Surfplatta till 5 årigt syskon

Permalänk
Medlem

Surfplatta till 5 årigt syskon

Hej, igår fick min lilla syster en surfplatta för barn som hette kurio tror jag. Hon var jätte glad men hon ahde högre förväntningar och hon kunde inte kolla på sina favoritprogram på svt play. Hon hade förväntningar som skulle matcha min mammas iPad. Så nu är hon ute efter något snabbare och som har fler appar som är tillgängliga för henne. prislappen är ungefär 2000 kr.

Permalänk
Skrivet av oskiidur:

Hej, igår fick min lilla syster en surfplatta för barn som hette kurio tror jag. Hon var jätte glad men hon ahde högre förväntningar och hon kunde inte kolla på sina favoritprogram på svt play. Hon hade förväntningar som skulle matcha min mammas iPad. Så nu är hon ute efter något snabbare och som har fler appar som är tillgängliga för henne. prislappen är ungefär 2000 kr.

Nexus 7?

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Nexus 7 är nog det bästa alternativet..

Visa signatur

Macbook Pro 13" Retina 2015 - i5 @ 2.7Ghz - Intel Iris 6100 1536MB - 8GB 1867Mhz

Permalänk
Medlem

Tack för era svar, den där Google Nexus 7 hur står den sig mot en iPad i prestanda och app-utbud?

Permalänk
Medlem

Nu har jag bara ägt min Nexus 7 i en vecka ungefär, Men jag blev väldigt positivt överraskad av snabbheten i den. Även app-utbudet är bra enligt mig. Har även en iphone 4 och det finns ju inte lika många appar till nexus 7 som till en ipad. Men det är på G.

Visa signatur

Besök oss på www.dirtyswedes.com en svensk funplay clan!