Samsung Galaxy Nexus kraschar vid start

Permalänk

Samsung Galaxy Nexus kraschar vid start

Min Galaxy Nexus kraschade idag och varje gång jag försöker starta den så kraschar den, startar om, kraschar och fortsätter så tills jag tar ut batteriet.

Vad är felet? Är det hårdvaruproblem? Den har fungerat felfritt tills detta hände, utan någon krasch alls

Permalänk

Du har inte rootat den eller så?

Visa signatur

| Gigabyte B550M DS3H | AMD Ryzen 5600 | NZXT Kraken X73 | MSI RTX3070 | Corsair Vengeance 16x2GB 3200MHZ DDR4 | Kingston KC3000 M.2 SSD 1024GB | Coolermaster CMP510 | Corsair RM750X v2 |

Permalänk
Skrivet av jimmooooo:

Du har inte rootat den eller så?

Har inte ändrat något alls, allt är som nytt

Permalänk
Medlem

Har exakt samma problem. Stängde av den och när jag skulle sätta på den igen så startar den upp som vanligt och efter några sekunder så botar den om iigen, ända tills jag tar ur batteriet.

Har provat att hålla nere hela volym knappen när jag startar för att komma till Recovery menyn för återställning, den jobbar ett tag och startar sedan om och den är precis likadan.

Vad finns det mer att göra????

Permalänk
Skrivet av jorgeli:

Har exakt samma problem. Stängde av den och när jag skulle sätta på den igen så startar den upp som vanligt och efter några sekunder så botar den om iigen, ända tills jag tar ur batteriet.

Har provat att hålla nere hela volym knappen när jag startar för att komma till Recovery menyn för återställning, den jobbar ett tag och startar sedan om och den är precis likadan.

Vad finns det mer att göra????

Hittade en youtube video med samma problem, han kommenterade och skrev att han fick lämna in den för att det var ett hårdvarufel :/ Har lämnat in min iaf!