Permalänk
Medlem

Paypal support?

Hej, jag skulle behöva ringa till paypals support. Men jag hittar inget nummer :/ Har goolgat som en tok men kan inte hitta nummret :/ Kan ju inte logga in på mitt konto så därför jag behöver ringa. Mvh

Permalänk
Medlem

https://www.paypal.com/se/cgi-bin/helpscr?cmd=_help&t=escalat...

Speak to us:

Du måste vara inloggad på ditt account.

Visa signatur

OS: Win7 x64, GPU: Geforce Gigabyte GTX580 SOC
CPU: Intel i5 2500k (4.5gHz), MB: Asus P8P65 PRO Rev(3.1),
PSU: XFX 750w (modular), RAM: 2x Crosair Vengence 1600mz 4024mb
Cooling: CoolIT ECO A.L.C CPU COOLER
Chassi: Raven rv03

Permalänk
Medlem

Tja du, det lär bli ett saftig dyrt samtal med tanke på att dom inte verkar ha nåt svenskt nr. Prova med chatten istället, går minst lika bra

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd

Maila dem, de är snabba på svar

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk
Medlem

Ska prova maila dom då Är det någon som vet om jag kopplar mitt bankkonto ifall jag kan skicka pengar över till folk direkt via paypal, eller måste jag skicka över pengar till mitt paypal konto från mitt konto? Tack för svar

Permalänk
Avstängd

Du måste skicka över pengar till dit PayPal konto först, det tar upp till 3 bankdagar

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk
Avstängd

Nej om du koppar ett kort till ditt paypal konto så kan du skicka pengar direkt till folk via paypal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Nej om du koppar ett kort till ditt paypal konto så kan du skicka pengar direkt till folk via paypal.

Tack