Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

Hur går det för er kundtjänst? Jag mailade er ca 0830 i torsdags, börjar bli lite sugen på ett svar nu .. please :).

Ring du får fan vänta evigheter på mail. Där är dom värdelös ärligt sagt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det är ju inge vidare förstås, erbjuder man sina kunder att kontakta företaget via mail bör man svara på dem också. 6 dagar nu, förvisso inklusive helgen men det borde kanske ingått lite helgarbete om det var såpass många sjuka.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Aldric T:

Hur går det för er kundtjänst? Jag mailade er ca 0830 i torsdags, börjar bli lite sugen på ett svar nu .. please :).

Hej,
Vilket ärendenummer har du? Skriv gärna det så kikar vi vidare på det.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,
Vilket ärendenummer har du? Skriv gärna det så kikar vi vidare på det.

Vänligen

/Mikael

Tjena Mikael

Case # 3259811 fick jag tillbaka från er, räcker det för att du ska hitta det?

Nu ser jag dessutom att ni har tre olika priser på Nexus 4, 4469:- i min beställning, 4395:- i en banner på Swedroid och 4449:- om jag följer länken/bannern till komplett.se.. lägsta priset tack

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk

Kanske någon vänlig själ vill kolla upp varför inte min order ens plockats när alla grejer finns/fanns inne den 28/12

Order:19742259..

Inte mitt jobb att höra av mig hela tiden,
Avskyr att va dryg men vill verkligen ha min order.
:/

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Aldric T:

Tjena Mikael

Case # 3259811 fick jag tillbaka från er, räcker det för att du ska hitta det?

Nu ser jag dessutom att ni har tre olika priser på Nexus 4, 4469:- i min beställning, 4395:- i en banner på Swedroid och 4449:- om jag följer länken/bannern till komplett.se.. lägsta priset tack

Hej,
Svar kommer till dig inom kort om du inte redan fått det. Ursäkta dröjsmålet.

Tack för att du uppmärksammade det felaktiga priset - nu ligger den uppe med rätt pris: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=769402
Hör av dig till oss på telefon om du lagt beställning till det felaktiga priset när den egentligen skulle kostat 4395 kronor så hjälper vi dig med detta.

Skrivet av WingsWest:

Kanske någon vänlig själ vill kolla upp varför inte min order ens plockats när alla grejer finns/fanns inne den 28/12

Order:19742259..

Inte mitt jobb att höra av mig hela tiden,
Avskyr att va dryg men vill verkligen ha min order.
:/

Hej,
Den senaste tiden har vi haft väldigt hög belastning på våra PC-byggare och i kombination med många röda dagar under jul och nyår har det tyvärr medfört att vi ligger efter i produktionen. Vi jobbar hårt för att komma ikapp med att bygga, installera, testa och skicka alla datorer så snabbt som möjligt. Din dator bör släppas på plock inom kort och därefter tar det cirka fem vardagar för att att bygga, installera och testa innan din dator skickas. Vi ber ödmjukast om ursäkt för förseningen.
Om du skulle vilja avboka din order så går det bra att göra det så länge den ligger som bekräftad och inte plockad. Tveka inte att höra av dig till oss om du har några ytterligare frågor på: 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,
Svar kommer till dig inom kort om du inte redan fått det. Ursäkta dröjsmålet.

Tack för att du uppmärksammade det felaktiga priset - nu ligger den uppe med rätt pris: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=769402
Hör av dig till oss på telefon om du lagt beställning till det felaktiga priset när den egentligen skulle kostat 4395 kronor så hjälper vi dig med detta.

Vänligen

/Mikael

Hola

Kom tyvärr inget svar, dubbelkikat spamfiltret också, just in case ...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Leveranstid!

Hej!
Sitter just nu i en sjukt frustrerad sits. Beställde datordelar för 13k, i måndags. En processor fanns inte i lager och på Måndagen stod det preliminärt den 15 :de. Den 15 :de uppdaterades statusen till den 17 :de vilket var en dealbreaker då jag står utan dator nu. Jag valde då på tisdagen vid 10 tiden att avbeställa processorn och köpa den från annan butik. Än så länge inga problem.

Jag pratade med supporten som tog bort processorn och sa då att den kort efter att han tog bort processorn skulle släppas för plock då allt annat var i lager och det var inga problem. Det hände inget på hela dagen, men fine liksom. Kl 21-22(tisdag) släpptes delarna för plock. Onsdag morgon har allt varit plockat sen kl 09.00 men nu kl 21.30 på onsdag har det fortfarande inte fått annan status.Hur kan det ta så lång tid att få iväg delarna? Om dem inte skickas tidigt i morgon kommer jag inte få några delar innan helgen vilket är vad jag fått höra av 3 olika personer på supporten.

Inte för att vara bitter men på er sida skriver ni "Släppts för plock & Plockad betyder att vi påbörjat plockningen av din order och att den kommer skickas inom kort. " inom kort är väl inte ett dygn? Jag beställde en processor från era konkurrenter och fick den på en dag. Jag gillar komplett och har bara haft bra upplevelser från er, även Peter på er support ska fan ha en klapp på axeln för att han beter sig som man ska på en support, dem andra 3 samtalen gjorde mig tyvärr mer irriterad. Inte nog med det kom det in 100+ processorer av den jag avbeställde idag (onsdag) och det känns skumt för hade ni haft bättre kommunikation hade ni inte blivit av med en processor.

Så kan jag räkna med att få några varor på fredag?

Orderdatum: 2013-01-14 11:14
Ändrad order: 2013-01-15 10.32
Ordernummer: 19814186
Orderstatus: Plockad

Jag vill verkligen inte sätta någon på kanten, vara otrevlig eller liknande och som sagt beröm till Peter på er support, men detta är något frustrerande!

//Jonathan

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonizen:

Hej!
Sitter just nu i en sjukt frustrerad sits. Beställde datordelar för 13k, i måndags. En processor fanns inte i lager och på Måndagen stod det preliminärt den 15 :de. Den 15 :de uppdaterades statusen till den 17 :de vilket var en dealbreaker då jag står utan dator nu. Jag valde då på tisdagen vid 10 tiden att avbeställa processorn och köpa den från annan butik. Än så länge inga problem.

Jag pratade med supporten som tog bort processorn och sa då att den kort efter att han tog bort processorn skulle släppas för plock då allt annat var i lager och det var inga problem. Det hände inget på hela dagen, men fine liksom. Kl 21-22(tisdag) släpptes delarna för plock. Onsdag morgon har allt varit plockat sen kl 09.00 men nu kl 21.30 på onsdag har det fortfarande inte fått annan status.Hur kan det ta så lång tid att få iväg delarna? Om dem inte skickas tidigt i morgon kommer jag inte få några delar innan helgen vilket är vad jag fått höra av 3 olika personer på supporten.

Inte för att vara bitter men på er sida skriver ni "Släppts för plock & Plockad betyder att vi påbörjat plockningen av din order och att den kommer skickas inom kort. " inom kort är väl inte ett dygn? Jag beställde en processor från era konkurrenter och fick den på en dag. Jag gillar komplett och har bara haft bra upplevelser från er, även Peter på er support ska fan ha en klapp på axeln för att han beter sig som man ska på en support, dem andra 3 samtalen gjorde mig tyvärr mer irriterad. Inte nog med det kom det in 100+ processorer av den jag avbeställde idag (onsdag) och det känns skumt för hade ni haft bättre kommunikation hade ni inte blivit av med en processor.

Så kan jag räkna med att få några varor på fredag?

Orderdatum: 2013-01-14 11:14
Ändrad order: 2013-01-15 10.32
Ordernummer: 19814186
Orderstatus: Plockad

Jag vill verkligen inte sätta någon på kanten, vara otrevlig eller liknande och som sagt beröm till Peter på er support, men detta är något frustrerande!

//Jonathan

Jag får här med ta tillbaka min post! Tyvärr kan den inte ändras längre men det visade sig att systemet inte uppdaterats som det skulle! Delarna visar på postens sök att de kom till stockholm vid 5 tiden idag! Tusen tack komplett, då var det inte så konstigt after all! Detta belönas givetvis med högsta betyg både här och på prisjakt! Tack!

//Jonathan

Permalänk
Medlem

Hej, beställde en pc av er den 17 December, fick hem den typ 3 veckor senare, "juldagar och skit" så det förstår jag, men när jag nu fick datorn så startade jag den och så gick den igång i typ 5 sekunder sen dog sen detta repeterades flertal gånger. Jag tänkte vafan är detta för skit så jag öppnade upp burken och provade plocka ut ena ramminnet Corsair Vengeance 4 gb x 2 och då fungerar den. Men så fort jag försöker köra med 8gb ram så dör den.

