Permalänk

Kan inte skriva U eller @

Hej!

Jag kan inte skriva U eller @ villket kan bli ganska jobbigt.... @ är inte så jobbigt att fixa jag satt bara ett makro till de på mitt nya blackwidow. Men U är ganska jobbigt för Under tiden man skriver så är det ganska jobbigt att inte kUnna skriva U och måste ha det kopierat hela tiden......

Jag har nyligen köpt nytt grafikkort (asUs geforce gtx 670) och efter det så har jag märkt att @ inte fUngerar. Jag har också nyligen köpt in ett nytt tangentbord (razer black widow Ultimate) och nU en vecka efter det har jag märkt att U inte fUngerar (kanske inte fUngerat innan heller men det va förs nU jag märkt det iaf)

Hjälp snälla

Permalänk
Medlem

Det är någon asus programvara som sabbar det (glömt bort vad det heter). Avinstallera eller byt snabbkommando i asusprogrammet.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk

Tror det heter Asus GPU Tweak eller något liknande.
@ är en snabbknapp i GPU tweak för att byta profil tror jag.

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite,
Ett av mina Logitech tangentbord bestämde sig för att börja spöka bara för några minuter sedan.
Av någon anledning så fungerar inte Caps Lock, A eller S längre. Testade byta batterier och reseta tangentbordet men utan gott resultat.
Någon som upplevt samma och har någon lösning eller är det bara kassera det?

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Skrivet av tachiibou:

Tror det heter Asus GPU Tweak eller något liknande.
@ är en snabbknapp i GPU tweak för att byta profil tror jag.

Tack gpu tweak fixade @ problemet men jag kan fortfarande inte skriva "u" :/

Permalänk

jag lyckades fixa det själv hade råkat binda knappen på mitt blackwidow i razer synaps till ett makro istället (som inte gjorde någonting)

Men tack till er som hjälpte mig med @ ))))

Permalänk
Medlem

Mitt black widows v-knapp var helt konstig ett tag. Kolla razer synapse!

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps