Hur tusan redeemar man sin AC3 kod? (GTX 600-serien)

Permalänk
Medlem

Hur tusan redeemar man sin AC3 kod? (GTX 600-serien)

Citat:

Step 1: Go to the Assassin's Creed III checkout page on the UBIShop website

Step 2: Enter your promo code and then click on “APPLY”

Step 3: Click on “CHECKOUT”

Step 4: Create an account and provide account information. Then click on the “CONTINUE” button

Step 5: Click on “SUBMIT ORDER” button

Step 6: Click on “BEGIN DOWNLOAD” button and you can now start downloading your game

Problemet är att jag inte hittar den förbannade checkout sidan, eller ens AC3 för den delen.
UBIShops hemsida är verkligen värdelös.
När jag väl hittade AC3 och trycker "purchase", så skickar den vidare mig till den genereall köp-sidan för alla spel.
Vanliga AC3-standard edition finns inte någonstans heller, så jag kan inte lägga den i kassavagnen.

Jag brukar inte ha problem med att redeema spelkoder, men detta är verkligen löjligt.
Hur gjorde ni som köpte ett GTX 6XX-kort när ni redeemade er kod?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Jag följde instruktionerna, men ja jag kan hålla med att ubisoftshop är ett jävla hittepå, men det du ska ha, och letar efter är AC3 digital deluxe edition tror jag den kallades, när den väl ligger i korgen så applicerar du bara koden du fick av nvidia så reduceras summan till 0.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Skicka koden i pm till mig så fixar det sig!
Skämt åsido så är Ubisoft mästare på att göra kassa grejer vid sidan av spelen, synd att deras stortitlar är så bra att man måste köpa och dras med deras hemska Uplay, etc.

Permalänk
Medlem

Jag tror jag hittade det nu.
Tydligen var man tvungen att köpa "Special Edition" (det stod ingenstans!) som inkluderade AC2.
När jag la Special Edition (dvs AC3 + AC2) i varukorgen och redeemade koden så blev priset på båda 0kr.

Dock måste jag fortfarande gå igenom betalnings-systemet, vilket jag inte känner mig helt bekväm med.

Edit: Sådär, påbörjat nerladdning av rätt fil nu hoppas jag.
Jag har ingen tidigare erfarenhet av Uplay eller UBIShop, men jag kan förstå varför så många hatar dom.
Trodde aldrig jag skulle säga det, men oj vad jag saknar Steam...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.