Jag har haft kontakt med er via mail men det tog ca 1 vecka innan jag fick svar så jag ringde och pratade med er support 2 gånger och dom bad mig skicka tillbaka datorn för felsökning. Jag trodde ni testade datorerna innan ni skickade ut dem? Kan man få någonsorts kompensation för detta? För nu blir jag av med min dator som jag i stort sett har väldigt mycket behov utav, och jag antar att det kommer minst ta 1 vecka för datorn att komma till er, 1 vecka för felsökning och 1 vecka för att komma tillbaka. Väldigt frustrerande!

Jag fick precis hem en Serviceansökan och en retursedel.

Information:
Case #3255019
Ordernummer: 19692205
Kundnr: 7045589
Servicenr: 00018073

mvh Farni

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farni:

Hej, beställde en pc av er den 17 December, fick hem den typ 3 veckor senare, "juldagar och skit" så det förstår jag, men när jag nu fick datorn så startade jag den och så gick den igång i typ 5 sekunder sen dog sen detta repeterades flertal gånger. Jag tänkte vafan är detta för skit så jag öppnade upp burken och provade plocka ut ena ramminnet Corsair Vengeance 4 gb x 2 och då fungerar den. Men så fort jag försöker köra med 8gb ram så dör den.

Jag har haft kontakt med er via mail men det tog ca 1 vecka innan jag fick svar så jag ringde och pratade med er support 2 gånger och dom bad mig skicka tillbaka datorn för felsökning. Jag trodde ni testade datorerna innan ni skickade ut dem? Kan man få någonsorts kompensation för detta? För nu blir jag av med min dator som jag i stort sett har väldigt mycket behov utav, och jag antar att det kommer minst ta 1 vecka för datorn att komma till er, 1 vecka för felsökning och 1 vecka för att komma tillbaka. Väldigt frustrerande!

Information:
Case #3255019

mvh Farni

hur kan det ta 1 vecka för frakten och felsökning och 1 vecka tillbaks? bor du borta i thailand eller något?

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seetela:

hur kan det ta 1 vecka för frakten och felsökning och 1 vecka tillbaks? bor du borta i thailand eller något?

Kan vara kö hos komplett, inte helt ovanligt med desas tider. Om tester ska köras på minnena så kan det bli 24-48timmars tester per test. Vissa fel syns inte direkt, och därför kan det behövas så väldigt långa tester för att märka om minnena är stabila eller inte.

I detta fall verkar ena minnet ha problem att köras i dual-konfiguration, nya minnen borde alltså lösa problemet.

Komplett skulle alltså istället kunna skicka ut nya minnen, och bara begära de gamla tillbaka för att snabba på processen.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

Kan vara kö hos komplett, inte helt ovanligt med desas tider. Om tester ska köras på minnena så kan det bli 24-48timmars tester per test. Vissa fel syns inte direkt, och därför kan det behövas så väldigt långa tester för att märka om minnena är stabila eller inte.

I detta fall verkar ena minnet ha problem att köras i dual-konfiguration, nya minnen borde alltså lösa problemet.

Komplett skulle alltså istället kunna skicka ut nya minnen, och bara begära de gamla tillbaka för att snabba på processen.

Jag tog inte med någon info om hur jag försökt lösa problemet i denna tråd. Har gjort en annan tråd ang. detta och jag har testat med flera andra ramminnen och kört tester. Jag, några vänner och folk från forum har kommit underfund med att det är moderkortet är trasigt. Minnena fungerar precis som de ska. Har gjort mer detaljrika beskrivningar i andra trådar.

mvh Farni

Permalänk

Mailade er för ett par dagar sen men fortfarande inget svar, tror du att du skulle kunna kolla på det? Case # 3267438

PS: Hur är det med att ångra köp som man väljer att hämta vid ett pick-up point? Räcker det att ringa in och säga att man inte vill ha den längre eller tillkommer någon avgift eller liknande? Tänker på distansköplagen.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Aldric T:

Hola

Kom tyvärr inget svar, dubbelkikat spamfiltret också, just in case ...

