Windows hänger sig efter Boot...

Permalänk
Medlem

Windows hänger sig efter Boot...

Hej!
Har fixat mitt grafikkort pga anda fel, och startade Windows7 gick bra spelade 1timme och stängde av datorn. Och nu vägrar den starta...
Har en A-Data 510 120gb ssd, och ett gigabyte z68xp-ud4 ( http://www.inet.se/produkt/1902106/gigabyte-z68xp-ud4 )
Och en 2600k, resten är nog inget viktigt...
Men när jag försöker starta så går startar allt bra och booten går ganska fort, men när den har laddat klart och Windows7 grejen kommer (den som blir flaggan) då hänger den sig i 1-2sek sen blir skärmen svart, och den börjar boota om ingen, sen kommer man till "Windows felåterställning) och starta startreparation (rekommenderat) och starta normalt. Har startat reparation men det hittar inte något fel i vare sig minnesgrejen eller andra... Har försökt återställa det från första återställningspunkten men kommer upp "systemåterställningen kunde inte utföras. Datorns filer och inställningar har inte ändrats. Information, ett okänt fel .(0x8000ffff) ) någon som kan såna "koder"?
Någon som vet om det kan hjälpa med "kommandotolk" såfall vad?
Alla förslag på vad det kan vara är välkomna är säkert en enkel liten skit sak men jag och mjukvaror går sällan ihop....
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Försöker installera om datorn nu, men kommer upp felmeddelande att det inte går utan kan testa med en annan disk... När inte ens det går att installera Windows börjar det bli fel...