Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Skyrim Badass (freddiew)

Permalänk
Medlem

Skyrim Badass (freddiew)

Freddie W har gjort en lite lätt våldsam Skyrim-film i förstapersonsperspektiv.

Permalänk

Indeed he has

EDIT: Du får ursäkta mitt engagemang xD

Men mitt intresse för Freddie har svalnat rejält, tycker Digital Corridor har gått om FreddieW sedan länge, deras videos handlar mer om humorn än bara rent coola effekter. Just denna har ju lite humor också, men är någon lite smårolig sak i början och sen är det all out snygga effekter i stort sett, och jag tycker man tröttnar på det väldigt snabbt hos en kanal som bara bygger på det.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Klart skön film. Lite bärsärkargång i Skyrim är aldrig fel.

Känns dock som det är dags att höja svårighetsgraden, han one-shottar ju allt.

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |

Permalänk
Medlem

För de få som missat honom; kolla in resten av hans filmer, han lägger upp nya rätt ofta och de flesta är av lika hög kvalitet som den nämnda:
https://www.youtube.com/user/freddiew/videos

Gillar specifikt The Crying PC Gamer :]

Visa signatur

Chromebook Pixel 2015 w/ Arch
Taggad inför frame.work!

Permalänk

Min absoluta Freddie-favorit: https://www.youtube.com/watch?v=1eFDra1XimA&feature=plcp

Härligt absurd humor

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Tycker att han redigerar hans filmer sjukt bra.
På 0:50 blockerar han en "Arrow to the knee". ^^