Permalänk
Medlem

Välkommen till hårdvaruvärlden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kardizz:

haha det är löjligt att man bara pga den kommentaren föreställer mig dig som 180kg, 165 cm, kort svart riktigt flottigt hår och riktigt snål!
förhoppningsvis har jag fel!

85kg, 182cm lång, svart hår, inte flottigt..
du hade rätt om en sak iaf !

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Thormillion:

Har ej öppnat än!

Då är det ju lugnt!

Dra till affären, ge dom lådan och säg att du köpte fel. Gå genast ut och sätt på dig en lösmustasch och prata högt om hur mycket du beundrar grafikkortet och köp det sedan i kassan, dom kommer inte misstänka någonting!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Skicka ett mail. Ring eller kontakta dom på något sätt. Så löser dom det säkert. Har inte ens ånger tiden gått ut så brukar butiker fixa det när det blir sådär. Många butiker har ju lägsta pris garanti på 2-3 månader till och med. Så 2 dagar bör absolut inte vara några problem.

Visa signatur

Citera för svar!
9800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-F, 32gb @6000 CL30, RTX 4080s FE

Permalänk

Det är väl bara att traska tillbaka med det? Killen bakom kassan kommer nog förstå dig

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Avstängd

det är bara att axeptera det hela och se glad ut.Och skulle jag tänka så då hade jag inte kunnat handla någonting innom datorvärden.

Visa signatur

Intel core i7 3770k 4,6ghz - 16gb ddr3 - 4tb lagring ,256gb SSDhd - gtx 670
testat SLI och fick i 3dmark 15600 på performens

Permalänk
Medlem

Allt detta för sketna 200kr..Skulle inte ens ge det en tanke att lämna tillbaka och köpa igen för 200kr student eller inte lol

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Thormillion:

Inet sänkte Asus GTX660ti Directcuii 2048mb med 200kr exakt efter jag hade köpt det..
Vad kan jag göra?
Känns lågt att lämna tillbaka, och sen köpa det igen för att tjäna dom där 200kr.. xD

Jg köpte mig ett Gigabyte Geforce GTX 670 Windforce x3. Kostade mig 3900.
En vecka efter låg priset på 3200.
Inte är jag ledsen för det

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Om du nu verkligen bryr dig så mycket om 200 kronor kan du ju gå och byta kortet mot ett kort av ett annat företag (typ ASUS istället för Gigabyte) sen kan du gå tillbaks dagen efter och säga att du ångrar dig om det är samma försäljare/hoppas på att det inte är samma försäljare! Då får du tillbaka pengar. Jippie..