #1 (Password only)!

Tjena folket,

27 mars, kl 19:00 så låser vi SweClockers server och delar ut lösenordet i denna tråd. Detta är första evenemanget, vi har tänkt oss flera! Denna kvällen är alltså exklusivt eran!

Länk till Battlelog och SweClockers servern.

[B]Lösenordet släpps här: schnitzel

[/B]

Server settings blir samma som vi kör idag, custom alltså. Inte "hardcore" eller "softcore".

Friendly fire: På
Killcam: Av
Minimap: På
Show name tags: På
Regenerate Health: Av
Show Hud: På
Spawn only on Squad Leader: Av
Unlock unlocks: Based on stats
Vehicles: På
Vehicle spawn delay: 125%
Gamemode counter: 150%
3D Spotting: På
Minimap spotting: På
Third person vehicle cameras: Av
Team balance: På
Bullet damage: 100%
Soldier Health: 100%
Player mandown: 200%
Player respawn time: 100%

Dold text

Ta tillfället i akt att samla vänner och spela i en riktigt rolig omgivning, vi kommer att köra fraps av och till för att göra det till en minnesvärd spelkväll!

Om denna kvällen blir framgångsrik så kommer det att planeras fler och ja, vi tar emot idéer och önskemål men lovar inte att genomföra det. Från och med nu spikar vi också att våra evenemangskvällar börjar kl 19.00 så alla vet. Varje evenemang får en egen tråd som vi dessutom kommer att länka från BF3 server trådens första post så vi får lite historia också.

Se också till att få ordning på eran mic och headset, hoppa in på Mumble för detta blir nog en rekordkväll med god kommunikation!

Glöm inte att filma eget och posta här i tråden efter vi spelat den kvällen så andra ser hur roligt vi haft!

Varmt välkomna!

Streaming live!

Skrivet av enzity:
Skrivet av znorlaxvbg:

http://www.twitch.tv/kinekin

Finns även, bra kvalité i både ljud o bild, mumble inkluderad Inte jag dock.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Låter kul. Hoppas man inte har en massa annat för sig då.

Visa signatur

Phanteks Enthoo Primo Intel i7 3930K@4.7Ghz Asus Rampage IV Extreme
Corsair DDR3 16GB 1600MHz Corsair AX 1500 3x R9 290x
Projekt tråd

Permalänk
Medlem

Trevligt! Hoppas jag får bf3 att fungera tills dess bara

Permalänk

Härligt!

Permalänk
Medlem

Låter jätte kul!
Vad är det som inte funkar då? Finns alltid någon som kanske kan fixa de

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel

Permalänk

Får jag tag i ett bf3 acc tills dess så räkna med mig!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krullizz:

Låter jätte kul!
Vad är det som inte funkar då? Finns alltid någon som kanske kan fixa de

Att spelet inte startar. Ea supporten vet självva inte vad problemet sitter. Dock så skulle det komma en fix inom 24 timmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

Att spelet inte startar. Ea supporten vet självva inte vad problemet sitter. Dock så skulle det komma en fix inom 24 timmar

Det är ett problem... Men de borde fixa sig

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Permalänk
Medlem

wiihi, låter kul

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Blir att spela upp sig nu så man kan toppa denna dagen

Permalänk
Medlem

Är man välkommen som nybörjare på BF3 med? (kört typ 3timmar) hehe...

Permalänk
Medlem

Känns som detta kommer bli kul , om man inte glömmer av det förstås

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem

Man får väl komma in och visas hur det ska spelas denna kväll!

Permalänk
Medlem

Låter kul, längesedan man spelade på Sweclockersservern. Men jag kommer in om jag inte har annat för mig

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

Låter som en mycket bra idé!

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Trevligt!

Permalänk
Medlem

Funkar utmärkt att spela utan password

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Låter skitkul! Men hoppas inte folk håller på och TK'ar bara för att få sig ett fordon... haha blir så irriterad när det händer, suck.

Permalänk
Medlem

Blir det med eller utan Back to Karkand?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Det ska bli kul!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Paprikan:

Är man välkommen som nybörjare på BF3 med? (kört typ 3timmar) hehe...

Självklart! Alla SweC är välkomna.

Skrivet av KingCobra:

Funkar utmärkt att spela utan password

Jovisst men nu ville vi göra en stängd kväll på önskemål från er. Det var ett av de vanligaste förslagen så vi passar på.

Skrivet av danteee:

Låter skitkul! Men hoppas inte folk håller på och TK'ar bara för att få sig ett fordon... haha blir så irriterad när det händer, suck.

Både jag och widL kommer att vara online, antagligen fler admins också. Så det bör inte bli ett problem om någon sådan dyker upp...

Skrivet av Atlas Tasume:

Blir det med eller utan Back to Karkand?

Bra fråga, ska fundera på den. Vet att det finns många som inte har BtK. Vi har inte diskuterat den faktiskt, hm. Återkommer!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Hedersmedlem

Perfekt! Precis när jag är ledig. I'll be there!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Har jag inte för mycket läxor är det klart att jag tittar in!

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av vargeEEEEn:

Perfekt! Precis när jag är ledig. I'll be there!

Mycket bra!

Tänkte vi kunde köra en liten specialare, pratat om det innan - tar det på IRC så vi inte avslöjar något...

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Neeeej! Jag repar den dagen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Funkar utmärkt att spela utan password

Jo men en låst server gör att den måste vara orankad för att det inte ska vara en padding server!

Detta kanske gör att spelare spelar för att ha kul och för att vinna och inte för att bättra statsen och bara vara ego!

För jag förutsätter att den kommer vara orankad då?

Tyvärr kan man nog inte till 19 tiden men en annan gång kanske...

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

Låter ball, skall försöka lägga min lilla tidigt o gibba lite ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Grymt, blir att filma lite och lägga upp på youtube. ;D

Permalänk
Medlem

Det låter sweet