Permalänk

Shit.. jag är så imponerad att jag nästan måste fälla en tår!

Har sett byggloggen och ni snickare är ena jäkla rävar alltså.
Eftersom ingen har frågat..
Hur många timmar la du ner?

5 poäng!

Visa signatur

ASUS UL30VT 13.3"
5D MK II, 17-40 F/4 - 24-70 2,8 - 70-200 2,8 IS II

Gratis frakt Inet över 500:-

Permalänk
Medlem

5 toasters (eller i det här fallet kaffebryggare )!
Snyggt jobbat!

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Klockrent, blev en 5:a på detta. Synd att just datorbordet inte var i den maffigaste formen bara, helhetsintrycket hade varit coolare då!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreasEriksson:

Shit.. jag är så imponerad att jag nästan måste fälla en tår!

Har sett byggloggen och ni snickare är ena jäkla rävar alltså.
Eftersom ingen har frågat..
Hur många timmar la du ner?

5 poäng!

Har inte kollat hur mycket tid jag lagt ner på det, men skulle uppskatta det till 40+ timmar.

Skrivet av Electrix:

Klockrent, blev en 5:a på detta. Synd att just datorbordet inte var i den maffigaste formen bara, helhetsintrycket hade varit coolare då!

För liten lägenhet för det just nu, och jag har blivit förpassad till mitt lilla hörn

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte trä, men det här var väldigt tjusigt!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Imponerande

Väldigt snyggt bygge. Seriöst samt väl utfört. 5/5 dregel pölar

/Bearböt

Visa signatur

I7 980x @4.5 | Asus Rampage III Extreme | Corsair Dominator 12gb (3x4) Cl 9 | Corsair AX1200 | EVGA 680 FTW x2 | Corsair 800D WC | SSD Corsair Force 120gb x2 | Western Digital Caviar Black 2TB x 2 | Logitech G19 | Mad Cats Rat 9 | Logitech G35 | Logitech Pro C910 HD | W7 Ultimate x64 | Dell U2311H x 3 | Nvidia Surround |

Permalänk
Avstängd

fan riktig nice men jag har altid undrar blir inte träboxen varm?

Visa signatur

kolla in mina annonser på kylnig har finna vattenkylnigs prylar till salu

Permalänk

Vart är power knappen? Btw skit snyggt bygge.

Permalänk
Medlem

För ett par månader sen blev jag kontaktad av en journalist som jobbade för tidningen M3 som berättade att M3 snart skulle börja med en ny sektion om dator moddar. Hon undrade om jag var intresserad av att ställa upp på en intervju om min trä5 mod som hon hade hittat här på SweC. Självklart vill jag ställa upp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kryll:

För ett par månader sen blev jag kontaktad av en journalist som jobbade för tidningen M3 som berättade att M3 snart skulle börja med en ny sektion om dator moddar. Hon undrade om jag var intresserad av att ställa upp på en intervju om min trä5 mod som hon hade hittat här på SweC. Självklart vill jag ställa upp

Oj vad roligt !

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kryll:

För ett par månader sen blev jag kontaktad av en journalist som jobbade för tidningen M3 som berättade att M3 snart skulle börja med en ny sektion om dator moddar. Hon undrade om jag var intresserad av att ställa upp på en intervju om min trä5 mod som hon hade hittat här på SweC. Självklart vill jag ställa upp

nice, precis den uppmärksamhet detta fina bygge försjänar!

Permalänk
Medlem

Håller med ovan!
Inte bara pengar som behövs för att tillverka det du gjort ^^

Permalänk

Får man fråga vad det är/var för tidning?
Alltså namnet

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Får man fråga vad det är/var för tidning?
Alltså namnet

Mvh: Eric

M3 - Februari numret 2012.