Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Nu är du tyvärr ute och cyklar, 20st flag captures är BUSENKELT.

Strike at Karkand, hoppa in i en Tank som US, 500 tickets, kör runt och plocka flaggor hela rundan så har du 15-20st.

T-UGS Assists, spawna recon på Metro, kasta ut en T-UGS, boom 10st assists..

Citat:

Känns bara så konstigt att alla andra klasser kan fortsätta helt som vanligt och få de nya vapnen gratis, medan jag som recon måste ändra min spelstil totalt, och dessutom måste börja köra massa conquest

Jag menar inte att det är jättejobbigt att klara recons saker, säger att det är rätt stor skillnad på stilen av assignments, ingen av dem andra är begränsade till game mode, och gå in på Metro och slänga ut T-UGS och vänta på lyckan är något de flesta aldrig gör som recon...

Nej, jag är faktiskt inte alls ute och cyklar, det är stor skillnad på stilen av assignments mellan de recon har och de andra har. Att du säger jag är ute och cyklar för att du tycker att det är lika lätt ordnat är som att jag skulle säga att du är ute och cyklar när du säger att din favoritfärg är blå, för att jag tycker bättre om grön.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jag skulle må dåligt om jag betalade 499, därför jag tvekat i 1-2 dagar, och nu lönade sig mitt väntande

Köpte BF3 Limited Edition på Webhallen vid release (2 för 799) för 400kr, och nu BF3 Premium för 224kr dvs totalt har jag betalat 624kr för BF3 och 5st DLC's + alla random Limited/Premium prylar

Värt!

Japp mår dåligt nu för att man betala för mycket, knäppt att man gör det för 275kr. Nu hatar man DICE/EA lite till men ändå lirar man deras spel.

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

Gjorde ett snabbt besök i Brasilien, tydligen är dock väselkursen ännu bättre i Indien så det kostade 220kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Gjorde ett snabbt besök i Brasilien, tydligen är dock väselkursen ännu bättre i Indien så det kostade 220kr.

Hjälp en fattig noob, hur gör man?

Visa signatur

5800X3D - RTX 3080 - LANCOOL 2 MESH

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av nsky|sct:

Japp mår dåligt nu för att man betala för mycket, knäppt att man gör det för 275kr. Nu hatar man DICE/EA lite till men ändå lirar man deras spel.

Hade du inte haft så brottom att köpa det så hade du säkert fått det för ett billigare pris.

Permalänk
Medlem

Går det inte spela något av det nya som kom nu utan att behöva köpa massa skit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus82:

Hjälp en fattig noob, hur gör man?

Här hittar du all information:
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1118069-anvanda-proxy-att-kopa-premium-battlefield-3-samlingstrad/

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 16000 Moderkort: ASUS PRIME B350-PLUS Grafikkort: Gigabyte GeForce GTX 1060 Ram: 16GB PSU: Corsair HX750W Chassi: Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Nu när jag har köpt premium så ska jag har premium dogtags och de har inte jag o man ska tydligen gå förbi i kö när man vänta på komma in på server o de gör jag inte helr. hmm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Affe69:

Nu när jag har köpt premium så ska jag har premium dogtags och de har inte jag o man ska tydligen gå förbi i kö när man vänta på komma in på server o de gör jag inte helr. hmm

Provat logga ut och sedan in igen i Battlelog?

Permalänk
Medlem

Jo man fick ändra dogtag till premium hehe men o komma före dom andra som inte har premium vet jag inte om jag gör direkt

Permalänk
Medlem

körde lite SQDM, känns som ALLA är premium (står ju på bannern när man blir dödad)

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc-m...

är väll ett bra pris,någon som vet hur deras leverans funkar?bra/dåligt?

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem

Vet ej om någon länkat tidigare men att handla här har alltid funkat för mig inom diverse spel.

http://www.offgamers.com/Battlefield/battlefield-3-global/bat...

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

körde lite SQDM, känns som ALLA är premium (står ju på bannern när man blir dödad)

Reagerade också på det när jag körde gun master härom kvällen sen gick det upp för mig att bara folk med premium kunde spela gun master....

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Drygt behöva betala så jävla mycket för en uppdate.... sjukt!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

ja faktiskt men det är det värt;)

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Konstigt...hade för mig att det varen expansion, inte en update

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av kiwi11:

Går det inte spela något av det nya som kom nu utan att behöva köpa massa skit?

Hur menar du? Du tänker på att du vill ha CQ utan att få med alla andra kommande expansions till ett lägre pris?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Konstigt...hade för mig att det varen expansion, inte en update

Säger inte att de ska ta en slant för det med Origin vill ha 499kr för det, det ÄR fan drygt!

DC kanske 200kr max i min mening

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

lösningen:

http://www.g2play.net/store/home.php

Inga 220:- men dom är alltid minsta 10-40% billigare än både steam o origin.. använt denna sida till dom flesta köp o e riktigt smidiga (e väl att det tar ca 1-15 mins o få cdnyckeln skickad till sig)

Permalänk

Jag tycker inte alls det är dyrt med tanke på att man får 16 nya maps. Orginalet innehöll ju bara 9 av vilka 3-4 (metro, bazar, damavand och seine crossing) är värdelösa i min mening. Nu vet jag inte hur bra resten är men iaf i CQ är alla 4 maps spelbara utan tydliga flaskhalsar.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Säger inte att de ska ta en slant för det med Origin vill ha 499kr för det, det ÄR fan drygt!

DC kanske 200kr max i min mening

Har läst din kommentar 5 gånger och har fortfarande ingen aning om vad du pratar om.

Du säger inte att "de" (DICE/EA?) ska ta betalt för Origin? Du vill ha 499kr för det? Är du missnöjd med att du inte får en 500-lapp för Origin och
tycker detta är drygt?

Direct Connect? (DC) kanske 200 kr?

Ne, detta får du allt förklara.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av fantomsmurfen:

Jag tycker inte alls det är dyrt med tanke på att man får 16 nya maps. Orginalet innehöll ju bara 9 av vilka 3-4 (metro, bazar, damavand och seine crossing) är värdelösa i min mening. Nu vet jag inte hur bra resten är men iaf i CQ är alla 4 maps spelbara utan tydliga flaskhalsar.

Antar att du mest spelar Conquest, och ingen Rush

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Har läst din kommentar 5 gånger och har fortfarande ingen aning om vad du pratar om.

Du säger inte att "de" (DICE/EA?) ska ta betalt för Origin? Du vill ha 499kr för det? Är du missnöjd med att du inte får en 500-lapp för Origin och
tycker detta är drygt?

Direct Connect? (DC) kanske 200 kr?

Ne, detta får du allt förklara.

heh

jag menade att, Origin vill ha nästan 500kr för den här expansionen. Och det tycker jag är alldeles för mycket.
Downloadable Contents borde kosta max 200kr

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Själv köpte jag BF3 Premium via Greenmangaming för 380kr med voucher.

Den gäller till den 1 Juli:

GESTU-REOFT-HANKS

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

heh

jag menade att, Origin vill ha nästan 500kr för den här expansionen. Och det tycker jag är alldeles för mycket.
Downloadable Contents borde kosta max 200kr

Nja, beror ju helt på vad man får för pengarna... Just nu är det lite man får för pengarna, men med tanke på att man för den 500-lappen kommer få ytterligare 3 expansioner så innebär det ju att man får dem för 125kr styck, 100kr styck om man inte redan har B2K, vilket är ett väldigt bra pris, sen är det ju inte direkt negativt att man får lite bonusar

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Expansionen är väl stängd? premium bara t.o.m 25/6?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk

fan vad gunmaster kan vara svårt och ojämt om man möter en med hagel gevär och ha mp433 eller vad den heter då dör man rätt fort.
Men annars roligt med nya banor

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Skrivet av Legopappa:

fan vad gunmaster kan vara svårt och ojämt om man möter en med hagel gevär och ha mp433 eller vad den heter då dör man rätt fort.
Men annars roligt med nya banor

Om man vill köra Gun Master rättvist måste man nästan alltid köra två rundor på samma server eftersom det oftast är någon eller några som kommit en bit på vägen när man joinar. Om de däremot har fått shotgun före dig är det inte så mycket att göra åt
Jo, nya banor är kul, spelar själv mest CQD på dem, alltid kul när man bara har en liten stund över. Saknar något mer rushliknande på dem dock, borde ju gått att ordna.