Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Sweclockers säger grattis

Är det någon annan som märkt att sweclockers har en autofunktion i mailen som skickar ett grattis när man fyller år?

Jag fann detta mycket trevligt och smått kul

Tack Sweclockers!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja..och?

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av running_wild:

Hej herr trevlig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finner det otrevligt med automatiserade mail som påminner en om att man blir äldre och skruttigare. Opersonligt, könlöst, påträngande.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Finner det otrevligt med automatiserade mail som påminner en om att man blir äldre och skruttigare. Opersonligt, könlöst, påträngande.

Äsch, gaska upp dig. Tänk på att du aldrig kommer att vara så ung som du är idag

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Säger också Grattis!
Eftersom alla är så negativa.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Finner det otrevligt med automatiserade mail som påminner en om att man blir äldre och skruttigare. Opersonligt, könlöst, påträngande.

Ja, det minsta man kan begära är ju att Edin skickar ett personligt grattisbrev.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av running_wild:

ROFL!

Take a chill pill dude

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

Ja, det minsta man kan begära är ju att Edin skickar ett personligt grattisbrev.

Det.. det.. skulle jag iofs tycka bra om
Det ska vara fyra rader lång och innehålla ett positivt utdrag ur min tid på Swec.

EDIT: Ok, det var kanske lite väl mycket att begära, svårt hitta något positivt. Fyra rader grattis blir nog bra.

Skrivet av JesperT:

Äsch, gaska upp dig. Tänk på att du aldrig kommer att vara så ung som du är idag

Det är inte åldern i sig som är problemet. Att folk påminner mig om den däremot..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av makz159:

Är det någon annan som märkt att sweclockers har en autofunktion i mailen som skickar ett grattis när man fyller år?

Jag fann detta mycket trevligt och smått kul

Tack Sweclockers!

Skickades från m.sweclockers.com

Visst är det trevligt när man får ett mail som grattar en när man fyller år. Bättre det än att inte få någonting alls, från någon.
Grattis, förresten.

Skrivet av GaMeR2K5:

Jaså? Jag har inte fått ett enda mail från Sweclockers under tiden jag varit registrerad.

Nä, jag kan heller inte lägga det på minnet att jag har fått något mail då man har fyllt år. Så det lär vara någon nytt för 2012.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Finner det otrevligt med automatiserade mail som påminner en om att man blir äldre och skruttigare. Opersonligt, könlöst, påträngande.

För lite sol uppe i Norrbotten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

För lite sol uppe i Norrbotten?

Sol är så opersonligt, könlöst, påträngande. Går hellre utan >:[

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

roligt, fyller år idag så det ska inspekteras!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

roligt, fyller år idag så det ska inspekteras!

grattis till dig, och till TS i efterskott:)

Men jag har då aldrig fått mejl när jag fyllde år i höstas, men kanske är nytt för i år?:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |