Permalänk
Medlem

LG IPS277L

Hejsan,

Precis införskaffat mig denna förträffliga skärm! Här kommer lite bilder på den..
Långt ifrån bra kvalite på fotona jag vet, tagna med iPhones usla kamera!

Har ni några frågor så shoot

LG IPS277L

Permalänk
Medlem

synd att det bara var hdmi på den :/ hade varit perfekt för eyefinity!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Det är tråkigt att den inre kanten "förstör" så pass mycket. Om kanten verkligen bara hade varit den där tunna listen hade ju 23" varit intressant. Ja, och med fler anslutningsmöjligheter. Och om den inte vore matt.
Tja. Nu är jag lite kräsen.

Men som tur är så betygsätter jag ju inte gallerierna efter vad jag tycker om själva produkten.

Permalänk

Var beställde du ifrån? jag beställde min från DustinHome och den har fortfarande inte kommit än :/
Men den ser fräsch ut

Visa signatur

ASUS Crosshair IV Formula | Phenom II X4 965 BE @ 3.9 GHz | Corsair 2X8GB 1866MHz | Radeon HD 5870 |
XFX PRO 750W | Antec Cooler H2O 620 | Define R4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ferdi2050:

Var beställde du ifrån? jag beställde min från DustinHome och den har fortfarande inte kommit än :/
Men den ser fräsch ut

Beställde från Electroworld.se! Tog 2 dagar sen var den på utlämningstället

Permalänk

Jag fick hem min för två dagar sedan, det jag upptäckte med skärmen var att den byter färg hela tiden, typ den går från varm till kalla färger helt automatiskt... är det samma hos dig eller e min skärm paj?

Visa signatur

ASUS Crosshair IV Formula | Phenom II X4 965 BE @ 3.9 GHz | Corsair 2X8GB 1866MHz | Radeon HD 5870 |
XFX PRO 750W | Antec Cooler H2O 620 | Define R4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ferdi2050:

Jag fick hem min för två dagar sedan, det jag upptäckte med skärmen var att den byter färg hela tiden, typ den går från varm till kalla färger helt automatiskt... är det samma hos dig eller e min skärm paj?

VÄLDIGT segt svar! Nej det är inget jag har lagt märke till, har det löst sig för dig?