Permalänk
Avstängd

Jo måste själv hålla "köpdjävulen" borta från den här läckerbiten...

En hårdkokt recension från AnandTech (om Jelly på sidan 2)
http://www.anandtech.com/show/6054/google-nexus-7-mini-review

nVidia om nya spel
http://blogs.nvidia.com/2012/06/next-gen-tegrazone-games-debu...

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem

Inget minneskort och bara 16GB minne är en dealbreaker, speciellt med avsaknad av 3G-möjligheter. När jag kört in min musik så har jag inget kvar.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Borde väl gå att lösa med nån usb-lösning för minet... Iofs lite svårt att få Android att koppla appar till det externa då kanske... Vi får väl se, men denna plattan verkar intressant!

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem

Jag skulle så väldigt gärna vilja köpa denna. Tyvärr orkar jag inte kladda med kreditkort och liknande, utan får hålla tummarna för att Asus Sverige tar in den på något sätt.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Valiumballong:

Inget minneskort och bara 16GB minne är en dealbreaker, speciellt med avsaknad av 3G-möjligheter. När jag kört in min musik så har jag inget kvar.

Jo nu har du nog missuppfattat syfte med plattan, den är gjord att köras med WiFi och inget annat.

Har man problem med att 16GB inte räcker så finns molnet med Google Drive.

Slutligen så är ju plattan extremt billig för det man får....

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Inget minneskort och bara 16GB minne är en dealbreaker, speciellt med avsaknad av 3G-möjligheter. När jag kört in min musik så har jag inget kvar.

16gb musik är en väldans massa timmar lyssnade Varför inte bara rotera musiken lite oftare istället?

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Tvivlar starkt på detta. Tänk på att det är Asus som gör Nexus - Nexus 7 är i princip en 7" TF300 platta. En 10" Nexus skulle vara TF300, förmodligen för exakt samma pris också (TF300 kostar 3800kr har jag för mig. Räknar du med at Nexus 7 kostar typ 2500-2800kr, släng på en tusenlapp för 10" och ja...).

Jag förstår inte hur Google skulle se meningen på detta, men framförallt inte hur Asus skulle acceptera att konkurera med sig själv. Om nu inte Asus lägger ner alla egna plattor som är under "premium", utan låter Google sälja dom istället.

$200 blir ju verkligen inte 2500-2800kr? Snarare 1400kr, iaf vad dollarn ligger på idag.

Visa signatur

Alea iacta est.
(mest för att det låter coolt)

Coola kids kan aldrig dö men för mig kan dom göra ett undantag.

Permalänk

Just nu så är ju nexus 7 en bra riktpunkt för vad vi som konsumenter vill ha för plattor. Visst sd-minne och 3g vore najs. Just nu så finns det dock inga 7" plattor som kör tegra3 eller likvärdigt chip. En 7" platta med bra prestanda är högst aktuellt, kommer att komma fler plattor och nu när priserna dumpars så blir det bara bättre för oss konsumenter...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GuiceU:

$200 blir ju verkligen inte 2500-2800kr? Snarare 1400kr, iaf vad dollarn ligger på idag.

Jo för att vara exakt så är det då $199 eller $249 för 16GB.

Sen vete tusan om Google bryr sig om att förse ett perifert pytteland med många användare som är hjälplösa/okunniga med den här prytteln ?

Läste The Verges recension och Wrap Up ger en bild.

Citat:

Believe it or not, the last time I was surprised by a product with those same qualities, it was called the iPad.

http://www.theverge.com/2012/6/29/3125396/google-nexus-7-revi...

--

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk

Får hoppas att denna platta gör så att övriga företag känner lite press och på så sätt pressar priserna.

Visa signatur

Asus P8Z68-V // Intel i5 2500K // R9 280X // 8GB 1600Mhz Corsair // Define R3// Fractal Design Tesla 550w // Kingston 60Gb SSD och en 300Gb för lagring // Windows 7 Ultimate 64-Bit // Samsung P2450H //

Permalänk
Medlem

16gb versionen kostar £199 (2 158kr) här i Storbrittanien.

