Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Snygg kombination, bästa galleri bilden haha!

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem

Kunde vara lite mer text, annars var det väl helt okej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dejvlol:

Kunde vara lite mer text, annars var det väl helt okej.

det är många säger att jag måste skriva mera ,, men jag orkar inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av BunkeR:

det är många säger att jag måste skriva mera ,, men jag orkar inte

Då "orkar" jag inte ge dig mer än 3 poäng heller, för krävande helt enkelt

Permalänk
Medlem

Ta bort bilden på dej och skriv mer och byt namn på galleriet(namnet på dina dator) sen får du fem av mej

Och btw fin dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dejvlol:

Då "orkar" jag inte ge dig mer än 3 poäng heller, för krävande helt enkelt

ha, ni alla fattar inte , man kan skriva vad som helst . man ska ge poäng för det man gör ,inte för det man skriver !!! -.-

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BunkeR:

ha, ni alla fattar inte , man kan skriva vad som helst . man ska ge poäng för det man gör ,inte för det man skriver !!! -.-

Jobbigt, du bestämmer inte vad vi har i åtanke när vi betygsätter ditt galleri? Man ska väl betygsätta galleriet och där ingår en beskrivning av det du gjort och kanske en förklarande text till några av bilderna.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Jobbigt, du bestämmer inte vad vi har i åtanke när vi betygsätter ditt galleri? Man ska väl betygsätta galleriet och där ingår en beskrivning av det du gjort och kanske en förklarande text till några av bilderna.

pfff ser du inte vad har jag gjort ? det är inte så komplicerade bilder ! >.<

Permalänk
Medlem

hmm 3 p från mig.. vore kul med lite bilder på vad du har gjort.. eller i alla fall skrivit lite vad du har gjort, vad du har använt för delar? temps?

sen gillar inte jag loopen ser inte alls bra ut :S

Permalänk
Medlem

ohhhhhhhhhhhhh

det allt ska ni veta, att det har tagit super long tid och jag fick ont i huvudet 3 gånger,,,,, och det är svårt klistra filmen där (delar / ytor böjs.) <.<

Permalänk
Medlem
Skrivet av BunkeR:

Hur vi betygsätter ett galleri är helt upp till oss, och jag ser det som ett stort plus när någon åtminstone skriver om komponenterna. Behöver man inte börja fråga i kommentar sektionen.

Vars går slangarna som går ut i toppen ?

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFalk:

Hur vi betygsätter ett galleri är helt upp till oss, och jag ser det som ett stort plus när någon åtminstone skriver om komponenterna. Behöver man inte börja fråga i kommentar sektionen.

Vars går slangarna som går ut i toppen ?

Kolla på sista bilden , eller kolla i andra gallerier

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Säger bara, pimp your house nästa gång.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D Cpu: i5 750 @2.67 Moderkort: Asus P7P55D-E socket 1156
Hårddisk (OS): Intel X-25m 80GB SSD Hårddisk (Gaming): Intel 320 120GB SSD
Grafikkort: Asus HD5870 Ramminnen: Corsair Dominator 1600MHz 8GB Cpu kylning: H50 Hydro
PSU: Corsair HX 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av iAmKato:

Säger bara, pimp your house nästa gång.

snacka inte

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av BunkeR:

Kolla på sista bilden , eller kolla i andra gallerier

Skickades från m.sweclockers.com

Förstår ännu inte, kan du inte bara förklara ? Sista bilden visar två chassin bredvid varan ? Gissar att du menar att slangen går mellan dom ?

Skrivet av BunkeR:

snacka inte

Dold text

Du är verkligen dålig på att ta negativa kommentarer ?

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem

[QUOTE="JohanFalk;12838988"]Förstår ännu inte, kan du inte bara förklara ? Sista bilden visar två chassin bredvid varan ? Gissar att du menar att slangen går mellan dom ?

ja slangar går mellan dem , men du kan se detta i andra galleri !

Permalänk
Medlem

[QUOTE="BunkeR;12839005"]

Skrivet av JohanFalk:

Förstår ännu inte, kan du inte bara förklara ? Sista bilden visar två chassin bredvid varan ? Gissar att du menar att slangen går mellan dom ?

ja slangar går mellan dem , men du kan se detta i andra galleri !

Galleri heter Project ? hmm tycker det är helt okej .

Permalänk
Medlem

dålig attityd ...

Permalänk
Medlem

Otroligt funt. Keep em posting. Och jag tror nog att jag kommer göra som du och sätta in ett 9x120 i ett chassi
Om tjejen tillåter det dvs

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Otroligt funt. Keep em posting. Och jag tror nog att jag kommer göra som du och sätta in ett 9x120 i ett chassi
Om tjejen tillåter det dvs

nice

Permalänk
Medlem

Snyggt!
Dock borde du ta åt dig mer av vad de andra ger för kritik, du kommer längre då

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Snyggt!
Dock borde du ta åt dig mer av vad de andra ger för kritik, du kommer längre då

Tack

Permalänk
Avstängd

datorn på sista bilden i bakgrunden ser ut som blommor sweet

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Hur många olika waterloops har du? Med tanke på att du har en hel del radiatorer alltså

Fint galleri förövrigt, skulle vilja se lite specifikationer, vilka waterblocks som används! 4/5