Permalänk
Medlem

Sida för reparation ok?

Jag fick reda på att man kunde köpa reparation av sin ps3a här:http://www.chipnplay.se/playstation/
DÅ undrar jag bara om den sidan är ok? Vill inte bli lurad eler nåt sånt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bg1000:

Jag fick reda på att man kunde köpa reparation av sin ps3a här:http://www.chipnplay.se/playstation/
DÅ undrar jag bara om den sidan är ok? Vill inte bli lurad eler nåt sånt.

----------------
Aldrig sett dem, litar enbart på psxcare, bästa stället att skicka sina grejer på lagning när det gäller konsoller

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

----------------
Aldrig sett dem, litar enbart på psxcare, bästa stället att skicka sina grejer på lagning när det gäller konsoller

Men det är dyrt, och de ger ingen garanti.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bg1000:

Men det är dyrt, och de ger ingen garanti.

----------------
klart de ger garantier på reparationerna de utför, däremot garanterar de inte att just din ps3 går att laga

har du försökt reklamera din ps3? eller har du öppnat den lr vad är det för fel osv?

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

----------------
klart de ger garantier på reparationerna de utför, däremot garanterar de inte att just din ps3 går att laga

har du försökt reklamera din ps3? eller har du öppnat den lr vad är det för fel osv?

PS3an var köpt året ps3 kom ut typ, så den är för gammal för att reklamera. Den har fått YLOD, förmodligen av överhettning. Och det jag behöver är bara garanti på att dne ska funka ett visst tag, annars gratis reparation, pengarna tillbaka etc. Jag ser dock inte att det står om nån garanti på psxcare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bg1000:

PS3an var köpt året ps3 kom ut typ, så den är för gammal för att reklamera. Den har fått YLOD, förmodligen av överhettning. Och det jag behöver är bara garanti på att dne ska funka ett visst tag, annars gratis reparation, pengarna tillbaka etc. Jag ser dock inte att det står om nån garanti på psxcare.

-----------------
de har iaf tidigare lämnat det då jag lämnat in för xbox, xbox360 o ps2 etc, har inte använt dem på ett par tre år så de kan ha ändrat, men ring dem och fråga eller dra iväg ett mail, de har alltid funkat, de har fixat alla mina problem hittills

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av bg1000:

Jag fick reda på att man kunde köpa reparation av sin ps3a här:http://www.chipnplay.se/playstation/
DÅ undrar jag bara om den sidan är ok? Vill inte bli lurad eler nåt sånt.

Jag kom till deras butik med min Xbox 360 där för ca 3-4 år sedan p.g.a söndrig DVD-läsare. Dom lagade den på sisådär en vecka, och det kostade runt en tusenlapp om jag minns rätt.
Har också fått ett par gamla Xbox classics chippade där, så ja, det är legit.
Dock har jag alltid haft mina ärenden i deras butik i Göteborg.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500