Permalänk

Hjörnan 2.0

Hallå!
Kommer väl att se ganska likadant nu, men ska bli lite mer förändring när det finns kosing till övers!

Gästrummet som ingen sover i alls ska få sig en omgång, ska ställa in mina grejer och greja lite!
Kommer mera bilder med tiden...

Här kommer listan på det som behövdes för min hörna.
Från Ikea:
-VIKA AMON Bordsskiva, vit 275:- x2
-CAPITA Ben, rostfritt stål 99:- för 4 styck
-VIKA ADILS Ben, svart 25:- x5
-SIGNUM Kabeluttagsset 49:-
-SIGNUM Kabelkanal horisontell, silverfärgad 99:-
-DIODER LED ljuslist, 4 delar, flerfärgad 299:-

Från Kjell:
-Buntband 300 st färgade 49.90:-

Tror att det var allt

Hoppas ni gillart! och kom gärna med kritik osv / fRED

Hjörnan 2.0

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Du fick det himla fint med kablarna bakom bordet alltså! 4p får du!

Permalänk

Är det en Vox valvetronix jag skådar? Mycket skön, prisvärd förstärkare enligt mig.

Permalänk
Skrivet av stenudden:

Är det en Vox valvetronix jag skådar? Mycket skön, prisvärd förstärkare enligt mig.

Det är det! Ja har haft min sen 2008! tvär nöjd med den. Har även en valvetronix fast en lite större 120w i våran replokal

Permalänk
Skrivet av Focal:

Du fick det himla fint med kablarna bakom bordet alltså! 4p får du!

Man tackar man tackar!

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

fin hörna
du som byggde bordet? sjukt fint ^^
upp med mer "vanliga" bilder

Tackar tackar, Ja jag har bara köpt skivor! sen har jag fixat till skärmhyllan (sågat till bara) köpt fötter och lysen osv finns i första bygget!
http://www.sweclockers.com/galleri/9673-hjornan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddn182:

Tackar tackar, Ja jag har bara köpt skivor! sen har jag fixat till skärmhyllan (sågat till bara) köpt fötter och lysen osv finns i första bygget!
http://www.sweclockers.com/galleri/9673-hjornan

Fintfint

Snart gör jag ett också
Hur mycket kostade hela kalaset?
Har sett byggloggen, så bara uppdatering(facepalm) xD

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

Fintfint

Snart gör jag ett också
Hur mycket kostade hela kalaset?
Har sett byggloggen, så bara uppdatering(facepalm) xD

Haha okey! Hmm.. Jag har för mig att som det står nu så gick det på runt 900 kan göra en lista imorn när jag kommer hem så får du se allt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

mkt nice!

Permalänk
Medlem

det ser nice ut. Du har det bästa från två världar ser jag mac och pc bredvid varandra. Är det imac 27" du har?

Permalänk
Skrivet av Haxk:

det ser nice ut. Du har det bästa från två världar ser jag mac och pc bredvid varandra. Är det imac 27" du har?

Tack så mycket, nej det är bara en 21,5 faktiskt. tror jag skulle bli trött i ögat om jag hade 27 i det här lilla rummet

Permalänk

Tjenare ser sjukt nice ut men jag undra den kabelkanalen som du har under bordet som är typ inbyggd så att inte kablarna kan ramla ur. Vad köpte du den. kan du länka den?

Permalänk
Medlem

ok, den såg stor ut på bilden

Permalänk
Skrivet av sebbe_1996:

Tjenare ser sjukt nice ut men jag undra den kabelkanalen som du har under bordet som är typ inbyggd så att inte kablarna kan ramla ur. Vad köpte du den. kan du länka den?

Den köptes på Ikea, men den har dom tydligen slutat med tyvärr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Fan vad smexigt med rosa i detta sammanhang!!

Permalänk
Skrivet av Freddn182:

Den köptes på Ikea, men den har dom tydligen slutat med tyvärr

Skickades från m.sweclockers.com

Var och handlade en för någon dag sen faktiskt. Skulle chansa på att den bara finns i butik och inte på nätet...Eller så sålde dom ut de på de IKEA;t jag köpte den på(Malmö) fast det var inte rea på den så det är tveksamt.

Permalänk
Skrivet av jointeman:

Var och handlade en för någon dag sen faktiskt. Skulle chansa på att den bara finns i butik och inte på nätet...Eller så sålde dom ut de på de IKEA;t jag köpte den på(Malmö) fast det var inte rea på den så det är tveksamt.

Hmm, skumt det! Jag var på ikea i Valbo för en månad sen lite drygt. Dom sa att hade utgått :s men jag kanske hörde fel då.. jag skulle ju vilja att dom fanns kvar. Den är ju grym på att svälja kablar!

Permalänk
Medlem

mycket trevligt

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Blir också sugen på vita skivor till bordet.

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Inaktiv

Snyggt! Fick lite inspiration för en gång skull

Permalänk
Skrivet av Sellwin:

Riktigt snyggt! Blir också sugen på vita skivor till bordet.

Tack! ja det är riktigt skönt med vitt, blir inte så jävla dammigt direkt

Permalänk
Skrivet av anon181280:

Snyggt! Fick lite inspiration för en gång skull

Kul att du gillart!