Permalänk

Online BF3

Tja, har fått ett problem med bf3 innan jag drog och träna så spela jag för fullt sedan la jag den i strömlöst läge när jag kom tillbaka så har den lagt sig offline mode på Origin och kommer fan inte in på online läge igen detta gör att jag inte kan spela jag kommer in på google chrome och allt men inte på Origin. snälla hjälp!

Permalänk
Medlem

Battlelog-autentiseringen ligger nere...

Permalänk
Skrivet av DjJk:

Battlelog-autentiseringen ligger nere...

kan du förklara hur jag får på den igen tack

Permalänk
Medlem

Väntar på att EA fixar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbe_1996:

kan du förklara hur jag får på den igen tack

Den ligger nere, för alla!

Eller alla fall för oss i denna bostad xD

Permalänk

Jag kan inte heller spela nu för Origin är offline o battlelog funkar inte med.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem

Den är nere för alla

Permalänk

aha tack fick lite panik där

Permalänk
Medlem

fungerar inte för mig heller....

Visa signatur

Citera för svar ! | AMD FX 8350 4.0GHz | Asus SABERTOOTH AMD990FX | Corsair 8 Gb 1600Mhz VENGEANCE. 9-9-9-24 | Gtx 680 | Corsair HX 650W. Modulär | Fractal Design Define R2 | Corsair SSD Performance Pro 256 Gb | 2 st hårddiskar på 500 Gb |

Permalänk
Medlem

Samma problem för mig

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Custom vattenkylning | Intel Core I5 3570K @ 4.4GHz | ASUS Sabertooth Z77 | Sapphire R9 Fury | 24 GB 1600MHz | Corsair RM 750x | Samsung 830 128 GB | Crucial BX100 500GB |

| Egenbyggd DAC: MINI4396, moddad | --> | Fostex TH-X00 |

Permalänk
Medlem

samma problem här

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

åh...igen..?!

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

åh...igen..?!

Igen? Jag vet att liknande har hänt förut men det var ju grymt länge sedan, och du fick det att låta som det händer veckovis.

Permalänk
Medlem

Men åhh MÅSTE låsa upp assignments tänk om någon mot förmodan skulle se min battelog!!!!!

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem

EA <3333333333333333333333

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

http://www.ea.com/servers/battlefield3

"down" står det på PC game servers

Visa signatur

i7-8700k | ASUS ROG Strix Z370-F Gaming | 2x8+2x16GB Corsair Vengeance LPX 3200 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Samsung 860 EVO 1TB | WD Black SN850 1TB | Intel 660p 2TB | Crucial MX500 4TB | Noctua NH-U14S | Fractal Design North | Seasonic Focus Plus Gold 650FX | ASUS Xonar Essence STX

Permalänk
Medlem

Orkar man lira lite BC2 kanske?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk

Tur man såg detta, trodde de berodde på mitt konto först. Det står "ett okänt fel har inträffat" och den säger även att mitt rätta lösen är fel. Men detta är väl skit-Origins konstiga sätt att säga "servrarna är nere".

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Hoppas dom får igång den snabbt för när ungarna sover vill jag lira!

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Skrivet av TheGiant:

Hoppas dom får igång den snabbt för när ungarna sover vill jag lira!

Precis min tanke.

Permalänk
Medlem

Fungerar för mig nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av WolfOfVengeance:

Precis min tanke.

BF3 vart ju grymt bra när EA kom med i bilden......

Visa signatur

ASUS ROG Maximus XII HERO (WI-FI | Intel i9 10900K | Be-Qiet Straight Power 11 1000W | 32GB G.Skills Ripjaws V 4000Mhz | Nvidia RTX 4090 FE | Fractal Design Define-7 Compact | Noctua NH-D15S | Samsung SSD 970 Pro 512GB NVMe (os), Samsung SSD 980 Pro 512GB (Speldisk)|

Permalänk

Nere för mig -.-

Permalänk
Medlem

Här kan ni se statusen för servrarna:

http://www.ea.com/servers/battlefield3

Permalänk
Medlem

Känns ju lagom bra, satt och spelade, rundan tog slut och jag lämnade. Nu såg man denna tråd och såklart funkar det inte för mig heller! Stabilt

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk

Ska precis installera BF3 efter en ominstallation, men jag verkar ej kunna logga in på Origin. Jag kommer in på Battlelog dock. Det står bara "ett okänt fel har inträffat" när jag försöker logga in på Origin. Någon annan som får det?
Det står ju bara att deras Game servers är nere, men betyder de att även Origin är nere?

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Igen? Jag vet att liknande har hänt förut men det var ju grymt länge sedan, och du fick det att låta som det händer veckovis.

det är irriterande,när man vill spela..CoD funkar ju,får damma av det

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

det är irriterande,när man vill spela..CoD funkar ju,får damma av det

Det är ju sant, men det finns annat att göra, t ex Laga mat.

Hmm, laga mat var ordet, dags att börja med tacopajen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Det är ju sant, men det finns annat att göra, t ex Laga mat.

Hmm, laga mat var ordet, dags att börja med tacopajen!

hehe!:P

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Det är ju sant, men det finns annat att göra, t ex Laga mat.

Hmm, laga mat var ordet, dags att börja med tacopajen!

Låter gott, recept?
Själv så håller jag mig till traditionerna, julmust & vårtbröd

Visa signatur

Baaahh