Enligt vad vi kan se så besvarade vi ditt mejl den 16 klockan 11:21 så det låter märkligt. Om du inte fått mejlet så kontakta oss gärna via telefon om du har möjlighet. 031-710 20 00

Skrivet av jonizen:

Jag får här med ta tillbaka min post! Tyvärr kan den inte ändras längre men det visade sig att systemet inte uppdaterats som det skulle! Delarna visar på postens sök att de kom till stockholm vid 5 tiden idag! Tusen tack komplett, då var det inte så konstigt after all! Detta belönas givetvis med högsta betyg både här och på prisjakt! Tack!

//Jonathan

Vad bra att det löste sig för dig - tack för betyget och trevlig helg!

Skrivet av Farni:

Information:
Case #3255019

mvh Farni

Vi beklagar att du fått problem med din dator. Vi testkör alla system innan de skickas, möjligtvis kan det ha hänt något i frakten på vägen hem till dig. Det är väldigt ovanligt men det kan tyvärr hända.
Vid brådskande ärenden så rekommenderar vi att du alltid kontaktar oss via telefon - hör gärna av dig om du har några frågor kring din service eller vill diskutera kompensation. Du når oss på 031-710 20 00
Normal behandlingstid för en pc-reparation är cirka fyra vardagar. Frakten tar normalt en eller två dagar.

Skrivet av Anilusion:

Mailade er för ett par dagar sen men fortfarande inget svar, tror du att du skulle kunna kolla på det? Case # 3267438

PS: Hur är det med att ångra köp som man väljer att hämta vid ett pick-up point? Räcker det att ringa in och säga att man inte vill ha den längre eller tillkommer någon avgift eller liknande? Tänker på distansköplagen.

Vi besvarar alla mejl så snabbt vi kan. Tyvärr ligger vi något efter nu men jobbar hårt för att komma ikapp. Om ditt ärende är brådskande - ring oss gärna så hjälper vi dig. 031-710 20 00. Vi håller öppet till 20:00 i dag.
Du har 45 dagars öppet köp hos oss. Läs mer här: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=returns...
Du betalar själv returfrakten om du vill skicka tillbaka någonting men om du lämnar tillbaka din order i Pick-up-Point så tillkommer givetvis ingen fraktavgift.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag måste bara flika in här och berätta om hur komplett hanterade mitt ärende.

Köpte en logitech g400 (mus). Fungerade som en dröm tills den började glappa och tillslut pajade helt (hade haft den 1 år och typ 3 månader). Mailade på söndagen, hade svar på måndagen. Dom sa åt mig att göra en returanmälan, gjorde den på tisdagen tror jag. Dom hade svarat på den på onsdagen. Dom skulle skicka en ny mus utan extra kostnad. Fick musen idag (fredag). Snacka om snabb och bra service!
Musen hade slitits för fort och har sett flera som har samma problem med den musen så jag antar att det är lite utav ett design fel...sladden är mega tunn så kanske har något med det att göra. Så komplett gjorde ju helt rätt enligt lag och inte bara goodwill men jag kan ändå tänka mig att hade jag köpte musen på typ elgiganten så skulle jag förmodligen behöva dra elgiganten inför rättegång för att få en ny mus.

5/5 flodhästar för komplett!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gregger:

Köpte en logitech g400 (mus). Fungerade som en dröm tills den började glappa och tillslut pajade helt (hade haft den 1 år och typ 3 månader). Mailade på söndagen, hade svar på måndagen. Dom sa åt mig att göra en returanmälan, gjorde den på tisdagen tror jag. Dom hade svarat på den på onsdagen. Dom skulle skicka en ny mus utan extra kostnad. Fick musen idag (fredag). Snacka om snabb och bra service!
Musen hade slitits för fort och har sett flera som har samma problem med den musen så jag antar att det är lite utav ett design fel...sladden är mega tunn så kanske har något med det att göra. Så komplett gjorde ju helt rätt enligt lag och inte bara goodwill men jag kan ändå tänka mig att hade jag köpte musen på typ elgiganten så skulle jag förmodligen behöva dra elgiganten inför rättegång för att få en ny mus.

Var faktiskt idag till el-giganten för just en datormus jag köpt som present åt tjejen, en Logitech Mx nånting..? Hur som haver är det en trådlös, och det följer ju med en USB förläningssladd för att kunna montera mottagaren närmare om man behöver. (Funkar dock klockrent på långt avstånd!) Och av nån anledning fick tjejen för sig att testa förlängningssladden, och får fan inte ut lilla pluppen! Svarta plasthöljet lossnade t.o.m. Gick inte ens att få ut med våld och verktyg. Åkte förbi el-giganten idag och visade problemet, fick hämta ut en helt ny komplett i kartong i butik, utan problem och bekymmer.

Denna var det med lilla "pluppen".

Visa signatur

i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Hej
Vet inte riktigt vad jag vill uppnå med denna posten (då det handlar om ett inköp från november 2009, ordernmr: 15421601) men kände att jag ville uppmärksamma detta.

Brorsan köpte ett färdigbyggt datorsystem där man fick lite val av komponenter som skulle vara kompatibla med varandra.
Det han köpte var bla. MSI Gf615m-p33 samt en AMD 4x 955.

Här kommer då problemet in, enligt MSIs hemsida stöder detta moderkort endast cpuer med upp till 95w medan ni sålde det tillsammans med 125w varianten av 4x 955.
Nu ca 3 månader efter att garantin har gått ut har just moderkortets 4pins strömförsörjning till CPUn havererat, tråd ang. det finns att läsas här.

Edit: Måste ge lite credd till komplett som trots att garantin gått ut fixade en liten kompensation

Visa signatur

| CPU: i7 860 @ 4GHz | Moderkort: Asus P7P55D | GPU: R9 390X Tri-X | RAM: Crucial BallistiX 8gb |

| SSD: Samsung 840 Pro | HDD: WD 1TB Black | PSU: Corsair GS600 | Chassi: Bitfenix Shinobi XL |

Permalänk
Medlem

Hej, jag beställde ett antal datordelar på komplett nyligen och alla delarna fanns i lager förutom mitt SSD.. Det stod dock att det var bekräftat att det skulle komma in 16/1 men sen när den dagen kom så var det ändrat. Nu står det att det kommer in 1 mars och jag är inte så sugen på att vänta så länge. Är det möjligt för mig att avbeställa SSD via hemsidan(jag har betalt allt redan med VISA) och sedan beställa ett nytt annat SSD som finns inne? Kommer mina andra saker samt SSD:n då skickas direkt? Jag valde ju nämligen att allt skulle skickas i en samlad försändelse eftersom jag trodde det skulle komma in. Kan jag kanske ta bort det på något sätt?

Snabbt svar uppskattas!

Ordernummer: 19822309

Permalänk
Medlem

Hela helgen har saker med status "bekräftade" fått ett nytt bekräftat datum. Får väl hoppas att det beror på att ingen tar emot varorna eller iallafall inte registrerar dem på helgen, annars är det lite mysko.

Visa signatur

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Gregger:

Kul att du är nöjd med vår service!

Skrivet av mosl92:

Hej
Vet inte riktigt vad jag vill uppnå med denna posten (då det handlar om ett inköp från november 2009, ordernmr: 15421601) men kände att jag ville uppmärksamma detta.

Brorsan köpte ett färdigbyggt datorsystem där man fick lite val av komponenter som skulle vara kompatibla med varandra.
Det han köpte var bla. MSI Gf615m-p33 samt en AMD 4x 955.

Här kommer då problemet in, enligt MSIs hemsida stöder detta moderkort endast cpuer med upp till 95w medan ni sålde det tillsammans med 125w varianten av 4x 955.
Nu ca 3 månader efter att garantin har gått ut har just moderkortets 4pins strömförsörjning till CPUn havererat, tråd ang. det finns att läsas här.

Hej,

Tråkigt att din bror fått problem med sin dator. Jag skickar ett PM till dig i ärendet alldeles strax.

Not cool bro, not cool at all...

Skrivet av Zery55:

Hej, jag beställde ett antal datordelar på komplett nyligen och alla delarna fanns i lager förutom mitt SSD.. Det stod dock att det var bekräftat att det skulle komma in 16/1 men sen när den dagen kom så var det ändrat. Nu står det att det kommer in 1 mars och jag är inte så sugen på att vänta så länge. Är det möjligt för mig att avbeställa SSD via hemsidan(jag har betalt allt redan med VISA) och sedan beställa ett nytt annat SSD som finns inne? Kommer mina andra saker samt SSD:n då skickas direkt? Jag valde ju nämligen att allt skulle skickas i en samlad försändelse eftersom jag trodde det skulle komma in. Kan jag kanske ta bort det på något sätt?

Snabbt svar uppskattas!