Edit: Länk till intresserade.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neeb:

16gb musik är en väldans massa timmar lyssnade Varför inte bara rotera musiken lite oftare istället?

Därför att 2012 tycker jag att jag ska slippa rotera musik när ett minneskort på 32GB kostar 250kr. Att stoppa in 8/16GB utan expansionsmöjligheter när extra minne är så billigt... idiotiskt. 32GB inbyggt, plats för SD-kort tycker jag borde vara självklart på en platta som man inte kan koppla upp via 3G.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av plunn:

Jo nu har du nog missuppfattat syfte med plattan, den är gjord att köras med WiFi och inget annat.

Har man problem med att 16GB inte räcker så finns molnet med Google Drive.

Slutligen så är ju plattan extremt billig för det man får....

Jag har missuppfattat syftet med plattan? Jag trodde att surfplattor var till för att konsumera information och om man inte har tillräckligt med lagring (16GB är inte tillräckligt) och inget 3G så kan man inte ansluta mot molnet eller surfa där det inte finns fritt Wifi. Jag förstår att Google inte har gått och glömt bort att stoppa in 3G-anslutning eller minneskortsplats.

Visst är den billig, men om den är otillräcklig (för mina behov) så spelar det ingen roll. Jag hade definitivt betalat $100 till för Wifi och plats för SD-kort.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Valiumballong:

Jag har missuppfattat syftet med plattan? Jag trodde att surfplattor var till för att konsumera information och om man inte har tillräckligt med lagring (16GB är inte tillräckligt) och inget 3G så kan man inte ansluta mot molnet eller surfa där det inte finns fritt Wifi. Jag förstår att Google inte har gått och glömt bort att stoppa in 3G-anslutning eller minneskortsplats.

Visst är den billig, men om den är otillräcklig (för mina behov) så spelar det ingen roll. Jag hade definitivt betalat $100 till för Wifi och plats för SD-kort.

Jo nu kostar ett 16GB minneskort cirkus en hundring för en slutkonsumnet och ASUS/Google köper då lagringen för någon/några tior.

Sen missuppfattar du fortfarande syftet med plattan, den ÄR gjord för WiFi.

Sen finns det ev en affärside att de som behöver mer lagring besöker Google Drive.

16GB är hursomhelst en faslig massa låtar om man vill ha plats för sina mödosamt ihopsamlade alster....

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Därför att 2012 tycker jag att jag ska slippa rotera musik när ett minneskort på 32GB kostar 250kr. Att stoppa in 8/16GB utan expansionsmöjligheter när extra minne är så billigt... idiotiskt. 32GB inbyggt, plats för SD-kort tycker jag borde vara självklart på en platta som man inte kan koppla upp via 3G.

Kanske bara jag som ser det som en fördel att koppla upp sin platta mot mobilen ? så slipper man flera kort :S

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av plunn:

Jo nu kostar ett 16GB minneskort cirkus en hundring för en slutkonsumnet och ASUS/Google köper då lagringen för någon/några tior.

Sen missuppfattar du fortfarande syftet med plattan, den ÄR gjord för WiFi.

Sen finns det ev en affärside att de som behöver mer lagring besöker Google Drive.

16GB är hursomhelst en faslig massa låtar om man vill ha plats för sina mödosamt ihopsamlade alster....

Ställer mig till skaran som anser att plattan är "feldesignad". Personligen så köper jag en platta för att på ett smidigt vis ersätta laptop på resande fot i vardagen. Jag köper inte en platta för att ha hemma, då har jag laptops och stationära datorn. Ser ingen som helst mening till att använda en platta hemma. Därför tycker jag det är riktigt konstigt att inte inkludera 3G för de som vill ha det. När man nu valt att inte göra det så borde det vara självklart att köra på mer än 16GB eller alternativ för att uttöka, men icke.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Skrivet av plunn:

Sen missuppfattar du fortfarande syftet med plattan, den ÄR gjord för WiFi.

Sen finns det ev en affärside att de som behöver mer lagring besöker Google Drive.

16GB är hursomhelst en faslig massa låtar om man vill ha plats för sina mödosamt ihopsamlade alster....

Varför skulle man inte kunna ha en tablet som klarar av både 3G, Wifi och expansionsplats? Om den är "gjord" för enbart Wifi så är den förmodligen feldesignad för många. Jag säger inte att det saknas en marknad för Wifi-only, men att det inte finns som tillval är idiotiskt. Att du har Google Drive spelar ingen roll om du inte kommer åt det så fort du inte har tillgång till Wifi.

Mitt musikbibliotek ligger på ungefär 1500 låtar och det är ungefär 15GB. Jag tycker inte att det särskilt extremt, jag gillar att kunna lyssna på det jag vill när jag vill. Att sålla bort musik som jag tror att jag kanske inte vill lyssna på tar onödigt med tid.

Skrivet av Neeb:

Kanske bara jag som ser det som en fördel att koppla upp sin platta mot mobilen ? så slipper man flera kort :S

Nej, tack. Köra Hotspot från mobilen drar en hel del batteri. Då köper jag hellre ett extrakort och delar abonnemang på det viset.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Valiumballong:

Varför skulle man inte kunna ha en tablet som klarar av både 3G, Wifi och expansionsplats? Om den är "gjord" för enbart Wifi så är den förmodligen feldesignad för många. Jag säger inte att det saknas en marknad för Wifi-only, men att det inte finns som tillval är idiotiskt. Att du har Google Drive spelar ingen roll om du inte kommer åt det så fort du inte har tillgång till Wifi.

Mitt musikbibliotek ligger på ungefär 3000 låtar och det är ungefär 15GB. Jag tycker inte att det särskilt extremt, jag gillar att kunna lyssna på det jag vill när jag vill. Att sålla bort musik som jag tror att jag kanske inte vill lyssna på tar onödigt med tid.

Du vägrar alltså ta till dig fakta ??

Är du ute efter att trolla ? Det luktar Richard M Stallman om dig ! ( en riktig odör)

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av plunn:

Du vägrar alltså ta till dig fakta ??

Är du ute efter att trolla ? Det luktar Richard M Stallman om dig ! ( en riktig odör)

Vad för fakta är det jag vägrar ta till mig? Du menar att det finns 3G-anslutning och utbyggbart minne? Jag har konstaterat att det är viktigt för mig att ha tillgång till 3G och mer än 16GB lagring, men jag kanske borde ta till mig fakta och förstå att du vet vad jag vill ha mer än jag själv gör?

Eller är det som i alla trådar du involverar dig i att man inte får tycka annat än vad du tycker? Börjar bli tjatigt, grabben. Det saknas 3G, det saknas möjlighet att få mer än 16GB lagring. Som jag skrev i mitt första inlägg så är detta en dealbreaker för mig. Att Google har valt bort detta ändrar inte på saken. Att Google inte tycker att detta är nödvändiga funktioner är förmodligen ett medvetet val för att inte kannabalisera dyrare plattor. Att dessa funktioner saknas innebär att jag inte kommer att köpa denna produkt och jag är förmodligen inte ensam om att tycka det.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Skrivet av Valiumballong:

Vad för fakta är det jag vägrar ta till mig? Du menar att det finns 3G-anslutning och utbyggbart minne? Jag har konstaterat att det är viktigt för mig att ha tillgång till 3G och mer än 16GB lagring, men jag kanske borde ta till mig fakta och förstå att du vet vad jag vill ha mer än jag själv gör?

Eller är det som i alla trådar du involverar dig i att man inte får tycka annat än vad du tycker? Börjar bli tjatigt, grabben. Det saknas 3G, det saknas möjlighet att få mer än 16GB lagring. Som jag skrev i mitt första inlägg så är detta en dealbreaker för mig. Att Google har valt bort detta ändrar inte på saken. Att Google inte tycker att detta är nödvändiga funktioner är förmodligen ett medvetet val för att inte kannabalisera dyrare plattor. Att dessa funktioner saknas innebär att jag inte kommer att köpa denna produkt och jag är förmodligen inte ensam om att tycka det.

