[Diskussion] Samsung Galaxy S3 (Android 4.0)

Permalänk
Skrivet av DunderHoken:

Fel HTC One X lur bara Det var en AT&T som är USA anpassad.

Men dom är snarlika förutom batteriet, samt cpu. Men om man ska ha på allt han snackar om i press-releasen så krävs ju sås

Mycket intressant iaf.

Såg det nu. Förlåt. Då är det inte en korrekt jämförelse för oss. Oavsett sticker inte denna ut direkt. Sen så har väl Google sagt att tillverkarna ska göra sig av med fysiska knapparna där fram? Alltså de för bak, hem och info eller vad nu den kallas. Hade man tagit bort de fysiska knapparna på SIII hade den sett betydligt bättre ut och man hade kunnat göra själva luren mindre men behålla skärmstorleken.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Hedersmedlem

Trådlös laddning är ju lite coolt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

wooow. Trådlös laddare !

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Ger väl inget att den är trådlös när man ändå måste lägga telefonen där? Då kan man lika gärna ha en "docka" men sure, lite coolt är det men ja...:P

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Aeqvist:

Ger väl inget att den är trådlös när man ändå måste lägga telefonen där? Då kan man lika gärna ha en "docka" men sure, lite coolt är det men ja...:P

Jo men man slipper sladdar och trasiga usb-porter.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Ska man köpa denna eller HTC One X?

Permalänk

Denna, One X eller Galaxy Nexus?

Permalänk
Hedersmedlem

i butik den 29. maj

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

*HOST* 29 MAJ !

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Sjukt ful telefon.. Tror verkligen att samsung gjort bort sig nu. Snacka om att missa öppet mål, dom har ju haft guldläge att skaffa marknadsandelar sedan succén med S2.
Internet kommer svämma över av kritik, Framtiden får utvisa hur det utspelas för samsung.

Permalänk
Medlem

29 Maj till Europa då.

Verkar var många på typ Swedroid som ej gillar designen men jag gillar den väldigt mycket. Blir helt klart Blå för mig.

Permalänk
Medlem

Skulle vilja se ett ordentligt skärmtest, PenTile.... :/
Uppgraderingsbatteri (inkl bakstycke) på ~3000mAh skulle vara sweet.

Trådlös laddning uppskattas..

Gillar designen även om jag tycker de kunde skippat fysiska knappar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderHoken:

*HOST* 29 MAJ !

Haha dagens skratt!

Visa signatur

I5 750@3.8|8GB XMS3@1600MHz|Gigabyte GA-P55A-UD6|GTX460 1GB@900MHz/1,087V|Intel 320series 80GB|

Permalänk
Medlem

Blir ingen S3a för mig. Men det är bra att den släpps så kanske äntligen S2an kan sjunka lite så det kan vara ett alternativ. Denna var för stor och så gillar jag inte designen direkt.

Permalänk
Medlem

Intressant telefon.

Nu återstår det att se om det blir en s3:a eller iphone 4s som pensionerar min HTC Desire till sommaren.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Hur fungerar denna trådlösa laddningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PJBu:

Haha dagens skratt!

Dold text
Permalänk
Medlem

Me like :>
Dock så kändes HTC One X jäkligt bra när ja testa den.
hmm man vill juh klämma å känna lite på SIII:an innan man bestämmer sig.

Permalänk
Medlem

En blå beställd! Blir en ordentlig uppgradering från HTC Legend i vilket fall, även om den verkar ha varit en besvikelse för många, så går det när man hypear för mycket.

Permalänk
Medlem

Herregud vad ful. Plastic-fantastic..

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Skrivet av ziim0n:

Herregud vad ful. Plastic-fantastic..

Är det bara jag som tycker att den är snygg??

Permalänk
Medlem

Är det samma gpu som i galaxy s2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av raxxor:

Är det bara jag som tycker att den är snygg??

Du är inte ensam samt at engadget skrev att den höll en mycket bra byggkvalité vilket jag verkligen hoppas.

Tror även att Samsung lagt mer tid på mjukvaru utveckling än design men jag tycker den ser väldigt vacker ut. Stilren helt enkelt
Längtar tills jag kan få klämma iväg mina sista CSN pengar på denna

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ziim0n:

Herregud vad ful. Plastic-fantastic..

Blir dyrt med glasfiber eller kolfiber om man vill ha den lätt och flexibel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av raxxor:

Är det bara jag som tycker att den är snygg??

Nope, tycker den är riktigt attraherande faktiskt. Men den såg inte riktigt ut som jag hade tänkt mig

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av raxxor:

Är det bara jag som tycker att den är snygg??

Nej. Tycker den ser stilig ut.

Men nu bör inte applefantaster påpeka att Samsung kopierat av deras
Iphone, men jag blir inte förvånad om de trollar om det igen.

Permalänk

Vit var skit snyggt blir en sådan:
)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

En blå beställd! Blir en ordentlig uppgradering från HTC Legend i vilket fall, även om den verkar ha varit en besvikelse för många, så går det när man hypear för mycket.

vart beställde du ifrån? hittar ingen sida som man kan boka telen på :/

Visa signatur

Corsair Graphite 600T White | Asus Sabertooth Z77 | Intel Core i7-3770K | Gainward GeForce GTX 680 Phantom 4GB | Corsair Vengeance White 16GB 1600Mhz | OCZ Vertex 4 256GB & Seagate GoFlex Desk 4TB | Seasonic Platinum 860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av iNvasi0N:

vart beställde du ifrån? hittar ingen sida som man kan boka telen på :/

http://cdon.se/hemelektronik/samsung_galaxy_siii_i9300_metall...
Finns även på Halebop om du vill ha med abonnemang.