Ordernummer: 19822309

Hej,

Ring gärna till oss så hjälper vi dig att ändra ordern med en annan SSD som finns på lager. Du når oss på 031-710 20 00. Vi håller öppet vardagar 09-20.

Skrivet av Aldric T:

Hela helgen har saker med status "bekräftade" fått ett nytt bekräftat datum. Får väl hoppas att det beror på att ingen tar emot varorna eller iallafall inte registrerar dem på helgen, annars är det lite mysko.

Hej,

Det kan bero på att leveransen inte kommit fram på det tidigare bekräftade datumet och fått en ny leveransdag. Eller som du säger att de inte blivit inlästa i vårt lagersystem ännu.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan du ta reda på om 19794992 kommer skickas idag? De varorna som finns i lager alltså. Mailet ni skickade kom aldrig fram nämligen så jag vet inte vad svaret blev. Ni kan plocka bort de två varorna som inte finns i lager om det underlättar.

Visa signatur

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Aldric T:

Kan du ta reda på om 19794992 kommer skickas idag? De varorna som finns i lager alltså. Mailet ni skickade kom aldrig fram nämligen så jag vet inte vad svaret blev. Ni kan plocka bort de två varorna som inte finns i lager om det underlättar.

Hej,

Din order skickas inte förrän alla varor finns på lager. Eftersom du valt finansiering som betalningssätt så går det tyvärr inte att ta bort eller lägga till produkter på ordern. Det enklaste är om du avbokar ordern och lägger en ny på de produkter som finns på lager så skickas de direkt: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=faqorde...

Ring oss gärna om du har några funderingar så hjälper vi dig - 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Din order skickas inte förrän alla varor finns på lager. Eftersom du valt finansiering som betalningssätt så går det tyvärr inte att ta bort eller lägga till produkter på ordern. Det enklaste är om du avbokar ordern och lägger en ny på de produkter som finns på lager så skickas de direkt: http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=faqorde...

Ring oss gärna om du har några funderingar så hjälper vi dig - 031-710 20 00

Vänligen

/Mikael

Jag gillade att du sa "det enklaste" så jag nappade på det ganska omgående, ny order lagt på enbart saker ni har i lager ;). Danke.

Visa signatur

Permalänk

hej komplett! jag köpte en crazy gamer edition av er den va god och så men nu verkar det som att mitt grafikkort failar.. jag körde lite krävande spel t.ex dayz ultra och bf3 och det gick bra fick en stadig 80fps på dayz och bf3 en stadig 123fps men nu plötsligt så kör jag på 40fps på dayz och 59fps på bf3.. vad har hänt? svar från alla tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FetFranked:

hej komplett! jag köpte en crazy gamer edition av er den va god och så men nu verkar det som att mitt grafikkort failar.. jag körde lite krävande spel t.ex dayz ultra och bf3 och det gick bra fick en stadig 80fps på dayz och bf3 en stadig 123fps men nu plötsligt så kör jag på 40fps på dayz och 59fps på bf3.. vad har hänt? svar från alla tack!

Dammig och blir varmare och tvingas clockas ner?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Tozzi:

Dammig och blir varmare och tvingas clockas ner?

dammig? lol ne fick ju datan för 2 veckor sen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FetFranked:

dammig? lol ne fick ju datan för 2 veckor sen?

kan ju fortfarande bli dammig, du kanske har dammigt på rummet, datorn på hela tiden. dåliga dammfilter. inte helt omöjligt.

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk

Hej

Köpte en Tellstick Duo av er precis och undrar hur säkert är det att ni får in dom den 5 februari? Finns det chans att det kommer flyttas fram eller är det 100% att ni får in dom då? Tack!

Visa signatur

Var snäll och tänk på miljön innan du väljer att skriva ut svaret ovan

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av FetFranked:

Hej,
Tråkigt att du har fått problem med grafikkortet. Hör av dig till oss så hjälper vi dig att felsöka. Du når oss på 031-710 20 00

Skrivet av CaptainGixer:

Hej

Köpte en Tellstick Duo av er precis och undrar hur säkert är det att ni får in dom den 5 februari? Finns det chans att det kommer flyttas fram eller är det 100% att ni får in dom då? Tack!

Hej,
Leveransdatumet är preliminärt så det kan komma att flyttas. Så fort vi får ett bekräftat leveransdatum från leverantör så uppdateras datumet på produktsidan.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur