Asssassins Creed 3 Gameplay!

Permalänk
Medlem

Asssassins Creed 3 Gameplay!

Råkade snubbla på en glimt av en gameplay trailer till kommade Assassins Creed 3.

Vad tycks om det lilla man fick se?

Permalänk

Finns flera trailers...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Finns flera trailers...

Länka gärna! Jag har då inte hittat någon annan (real)gameplay trailer.

Permalänk
Medlem

tror han tog fel på vad trailer och gameplay är..

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

tror han tog fel på vad trailer och gameplay är..

Självklart förstår jag att det är en glimt av en trailer. Med gameplay menar jag att det är ingame footage, då det inte finns någon annan trailer med ingame footage(jag har då inte hittat någon annan). Det var därför jag postade den här, i förhoppning att folk skulle uppskatta det! Men jag antar att jag hade fel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henke103:

Självklart förstår jag att det är en glimt av en trailer. Med gameplay menar jag att det är ingame footage, då det inte finns någon annan trailer med ingame footage(jag har då inte hittat någon annan). Det var därför jag postade den här, i förhoppning att folk skulle uppskatta det! Men jag antar att jag hade fel!

wow.... anklagar hela swec´s forum pga av att en användare sa något som du inte gillar.

Men du får nog redigera topic, för något gameplay är det inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

wow.... anklagar hela swec´s forum pga av att en användare sa något som du inte gillar.

Men du får nog redigera topic, för något gameplay är det inte.

Varför så otrevlig? Det är ingame grafik, det jag syftade på. Jag får be om ursäkt om jag gjort fel.

Vad är det jag anklagat er för? Jag hade hoppats(!) på att ni skulle uppskatta det som sagt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henke103:

Varför så otrevlig? Det är ingame grafik, det jag syftade på. Jag får be om ursäkt om jag gjort fel.

Vad är det jag anklagat er för? Jag hade hoppats(!) på att ni skulle uppskatta det som sagt.

Otrevlig var jag inte.

" Det var därför jag postade den här, i förhoppning att folk skulle uppskatta det! Men jag antar att jag hade fel!"

Det skrev du efter att (1) medlem had kommenterat. I mina ögon så är det riktat mot alla som är på forumet.

" i förhoppning att folk skulle uppskatta det! "

Permalänk
Medlem

Nja, detta faller då inte under min definition av gameplay då det är ingen som spelar, spelar väl ingen roll om det är animerat med 'in-game grafik'? det är fortfarande ingen bakom spakarna.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gameplay

Skrivet av Henke103:

Vad tycks om det lilla man fick se?

Ser ingen precis skillnad ifrån de föregångna titlarna, sluta mjölka kossan och släppt nya titlar stället

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exigo:

Nja, detta faller då inte under min definition av gameplay då det är ingen som spelar, spelar väl ingen roll om det är animerat med 'in-game grafik'? det är fortfarande ingen bakom spakarna.

Hmm, kan man klassa det som klassiskt demo ens?

Alltså, inte ett spelbart demo som verkar vara det enda som finns idag..

http://en.wikipedia.org/wiki/Game_demo#Non-playable

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Hmm, kan man klassa det som klassiskt demo ens?

Alltså, inte ett spelbart demo som verkar vara det enda som finns idag..

http://en.wikipedia.org/wiki/Game_demo#Non-playable

Kanske kan klassas som ett non-playable game demo played using the games engine, vilket då gör att TS har rätt

A non-playable demo is a recording of gameplay, either recorded in a video, or played through using the game's own engine.

http://en.wikipedia.org/wiki/Game_demo#Non-playable

Men jag står vid det jag sa, är det ingen bakom spakarna som styr så ser jag det inte som en gameplay

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem

Alltså, hur är ordningen på spelen? 1,2,3 är det ju inte, för där emellan är det väl Brotherhood och Revalations? Har bara kommit till 2/Brotherhood, men älskar verkligen serien

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Alltså, hur är ordningen på spelen? 1,2,3 är det ju inte, för där emellan är det väl Brotherhood och Revalations? Har bara kommit till 2/Brotherhood, men älskar verkligen serien

Brotherhood och Revelations är väl typ som Final Fantasy X-2 eller Age of Empires II: The Conquerors Expansion, typ en expansion på storyn som senast var.

Såklart så är wiki ett bra ställe där man kan se sånt! Då rätt ordning på spelen, samt spinoffsen (dock inte i "kronologisk ordning med spelen") men iaf.
http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed

Permalänk
Medlem

Assassins Creed
Assassins Creed 2
Assassins Creed: Brotherhood
Assassins Creed: Revelations
Assassins Creed 3?

Är det så?

Visa signatur

Speldator: i5-6600K | 16GB RAM | Nvidia GTX 1070 | Fractal Design Define R5 | 512GB SSD + 256GB SSD
Laptop: Huawei Matebook X Pro | i7-10510U | 16GB RAM | 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambal:

Assassins Creed
Assassins Creed 2
Assassins Creed: Brotherhood
Assassins Creed: Revelations
Assassins Creed 3?

Är det så?

Det stämmer.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller