Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Sålänge du inte bytt kylare eller skadat det själv genom överclockning,borrning, slängt de i sjön så ska garantin gälla.

Skickades från m.sweclockers.com

nope, har inte äns tagit ut det från chassit eller klockat.

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Skrivet av Spennis:

Kan komplett visa att Julkalendern delar ut vinster på riktigt? Är det någon på Sweclockers som har vunnit något? En sökning på de namn som vunnit visar att i princip alla de som har vunnit har unika namn. Varför?

Jag vann en gaming mus för ett par år sen på kompletts julkalender och jag fick den hemskickad till mig efter nyåret.

Visa signatur

|MSI X99 Godlike Gaming| I7 5960x @ 4,5| 64GB Corsair Vengeance LPX Black 2666 mhz ddr4| 3xSLI MSI 980TI Gaming | 2x samsung 850 pro 256gb 2x Samsung 850evo 1tb 2X HGST Deskstar NAS 7200 4tb| EVGA SuperNOVA 1300 G2 | Corsair Carbide Air 540| Logitech G900| Logitech G910| Logitech G633| SONY HT-CT260H| Philips BDM4065UC 4K|

Permalänk

varför tog ni bort corsair carbride 500r det stod att ni hade 100+ i lager (jag syftar på den hel svarta).

Permalänk
Medlem
Skrivet av hermanlange:

varför tog ni bort corsair carbride 500r det stod att ni hade 100+ i lager (jag syftar på den hel svarta).

funderar samma sak, köpte när det var rea (499kr).

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Skrivet av Whistler84:

Är det någon som har beställt sedan i torsdags och fått sitt kollinummer att gå att spåra? Jag har följt direktlänken till Posten på min ordersida, men kollinumret existerar fortfarande inte. Hade hoppats att paketet skulle komma med på Postens lördagsutdelning idag.

Beställningen ovan som lades 2012-12-20 har fortfarande inte ändrats, kollinumret går inte ens att spåra än. Komplett skyller på Posten. Posten har haft fyra dagar på sig (lördagsutdelningen var ju extra), så man tycker något borde hänt vid det här laget. Surt sade räven. Tur att jag tagit semester nästa vecka så det blir lite Skyrim med nytt grafikkort.

Permalänk
Avstängd

Jag har kollat på min orderhistorik och ser att den äldsta ordern är från Juli år 2010. Jag minns den ordern och det känns som om det var igår då jag hämtade den i utlämningsstället.
Det som får mig att undra är varför det inte finns äldre ordrar. Har jag inte gjort fler ordrar med detta konto eller har Ni på Komplett tagit bort de äldre ordrarna (Innan Juli 2010)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmomenal:

Jag har kollat på min orderhistorik och ser att den äldsta ordern är från Juli år 2010. Jag minns den ordern och det känns som om det var igår då jag hämtade den i utlämningsstället.
Det som får mig att undra är varför det inte finns äldre ordrar. Har jag inte gjort fler ordrar med detta konto eller har Ni på Komplett tagit bort de äldre ordrarna (Innan Juli 2010)?

Jag har historik sedan 2002, så du har nog inte gjort äldre köp.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SUMITOMO:

Jag har historik sedan 2002, så du har nog inte gjort äldre köp.

Även jag har historik från 2001, så ja, antingen har Cosmomenal inte handlat innan 2010 eller så är det något enskilt fel.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whistler84:

Beställningen ovan som lades 2012-12-20 har fortfarande inte ändrats, kollinumret går inte ens att spåra än. Komplett skyller på Posten. Posten har haft fyra dagar på sig (lördagsutdelningen var ju extra), så man tycker något borde hänt vid det här laget. Surt sade räven. Tur att jag tagit semester nästa vecka så det blir lite Skyrim med nytt grafikkort.

Sitter i samma sits, beställde allt till en ny rigg, fast från 4 olika butiker, fick det mesta inom några dagar, men paketet från komplett med moderkort och CPU verkar ha fastnat på vägen... riktigt tråkigt, men det är väl bara att bita ihop...
Enligt en annan tråd är det trubbel hos posten och deras uppsamlingscentral i segeltorp, så förhoppningsvis får vi våra paket på onsdag.
#13049368

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Medlem

Posten ursäktade väll sig och sa att de var överbellastade vid tillfället. De hade satt in extra personal på nattskift och allt men hinner inte med riktigt

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Entusiast

Hej Komplett... hittade en lite intressant tråd på flashback när man kollade företagsskvaller. Intressant att se hur ni ställer er till detta

https://www.flashback.org/t2043059

Permalänk
Avstängd

Såg detta med ja tänkte va fan har dom höjt priset eller är det nåt nytt system sedan såg jag att det är exakt samma system dom sålde ut.

Skitdåligt och ett j...a sätt av företagen idag att vi konsumenter ska bli lurade på våra surt förvärvade pengar.
Fy skäms komplett/inwarehouse samma affär different name.
Sånt här är väl straffbart eller?

Är väl samma sak med kompletts demosida! vet inte hur många gånger jag har mailat dem om deras retarded priser på gammal teknik äldre komponenter m.m och att dom har högre pris på sina demo priser än vad dom kostar nya.

efter cirka 20-25 mail cirka 2 svar vi ska se över det! men samma pris står kvar och dom struntar fullständigt i alla kritik dom har fått över just deras DEMO prylar är det demo så är det demo.
Komplett var helt super förr idagens läge ignoranta gnidna pengagiriga "censur"

Permalänk
Medlem

Komplett,inwarehouse är ej samma företag dom delar dock lager och har samma moderföretag som ägare men dom är två separata bolag i sig.

Sen kan jag bara hålla med om att deras demo,beg priser väldigt ofta är helt uppåt väggarna och har även jag mailat om detta ett par gånger och vid nån enstaka gång fått svar att det ska tittas på men inget händer.
Komplett har ju även ett par gånger här i tråden svarat att demo,beg priserna ska ses över och om jag inte minns fel även att dom ska titta på det även i framtiden (så det inte skulle hända igen).

Detta beror ju troligen på att dom tittar på nypriset när saken köptes in av dom och sen drar av "rabatten" vilket då kan hända att priset blir högre än vad samma,liknande,snabbare,bättre vara kostar ny.
Detta är helt fel sätt att gå enligt mig dom borde titta på dagens nypris för samma,liknande,snabbare,bättre vara och dra av "rabatten" på det priset.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Avstängd

Jo, men jag vet att dom är typ 2 olika företag! fast ändå inte då dom har samma demo prylar samma lager ja allt samma.

Japp Komplett pratar mycket men inte fan händer det nåt.
En gång i tiden var komplett super idag nej verkligen inte.

Permalänk

Usch då fick se nu vad några ovanstående har skrivit, jag använder inte själv prisjakts prishistorik men nu när jag fick läsa så kollade jag upp "superdealen" jag gjorde i somras då Komplett hade superrea på ett Hemmabiopaket från LG då fick jag så fick jag se att dom har höjt och sänkt priset hela tiden, biosystemet skulle kosta 5 995:- men jag fick det för 3 495:-, ser nu att Komplett har haft hemmabiot ute för 3990:- sedan 5 November så det är väll vad det egentligen är värt, får erkänna att jag känner mig ganska lurad faktiskt när "superklippet" inte är så super som när man köpte det

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X 942 CPU: Intel 3770k @ 4.2 Ghz CPU Kylare: Corsair H80 Ram:16 Gig Balistic X 1600 MhzGPU: Sapphire Radeon R9 290X med Arctic Accelero Xtreme MB: MSI Z77A-GD65 PSU: Chieftec Nitro 750w 80+ Bronze SSDer: Crucial M4 64gb + 2st KINGSTON SSDNOW V+200 128gb i Raid 0Hårddiskar: 2st WD Black 1TB i raid 0 + en WD Green 2TB

Permalänk
Avstängd

Tyvärr mannen! så har jag sett deras priser gå upp och ner sedan superklipp så är det dyrare.

Tycker att folk borde klaga ordentligt så komplett återgår till den superbutiken som dom en gång i tiden var.

Permalänk
Medlem

Är lite trött på komplett beställde varor via pick-up point för att få dessa snabbt.

Order lagt 26-dec.. och sen sitter paketet på speditionsföretaget Kom Sverige AB ( vilket enligt vad jag hört är deras egna bilar ).
enligt hemsidan:
Pick-up-Point extra kostnad 39 kr.. tid leverans 1 dag. Nu har det gått 4 arbetsdagar och 8 dgr totalt.

Tanken var att bygga om en dator under ledigheten, men det verkar gå åt helvete. De andra delarna fixade jag via webhallen ( de svarade att produkterna finns att hämta inom 3 minuter och var i mina händer 10 minuter senare kostnad: "gratis" och Netonnet ( fixade vissa delar men en del saknades och de bjöd på expressfrakt gratis hem som kompensation). Nästa gång ska jag nog hellre ta ställen där det finns ett fysiskt utlämningställe/butik om jag inte vill vänta i veckor.

God fortsättning

Permalänk

Hej komplett! nu har jag väntat länge på att min crazy xmas gamer att bli plockad, jag menar hur svårt är det att hitta delar? det står ju upp till fem dagar. ordernummer 19755598

Permalänk

nu står det komplett crazy gamer 1 Antal som måste beställas dagar

Permalänk
Medlem
Skrivet av FetFranked:

nu står det komplett crazy gamer 1 Antal som måste beställas dagar

Varför inte kontakta komplett direkt istället om du är otålig?

Permalänk
Medlem

Min order har legat som bekräftad sedan några dagar tillbaks, verkar gå lite trögare nu i och med helgerna men jag antar att den kommer skickas så snart de hunnit ikapp med alla beställningar. Inget som jag direkt måste ha innan helgen ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Varför inte kontakta komplett direkt istället om du är otålig?

ock jag tycker det är bra att man lyssnar på kunderna.
Men det kanske är fel av mig ;

Permalänk

Verkar gå sjukt segt, beställde en rig
order: 19742259
Grejer fanns hemma 28/12 står fortfarande
Bara "bekräftad" samt att ssd är bortplockad från lagret och nätagget är slut.
Varför får bara inte chansen att byta till saker som finns inne?.

Transporter och dylikt går jävligt bra nu (lågsäsong) då jag själv kör åt ett företag som kör på uppdrag åt posten.
Less på väntan.. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av WingsWest:

Verkar gå sjukt segt, beställde en rig
order: 19742259
Grejer fanns hemma 28/12 står fortfarande
Bara "bekräftad" samt att ssd är bortplockad från lagret och nätagget är slut.
Varför får bara inte chansen att byta till saker som finns inne?.

Jepp, står samma sak för mig ännu, lade min order 2012-12-31 12:45 och alla grejer är reserverade och finns fortfarande på lager så jag antar att de bara har för mycket att göra eller för lite personal, många är lediga kanske...? Om det inte är skickat på måndag kväll kommer jag nog dock att börja gnälla på dem lite...

Permalänk

Man blir smått less, menar tar det 1 vecka eller 5 veckor, mejlat support men dock utan respons..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Tozzi:

Det var tråkigt. :/ Kan ni ta in chassit istället då och göra ett bra pris på den? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1089671

Hej,
Tyvärr har vi ingen möjlighet att ta in dessa i nuläget.

Skrivet av sebblock:

Hej komplett. köpte http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10729 av er för 2 veckor sedan och nu när jag har använt den i 3 dagar så börjar grafikkortet att ge konstig bild, drivrutinerna slutar svara, spel crashar och även mitt system har crashat flertal gånger. har testat allt nu, jag vet inte vad mer jag kan göra. det blir bara värre och värre. om jag skulle skicka den på service, hur länge skulle det ta ungefär innan den blir klar och hur skulle man skicka den då.

Hej,
Tråkigt att du fått problem med ditt grafikkort. Just nu är vår behandlingstid för returer cirka 3 arbetsdagar. Här finns mer information om hur du går tillväga för att skapa en retur: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=returns
Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor. Du når oss på 031-710 20 00 måndag - fredag 09:00 till 20:00.

Skrivet av micke7406:

varför fick inte jag med några spel när jag köpte mitt 7970 ?

Order 19654577

Hej,
Vi ber om ursäkt att vi missat att skicka med spel till dig. Hör av dig till oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se så löser vi detta åt dig.

Skrivet av vallentiin:

Fick nyss hem mitt paket från pickup pointen.. i emballaget så finner jag två ordentligt tilltryckta grafikkort ( dom har alltså synliga skador på packeten ) ( BÅDA ! ) ..

vad gör jag åt detta ?

Hej,
Kontakta oss så hjälper vi dig med en reklamation av fraktskadan. Du når oss på 031-710 20 00 måndag - fredag 09:00 till 20:00.

Skrivet av 420GBGlass:

Jag beställde en Intel Edition (Komplett PC) på faktura betalning (28 februari) ångrade mig och avbokade min beställning då jag gjort min egen på komplett.

Jag tryckte på avboka och det stod *Avbokar.....* efter en stund refreschade jag sidan och loggade in och ur mitt konto och då var inte produkten på *beställningar* Som jag ville. Jag beställde min andra dator fast det som hände var att Klarna inte accepterade Faktura valet Måste man vänta en stund eller? Har nog inte råd att betala inom 14 dagar

Hej,
Ja det tar automatiskt 24 timmar innan du kan göra en ny beställning mot Klarna. Om du kontaktar oss så kan vi hjälpa dig att släppa den spärren direkt om detta skulle inträffa igen.

Skrivet av olivern3:

Hej! Beställde några grejer den "2012-12-23 15:01", och ordern står fortfarande på "bekräftad". Och när jag lade beställningen så var lagerstatusen på chassit "över 100 i lager", men nu är det slutsålt. Kommer jag få mitt då, eftersom varan var i lager när jag lade beställningen? Ordernummer: 19725732
Tack på förhand!

Hej,
Jag ser nu att din order är både skickad och uthämtad. Ett tips är att först och främst kontakta oss via telefon eller mejl när det gäller frågor kring en order så får du så snabb hjälp som möjligt.

Skrivet av Seetela:

nu är det så att jag skickade in min dator för ca 2 veckor sen pga frysningar osv (kunde inte fixa själv). garantin tänkte de och kostade mig inte en krona med något, vilket jag tyckte va riktigt bra. sen när jag fick hem datorn efter ca 5 arbetsdagar tyckte jag att det var jätte trevligt att dom hade fixat det. sen så spelade jag dirt 3 och efter 4 timmar så stängde datorn av sig och fick blåskärm.

sen startade jag om i tanke att det bara var en 1 time thing, men nejnej. har hänt mer än 10 gånger och på olika sätt 4/10 gånger. skrev ett inlägg om vad det kan vara här på sweclockers och dom sa att det var högst sannolikt att kortet var defekt. (ett kort jag har haft i 10 månader).
så nu ska jag skicka in det i hopp om att få ett nytt 560ti. men nu kommer frågan, hur blir det nu?

täcker garantin defekta kort?
skickar jag in hela datorn eller skickar ni ett packet där bara grafikkortet ska med?
om det är så att jag bara skickar in grafikkortet får jag ett "låne" kort då som jag kan använda medans eller måste jag köpa ett nytt?

vart lite besviken för efter den har varit inskickad så uppstod ett annat problem istället.

Hej,
Tråkigt att du fått problem med ditt grafikkort. Hör av dig till oss så snart som möjligt så hjälper vi dig att sätta upp en retur för att lösa problemet åt dig. Du når oss på 031-710 20 00 mån - fre 09:00 till 20:00.

Skrivet av hermanlange:

varför tog ni bort corsair carbride 500r det stod att ni hade 100+ i lager (jag syftar på den hel svarta).

Skrivet av Seetela:

funderar samma sak, köpte när det var rea (499kr).

Hej,
Detta chassi har utgått och kommer inte att komma igen tyvärr.

Skrivet av cosmomenal:

Jag har kollat på min orderhistorik och ser att den äldsta ordern är från Juli år 2010. Jag minns den ordern och det känns som om det var igår då jag hämtade den i utlämningsstället.
Det som får mig att undra är varför det inte finns äldre ordrar. Har jag inte gjort fler ordrar med detta konto eller har Ni på Komplett tagit bort de äldre ordrarna (Innan Juli 2010)?

Hej,
Alla dina order ska finnas sparade - vi plockar inte bort någonting ur din historik. Är det möjligt att du använt ett annat konto med annan mejladress tidigare kanske?

Skrivet av Arkebuzer:

Sitter i samma sits, beställde allt till en ny rigg, fast från 4 olika butiker, fick det mesta inom några dagar, men paketet från komplett med moderkort och CPU verkar ha fastnat på vägen... riktigt tråkigt, men det är väl bara att bita ihop...
Enligt en annan tråd är det trubbel hos posten och deras uppsamlingscentral i segeltorp, så förhoppningsvis får vi våra paket på onsdag.
#13049368

Hej,
Vi ber ödmjukast om ursäkt för förseningen av din order och hoppas att du nu fått din order levererad. Om inte - kontakta oss så undersöker vi vad som hänt. 031-710 20 00

Skrivet av Zpnk:

Hej Komplett... hittade en lite intressant tråd på flashback när man kollade företagsskvaller. Intressant att se hur ni ställer er till detta

https://www.flashback.org/t2043059

Hej,
Ja det stämmer som säkert många av er här på Sweclockers säkert känner till att Komplett och inWarehouse ingår i samma koncern. Här finns mer information om koncernen: http://komplett.com/

Gällande hemmabiosystemet som inWarehouse haft som en deal på Groupon så har både vi på Komplett och inWarehouse kört detta i flertalet kampanjer under det gångna året. Eftersom systemet varit så varit så efterfrågat hos våra kunder har vi haft det på kampanj flera gånger - bland annat på Groupon.

Skrivet av bicepscurl:

Såg detta med ja tänkte va fan har dom höjt priset eller är det nåt nytt system sedan såg jag att det är exakt samma system dom sålde ut.

Skitdåligt och ett j...a sätt av företagen idag att vi konsumenter ska bli lurade på våra surt förvärvade pengar.
Fy skäms komplett/inwarehouse samma affär different name.
Sånt här är väl straffbart eller?

Är väl samma sak med kompletts demosida! vet inte hur många gånger jag har mailat dem om deras retarded priser på gammal teknik äldre komponenter m.m och att dom har högre pris på sina demo priser än vad dom kostar nya.

efter cirka 20-25 mail cirka 2 svar vi ska se över det! men samma pris står kvar och dom struntar fullständigt i alla kritik dom har fått över just deras DEMO prylar är det demo så är det demo.
Komplett var helt super förr idagens läge ignoranta gnidna pengagiriga "censur"

Skrivet av grizzly666:

Komplett,inwarehouse är ej samma företag dom delar dock lager och har samma moderföretag som ägare men dom är två separata bolag i sig.

Sen kan jag bara hålla med om att deras demo,beg priser väldigt ofta är helt uppåt väggarna och har även jag mailat om detta ett par gånger och vid nån enstaka gång fått svar att det ska tittas på men inget händer.
Komplett har ju även ett par gånger här i tråden svarat att demo,beg priserna ska ses över och om jag inte minns fel även att dom ska titta på det även i framtiden (så det inte skulle hända igen).

Detta beror ju troligen på att dom tittar på nypriset när saken köptes in av dom och sen drar av "rabatten" vilket då kan hända att priset blir högre än vad samma,liknande,snabbare,bättre vara kostar ny.
Detta är helt fel sätt att gå enligt mig dom borde titta på dagens nypris för samma,liknande,snabbare,bättre vara och dra av "rabatten" på det priset.

Hej,
Vi är medvetna om att vi ibland har felaktiga priser på en del av våra demovaror. Om ni upptäcker artiklar som ni anser har felaktiga priser så är vi väldigt tacksamma om ni skriver det gärna här i tråden så undersöker vi dessa vidare och ser om priset går att justera. Vårt mål är som alltid att ha bra och marknadsmässiga priser - även på demovaror.

Skrivet av Krippaz:

Är lite trött på komplett beställde varor via pick-up point för att få dessa snabbt.

Order lagt 26-dec.. och sen sitter paketet på speditionsföretaget Kom Sverige AB ( vilket enligt vad jag hört är deras egna bilar ).
enligt hemsidan:
Pick-up-Point extra kostnad 39 kr.. tid leverans 1 dag. Nu har det gått 4 arbetsdagar och 8 dgr totalt.

Tanken var att bygga om en dator under ledigheten, men det verkar gå åt helvete. De andra delarna fixade jag via webhallen ( de svarade att produkterna finns att hämta inom 3 minuter och var i mina händer 10 minuter senare kostnad: "gratis" och Netonnet ( fixade vissa delar men en del saknades och de bjöd på expressfrakt gratis hem som kompensation). Nästa gång ska jag nog hellre ta ställen där det finns ett fysiskt utlämningställe/butik om jag inte vill vänta i veckor.

God fortsättning

Hej,
Vi ber om ursäkt att din order blev försenad till Pick-up-Point. Eftersom det har varit många röda dagar den senaste tiden och väldigt hårt tryck på vårt lager så har vi tyvärr legat lite efter men jobbar hårt för att komma ikapp och leverera alla order så fort som möjligt.

Skrivet av FetFranked:

Hej komplett! nu har jag väntat länge på att min crazy xmas gamer att bli plockad, jag menar hur svårt är det att hitta delar? det står ju upp till fem dagar. ordernummer 19755598

Hej,
Jag ser att din dator nu har blivit släppt för plock. Eftersom vi har haft många beställningar på Komplett PC i mellandagarna är det högt tryck på våra PC-byggare just nu och vi jobbar hårt för att montera alla datorer så snabbt som möjligt. Efter att din dator blivit släppt på plock så tar det cirka fem arbetsdagar för oss att bygga och testa din datorn innan den skickas.

Skrivet av WingsWest:

Verkar gå sjukt segt, beställde en rig
order: 19742259
Grejer fanns hemma 28/12 står fortfarande
Bara "bekräftad" samt att ssd är bortplockad från lagret och nätagget är slut.
Varför får bara inte chansen att byta till saker som finns inne?.

Transporter och dylikt går jävligt bra nu (lågsäsong) då jag själv kör åt ett företag som kör på uppdrag åt posten.
Less på väntan.. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Om din dator väntar på delar som inte finns på lager och din order inte är släppt för plock så går det bra att kontakta oss för att göra ändringar i ordern. Du når oss på 031-710 20 00 mån - fre 09:00 till 20:00

Skrivet av Lento:

Min order har legat som bekräftad sedan några dagar tillbaks, verkar gå lite trögare nu i och med helgerna men jag antar att den kommer skickas så snart de hunnit ikapp med alla beställningar. Inget som jag direkt måste ha innan helgen ändå.

Hej,
Som du misstänker har vi väldigt hårt tryck på lagret just nu och i kombination med många röda dagar den senaste tiden har det gjort att vi ligger lite efter. Vi jobbar just nu för fullt med att få iväg alla order så snabbt som möjligt. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor kring din order. Du når oss på 031-710 20 00 mån - fre 09:00 till 20:00

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hur mycket kostar returen tillbaks till er?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C Svart | Moderboard: ASUS PRIME Z370-A | CPU: Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | CPU-Kylare Noctua NH-D15 | RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | HDD: WD Black 500GB 7200rpm | SSD: Samsung 840 Pro 128GB | PSU: Corsair HX 650W 80+ Gold Modulär

Permalänk

Jag skulle gärna vilja ha svar på denna. Varför tar det 5dagar för att komma till plocka och sen yttliggare 5dagar för test och sen1-3 dagars post. Jag tycker det är fel att skriva att allt ska ta 5 dagar och 1-3 dagar posten.. Jag blir så irriterad att man ska betala 10000 för en rigg som kommer ta upp till två veckor på en sak som är kampanj på. Hur tänker ni?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,
Tyvärr har vi ingen möjlighet att ta in dessa i nuläget.

Vänligen

/Mikael

Köpte det hos Liontech i spånga istället, kunde inte vänta mer på svar från er, fick dessutom rabatt hos dem.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk

500w för gtx 680!?

hej jo det är jag igen komplett, varför skickar ni ut en xmas crazy edition med 500w och gtx680, men jag läste att gtx 680 behöver minst 550w annars pajar strömmen? komplett svara gärna