Här är mina argument för varför jag anser 3G och stort utrymme vara helt onödigt idag i en surfplatta:
1. Man streamar ändå det mesta (Spotify, Google music, dropbox, svt play, voddler etc), så det behövs inte så mycket utrymme på enheten.
2. För 3G krävs oftast ett extra abonnemang då tvillingsim är extremt ovanligt av någon anledning. För mig är det uteslutet att betala för två abb.
3. Det finns Wifi nästan överallt idag, och där det inte finns kan man tethra från telefonens 3G. Den musik man absolut alltid vill ha tillgång till gör man tillgänglig offline i spotify, känns inte nödvändigt att ha hela musikbiblioteket tillgängligt offline även om det såklart är trevligt. Men skulle ändå vara omöjligt för mig då det rör sig om många TB musik.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Valiumballong:

Vad för fakta är det jag vägrar ta till mig? Du menar att det finns 3G-anslutning och utbyggbart minne? Jag har konstaterat att det är viktigt för mig att ha tillgång till 3G och mer än 16GB lagring, men jag kanske borde ta till mig fakta och förstå att du vet vad jag vill ha mer än jag själv gör?

Eller är det som i alla trådar du involverar dig i att man inte får tycka annat än vad du tycker? Börjar bli tjatigt, grabben. Det saknas 3G, det saknas möjlighet att få mer än 16GB lagring. Som jag skrev i mitt första inlägg så är detta en dealbreaker för mig. Att Google har valt bort detta ändrar inte på saken. Att Google inte tycker att detta är nödvändiga funktioner är förmodligen ett medvetet val för att inte kannabalisera dyrare plattor. Att dessa funktioner saknas innebär att jag inte kommer att köpa denna produkt och jag är förmodligen inte ensam om att tycka det.

Nej det här verkar ju rent imbecillt !!

Kan du banka in i din skalle att den här plattan är för WiFi.... och sedan om du inte fattar det "stick o brinn" !

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av plunn:

16GB är hursomhelst en faslig massa låtar om man vill ha plats för sina mödosamt ihopsamlade alster....

tja, min musiksamling (allt rippat från CD, det mesta i MP3@320kbitVBR innehåller ca 10000 låtar, ungefär 70 GB ... nuförtiden kör jag det mesta i FLAC 1024 kBit/s vilket gör att en skivka hamnar på 300-500 MB ... behöver jag berätta att jag har ett 64 GB microSDXC-kort i min telefon?

föv. gillar jag att den saknar 3G och bara har 16 GB minne ...

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av infinity08:

Här är mina argument för varför jag anser 3G och stort utrymme vara helt onödigt idag i en surfplatta:
1. Man streamar ändå det mesta (Spotify, Google music, dropbox, svt play, voddler etc), så det behövs inte så mycket utrymme på enheten.
2. För 3G krävs oftast ett extra abonnemang då tvillingsim är extremt ovanligt av någon anledning. För mig är det uteslutet att betala för två abb.
3. Det finns Wifi nästan överallt idag, och där det inte finns kan man tethra från telefonens 3G. Den musik man absolut alltid vill ha tillgång till gör man tillgänglig offline i spotify, känns inte nödvändigt att ha hela musikbiblioteket tillgängligt offline även om det såklart är trevligt. Men skulle ändå vara omöjligt för mig då det rör sig om många TB musik.

1: Svårt att streama utan 3G om man inte har tillgång till Wifi varje gång man vill använda plattan
2: Vad jag vet så erbjuder så gott som alla operatörer tvillingkort för en viss extrakostnad per månad. Bara att ringa kundtjänst.
3: Jag har svårt att hitta Wifi vid de tidpunkterna jag använder mobilen mest, dvs, i kollektivtrafiken och i bilen. Har jag tillgång till Wifi har jag oftast tillgång till en bärbar eller stationär dator också.
3: Jag har mycket FLAC-musik, det klarar inte Spotify av, tyvärr. Jag är dessutom inte intresserad av Spotify eftersom det skulle innebära att jag behöver betala varje månad för något jag redan äger (musiken på min dator).

Jag har redan konstaterat (inte riktat till dig, utan plunn - han verkar ha det lite svårt) att jag tror att det finns en viss marknad för ingen 3G och bara 8/16GB minne, men jag hade gärna sett att dessa funnits tillgängliga i dyrare versioner - exempelvis en $349-variant med SD-kort och 3G. Tycker det är tråkigt när valet tas från användaren utan någon egentlig anledning annat än att Google inte vill kannibalisera försäljningen av dyrare plattor.

Skrivet av plunn:

Nej det här verkar ju rent imbecillt !!

Kan du banka in i din skalle att den här plattan är för WiFi.... och sedan om du inte fattar det "stick o brinn" !

Hoppsan, det verkar som om du har trasigt i tankeverkstaden. Man får inte en kritisera en produkt för funktioner som saknas? Jag har redan sagt att jag inte kommer att köpa en Nexus 7 eftersom den saknar 3G och utbyggtbart lagringsutrymme. Jag har förstått att den inte kommer med 3G - en funktion jag saknar. Jag har förstått att den inte kommer med minneskortsplats - något jag saknar. Jag kritiserar avsaknaden av de här två funktionerna jag anser nödvändiga.

Är du så intellektuellt utmanad som du verkar eller har du bara en dålig kväll?

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Valiumballong:

Hoppsan, det verkar som om du har trasigt i tankeverkstaden. Man får inte en kritisera en produkt för funktioner som saknas? Jag har redan sagt att jag inte kommer att köpa en Nexus 7 eftersom den saknar 3G och utbyggtbart lagringsutrymme. Jag har förstått att den inte kommer med 3G - en funktion jag saknar. Jag har förstått att den inte kommer med minneskortsplats - något jag saknar. Jag kritiserar avsaknaden av de här två funktionerna jag anser nödvändiga.

Är du så intellektuellt utmanad som du verkar eller har du bara en dålig kväll?

Njou du klarar ju inte ens av det mest elementära angående hur en produkt fungerar så du är diskvalificerad !!

Google Nexus 7 kör med WiFi !

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk

Med tanke på priset är denna surfplattan väldigt prisvärd. Vill man ha 3G, SD och HDMI får man gå upp i pris.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swedish Berserk:

Med tanke på priset är denna surfplattan väldigt prisvärd. Vill man ha 3G, SD och HDMI får man gå upp i pris.

Läs på !

Det här är en WiFi-platta !

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av plunn:

Njou du klarar ju inte ens av det mest elementära angående hur en produkt fungerar så du är diskvalificerad !!

Google Nexus 7 kör med WiFi !

Han vet att den har enbart wifi. Vad han säger är att han hade föredragit en version med 3g för att den skulle vara intressant för honom. Så svårt kan det inte vara att förstå.

Skrivet av plunn:

Läs på !

Det här är en WiFi-platta !

Var säger han att det inte skulle vara en wifi-platta? Kanske du som borde börja läsa på lite.

Permalänk
Skrivet av plunn:

Läs på !

Det här är en WiFi-platta !

Läs på? Vad menar du nu? Jag vet att den bara har WIFI. Läs mitt inlägg en gång till så ska du se att jag sagt att vill man ha 3G får man gå upp i pris.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swedish Berserk:

Läs på? Vad menar du nu? Jag vet att den bara har WIFI. Läs mitt inlägg en gång till så ska du se att jag sagt att vill man ha 3G får man gå upp i pris.

Jo nu vet jag inte vad du är ute efter.... Google Nexus 7 ÄR en WiFi-platta !

Kommer inte att bli nåt annat så slipper man även operatörernas "tjöt" !

Visa signatur

ASUS K56CB i7, W10 > Asus VivoBook S15 S530UN
HTC 10
ASUS Transformer Prime 32GB, Nougat :)
Ubiquiti Edge Lite, UniFi AP-AC-Lite (AP) samt ASUS AC68U och N66U (AP), fiber 500/100Mbit/s.
Mitt nätverk: https://imgur.com/aco9XQz Bild https://imgur.com/oQ2WG9Y

Permalänk
Skrivet av plunn:

Jo nu vet jag inte vad du är ute efter.... Google Nexus 7 ÄR en WiFi-platta !

Kommer inte att bli nåt annat så slipper man även operatörernas "tjöt" !

Varför hoppar du på mig? Jag säger inte ens emot dig. Jag säger bara att vill man ha 3G får man gå upp i pris.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I