Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Ska söka utbildning, men vilken?

Permalänk
Medlem

Ska söka utbildning, men vilken?

Hade tänkt söka en utbildning via komvux till början av nästa år, det står mellan Plattläggare eller Golvläggare, min fråga är bara... vilka tjänar generellt bäst av dessa två när man väl har fått jobb? och vilket finns det mest brist på?

Båda utbildningarna låter för mig mycket roliga så båda ska passa mig bra, jag vill bara tänka lite mer på framtiden och se vad man får ut mest utav.

Ni som jobbar som golvläggare eller plattsättare får mer än gärna berätta lite, även folk som tagit dessa utbildningar!

Tack på förhand!

Edit: detta är i västerbotten.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk

Tips. tänk på ergonomin när du väl sätter igång och jobbar - läs på ordentligt.
Morsan o farsan la in mattor på trappan i deras villa, löjligt dyrt, verkar inte vara många som gör sånt? - kanske en starta eget ide för dig?
Annars kan jag bara säga lycka till och hoppas att det går bra för dig.

Permalänk
Medlem

Det är ju mest företag som söker sig till typ golvläggare vad jag vet... men verkar ju finnas en stor brist på golvläggare iaf.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370