Open beta nu i helgen! 20-23 April

Permalänk
Medlem

Kan någon hjälpa, för et första, för att köra på Amercias måste man ha gjort ett Battlenet account på US?
Jag får felmeddelandet "This battlenet account does not have a Diablo III licens attached to it. (Error12)" Hjälp?
Vad betyder det???

Permalänk
Medlem

Tips!

Det går att köra CTRL-C/CTRL-V, för att kopiera ens lösenord, och på så sätt med hjälp av knappen ENTER, typ kunna göra 1 logginförsök varannan sekund

Permalänk

Klarat skeleton king nu, och även plockat han igen

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Det betyder inget, bara buggar från blizzards sida. Fortsätt försöka, eller gå och sov och försök imorgon

Permalänk
Medlem

Aja nu har man klarat betan iaf Inte något jätte revolutionerande men, det är diablo. Man var ganska så OP, tålde hur mycket som helst och man spammade bara ned alla creeps

Permalänk

Är det någon som har kommit in på EU servern? Eller är det bara US som gäller? Vore kul om man kunde få det bekräftat..

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk
Skrivet av sunefred:

Det vill jag också veta. Har dock provat båda, och inte kommer jag in på någon av dem.

Skrivet av plexx:

laddade visst ner Us klienten spelar det någon roll tro ? står global på den ju :S

Skrivet av acket:

Kan någon som har kommit in berätta vilken region som använts? Har US installer versionen men borde inte vara något problem eftersom man endå kan välja det i options.

Har inte hunnit läsa hela tråden ännu, men det vilken klient du väljer spelar ingen roll. Inte heller om du ändrar region inne i spelet. Jag provade att ändra till europe och kom in typ 20 över 9 och min bror har sin inställd på US och även han kom in. Vi ligger båda på 200ms så jag antar att betan fortfarande endast körs mot US servrarna.

Hoppas att detta rätar ut några frågetecken!

Permalänk
Medlem

Vad jag uppfattat det som så är det ENBART US som har servarna uppe, så jag skulle satsa på US, jag kör på
"the americans" varafall.

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karlssown:

Är det någon som har kommit in på EU servern? Eller är det bara US som gäller? Vore kul om man kunde få det bekräftat..

jag har suttit och tittat runt på forum ett litet tag nu och det verkar som att ingen har kommit in på EU :/

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 2500k 3,3 GHz | MOBO: Gigabyte Z68AP-D3 | GPU: EVGA GeForce GTX 560Ti 1024MB DS SOC | RAM: Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | PSU: Corsair CX 500W V2 80+ | Chassi: Fractal Design Core 3000 Svart | SSD: Intel SSD 320 80GB OEM

Permalänk

Betan är endast på US.
Ni som kommit in kan väl logga ut nu när ni har prövat så får vi andra testa lite nu när dom har satt en max gräns på users?

Visa signatur

Citera för lättare svar!
Main: Core i7 3820 3,6GHz @ Corsair H50 - Asus P9X79 - Corsair Vengance 4x4GB 1600mhz -
80GB Intel X25-M G2 - 240GB Corsair Force GS - 3TB HGST HDD - Corsair HX 1000W - Sapphire Radeon R9 290x Tri-X
NAS: Lagring: 6TB RaidZ - Backup: 3TB Raid 1 - FreeNAS 9.3 Uplink: Telia Fiber 100/100

Permalänk
Medlem

Fan vad frustrerande det är då alla på skype spelar utom jag som inte kommer in fuck

Permalänk
Medlem

Har lyckats logga in, men kan varken få fram min Hero eller starta ett spel, men är inloggad i alla fall

Permalänk
Medlem

För ni som inte gjort detta än. Battletag under Account @ battle.net måste fyllas i. Så råkar du logga in utan att fyllt i battletag så missar du en av chanserna å logga in. Gjorde jag iaf :/

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk

Yay, efter att ha suttit och försökt logga sen kl 21.00 så kom jag äntligen in! xD

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk
Medlem
Skrivet av CorgaE:

Jag lyckades med, sitter och kör Monk.

Same here.

Från att vara taggad på spelet under lång tid, till att vara helt ointresserad senaste året så är jag ganska rejält sugen igen, på bara en kvarts spelande.

Permalänk
Medlem

Karlssown, Najs värre

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk
Medlem

Man håller på tills man blir permabanned xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem

KAN MAN KÖRA COOP? MED KoMPiSAR I DENNA TEST BETA?
SVAR SNABBT plz <3

Permalänk
Medlem

Yay lyckades ta mig in nu.

Permalänk
Medlem

Ojdå... Efter inte ens 60 försök så kom jag in.. CTRL-V i dess rätta styrka!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeSaber:

Man håller på tills man blir permabanned xD

Någon ingen risk att du blir det xD Men kör på, till slut kommer du nog in!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Jag skiter i de här nu. Har spammat login knappen i över en timma och kommer inte in, tror jag ska gå o spela lite HoN istället.

Riktigt besviken e jag, tror inte de blir nån Diablo 3 i helgen för min del iaf. Om det här är en stresstest för hur de kommer bli på release dagen kommer man ju inte ha en chans och spela då heller. Får vänta med köpa spelet tills slutet/början av Juni istället lr nåt... om det är bättre då(?)

Kan ju säga goodbye till realm first 60 iaf.. jag som tänkte sitta uppe 7 dagar i streck o bara grinda....

sluta vå så jädra griniga... var glad att de kör en öppen beta så att de får testa vad deras server pallar.. och förhoppningsvis fixar dem de problem de har till riktiga releasen... det är lite därför de har sådan stressbeta test...

Permalänk
Medlem

Wohoo, jag är inne!!

Permalänk
Medlem

Dålig beta av blizzard...

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

tänkte gå och sova nu

så lämnar plats för någon annan!

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk

Det spelar la ingen roll om man har EU klienten eller US.. Man kan ju ändra det i option eller har jag helt galet för mig..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Pinnacle:

Wohoo, jag är inne!!

Kommer du så långt att du kan springa runt och slå på saker?

Permalänk
Inaktiv

Är det någon mer som har problem med lagg när man väl lyckas komma in?

Permalänk
Medlem

Står bara server is busy, fortsätta försöka antar jag?
Har EU klient

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Läste att man inte bör ändra i Option, då Account delen i options inte ens skall finnas där i betan. Men vet ej om detta gäller ännu.

Visa signatur