Permalänk
Medlem
Skrivet av zabera:

Jag tar gärna en key också PM om du är villig att ge ut en.

Man tackar!

Permalänk
Kontot avslutas

vilken otur man kan ha :/ har försökt logga in på sweclockers hela kvällen och inte lyckats förens nu. om det är någon som har en beta key över skulle jag hemskt gärna vilja ha den... desperat spelet värkar ju as grymt

Permalänk

Tar gärna en nyckel i PM här med, alla nycklar i tråden är tagna

Permalänk
Medlem

Jag skulle uppskatta en nyckel oerhört, verkar vara ett mycket trevligt spel

Permalänk
Medlem

En nyckel: F1D23-23D70-94A24-5AF96-970A8

Först till kvarn!

Permalänk
Medlem

Ingen annan som har en över? :/

Permalänk
Medlem

Typiskt att jag va tvungen att jobba när denna nya batch med keys kom ut i tråden..

Som sagt tar jag gärna en key i PM, hade uppskattats något oerhört mycket!

Permalänk
Medlem

Riktigt illa att det är folk som plockar åt sig nycklarna utan att ens tacka i tråden. Själv missade jag ett par nu medans jag sov så fram fram fram med fler

Permalänk
Medlem

Ingen som har en jag kan få? Missade ett par keys när jag jobbade och sov

Permalänk
Medlem

Uppskattar allt folk som postar keys! Riktigt snällt! Har dock missat en del, så tar gärna en key om någon har!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Fick nyss en, så delar med mig!
här har ni:
F1192-5C102-BD774-9EEA7-3F19E

edit:
Den är nu tagen av någon som inte tackar!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk

Lite offtopic, men finns det verkligen en champ i Smite som heter Sun Wukong? Är det verkligen okej?

Jag tänker då på att det finns ett spel som heter LoL där det finns en champ, som delar väldigt många karaktärsdrag med den tidigare nämnda. LoL:s Champ heter Wukong, Smite's heter Sun Wukong.

Permalänk
Skrivet av running_wild:

Fick nyss en, så delar med mig!
här har ni:
F1192-5C102-BD774-9EEA7-3F19E

edit:
Den är nu tagen av någon som inte tackar!

Jag som tog den:) varför jag var seg på att tacka var för att jag inte var registrerad på sweclockers.
Tack så mycket min käre vän <3

Permalänk

det råkar inte var så att någon av er nyreggade smite spelare har fått några keys ??

Permalänk

Jag fick ingen efter jag aktiverade mitt konto, kommer det någon lägger jag upp här direkt:)

Permalänk

Fan, nu har man suttit och testat alla nycklar Tar gärna emot en nyckel från någon vänlig själ

Visa signatur
Permalänk

tackar kom igen folket !!! dela med er så mycket ni orkar ! trevligt att det fortfarande finns lite folk som är genuint snälla och kan tänka sig att ge bort lite saker utan egen vinning

Permalänk
Medlem

Om någon har en key över så skulle jag bli väldigt tacksam för ett pm.

Permalänk
Medlem

Hej alla, ifall någon skulle vara lite extra snäll så tar jag gärna imot en beta-key,
skulle bli väldigt tacksam!
PM gärna ^^

Permalänk

här kommer en key från mig !

F102C-EF2ED-C1ED4-8BBAE-AA23A

Permalänk
Medlem

Någon snäll själ med en beta key som känner för o slänga iväg den i ett PM till mig? (a)

Visa signatur

| CPU: i7 860 @ 4GHz | Moderkort: Asus P7P55D | GPU: R9 390X Tri-X | RAM: Crucial BallistiX 8gb |

| SSD: Samsung 840 Pro | HDD: WD 1TB Black | PSU: Corsair GS600 | Chassi: Bitfenix Shinobi XL |

Permalänk
Medlem
Skrivet av krill3man:

Tackar så mycket

Permalänk

nemas problemas !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beetwaaf:

Tackar så mycket

Tusan, här gäller det att vara snabb

Visa signatur

| CPU: i7 860 @ 4GHz | Moderkort: Asus P7P55D | GPU: R9 390X Tri-X | RAM: Crucial BallistiX 8gb |

| SSD: Samsung 840 Pro | HDD: WD 1TB Black | PSU: Corsair GS600 | Chassi: Bitfenix Shinobi XL |

Permalänk
Skrivet av krill3man:

Också var man för seg..Posta meeer! ^^

EDIT: F5, F5, F5, F5, F5, F5

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tja! Jag skulle verkligen Vilja ha ett Smite beta key! Snälla skicka vis PM. Tack i förhand

Permalänk

Jag skulle också vilja ha en nyckel:) Kan ge bort en ifall man får när man blir invitad!

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blupparen:

Jag skulle också vilja ha en nyckel:) Kan ge bort en ifall man får när man blir invitad!

PAX ^^

(så får du av mig om jag blir invitad först )

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av mosl92:

PAX ^^

(så får du av mig om jag blir invitad först )

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem
Skrivet av OrbitJ0k3r:

Lite offtopic, men finns det verkligen en champ i Smite som heter Sun Wukong? Är det verkligen okej?

Jag tänker då på att det finns ett spel som heter LoL där det finns en champ, som delar väldigt många karaktärsdrag med den tidigare nämnda. LoL:s Champ heter Wukong, Smite's heter Sun Wukong.

Skulle nog tro att både LoLs och HoNs version av Sun Wukong är tagna från honom och inte tvärt om.