Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

ja jag har köpt det via internet tack för svaret Tozzi

Permalänk
Medlem
Skrivet av BriLiAnT:

ja jag har köpt det via internet tack för svaret Tozzi

Oftast är det inget kvitto man brukar få via internet, bara en orderlista på vilka varor som skickats.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Lite trevligare pris på denna kan man väl ordna?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=749391

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk

Fick idag ett mail från Zoran på returavdelningen:

A_Return back to consumer

Alltså jag tycker inte att det är särskilt kul att hålla på och skicka prylar kors och tvärs över landet.
Skickar in en defekt mus för att den faktiskt är defekt.
Returavdelningen hitar inget fel trots att de testat musen i olika "applikationer".
Musen tappar pekaren eller börjar autorotera vänster efter några minuters FPS-spelande, inte särskilt kul när man har en killstreak på G.
Ville skriva av mig lite och kanske få en vettig kommentar från någon komplettare.

Samtidigt sitter jag och väntar på min från komplett beställda tilltänkta ersättningsmus som fortfarande inte dykt upp 3 dygn senare.

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Medlem

Om ni skickar ut mail med att ni kör en kampanj med "Bara idag! Upp till 50% på utvalda hörlurar, årets julklapp."
Kollar in på länken som ni skickade ut och ser att det är en hörlur som har nedsänkt pris, nej, ska ni skicka ut mail ang. kampanjer så kan det ju gott sakerna i mailet också stämma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bondenpaavo:

Alltså jag tycker inte att det är särskilt kul att hålla på och skicka prylar kors och tvärs över landet.
Returavdelningen hitar inget fel trots att de testat musen i olika "applikationer".
Musen tappar pekaren eller börjar autorotera vänster efter några minuters FPS-spelande, inte särskilt kul när man har en killstreak på G.
Ville skriva av mig lite och kanske få en vettig kommentar från någon komplettare.

Samtidigt sitter jag och väntar på min från komplett beställda tilltänkta ersättningsmus som fortfarande inte dykt upp 3 dygn senare.

Du jag har haft samma problem på flera olika möss...jag kan upplysa dig om att det är din USB-port som jävlas inte musen, prova byta USB-port när det händer utan att stänga av datorn eller spelet.
Sedan löste jag det så att jag tankade ned de senaste Moderkortsdrivrutinerna vilket i mitt fall inkluderade USB-drivers, sen har jag inte haft några problem.

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking

Permalänk
Medlem

Tycker det är rätt komiskt att ni har HIS radeon 7950 i eran super weekend. 2299kr nu. tidigare i veckan 2295...
Billigare när det inte var super weekend, utan helt vanlig rea. SKÄRPNING
Kanske dags att ni börjar marknadsföra lite vettigare.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1105792

Visa signatur

Dator 1: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Strix B650E-F Gaming Cpu: AMD Ryzen 7800x3d Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Corsair VengeanceKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Dator 2: Chassie: Lian li O11 Dynamic mini Moderkort: Asus Prime B660 Cpu: Intel 12600k Gpu: Radeon 7900GRE Minne: 64 Corsair VengeanceKylning:Custom loopLagring:2tb Samsung 990pro PSU: Corsair SF750W

Permalänk
Avstängd

Det dyker upp otroligt mycket kampanjer på komponenter, vore trevligt att få se lite IPS skärmar på kampanj det är trots allt en teknik som inte riktigt slagit igenom än bland konsumenter. Mer IPS kampanj åt folket

Permalänk

Hej!

Jag har suttit och väntat nu i vad som börjar kännas som en evighet på att ni eller någon annan ska göra en rejäl prissänkning (~6-10%) på de här; Asus N56VZ.

Ni har ju över 100st i lager, visst kan ni inkludera den i en ordentlig kampanj? Om inte nu sista dagarna inför jul, så iaf under mellandagarna...?
Är detta ens en möjlighet?

Mvh,
Mr. Väntar-på-att-någon-ska-berätta-för-prissättning-på-Asus-N56VZ-att-det-är-julsäsong

Permalänk

Vet att detta nätagg varit nere på 419 kr. Kan ni inte få ner dom dit någon dag till? Jag lovar att köpa en (eller två) i så fall

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=376060

Permalänk
Skrivet av Rogga67:

Du jag har haft samma problem på flera olika möss...jag kan upplysa dig om att det är din USB-port som jävlas inte musen, prova byta USB-port när det händer utan att stänga av datorn eller spelet.
Sedan löste jag det så att jag tankade ned de senaste Moderkortsdrivrutinerna vilket i mitt fall inkluderade USB-drivers, sen har jag inte haft några problem.

Ja jag hade USB-problem med mitt gamla moderkort. Med detta moderkort så har dock alla USB-tillbehör fungerat utan problem. Så de problem jag tidigare haft kan vi bortse ifrån.

Min QPAD 5k fungerar utan problem. Min NAOS 5000. Min G500 osv. Men inte denna Corsair M60.

Oberoende av vilken USB-port jag använt så återkommer felet på musen även de gånger jag skiftat port så återkommer det. Tappar muspekaren helt eller börjar autorotera.

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk

Om man köper en vara innan jul, som täcks av "förlängd returrätt". Gäller då garantin från julafton? Köpte en Canon PowerShot SX 130 IS vid julhandlen förra året. Den öppnades inte förrän på julafton av mina föräldrar. Det har gått mer än ett år sedan jag beställde varan, men minns att den täcktes av "förlängd returrätt vid julhandeln". Gäller min garanti från julafton eller från inköpsdatum? Den självdog nämligen igår, knappt använd och pedantiskt skött.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Om man köper en vara innan jul, som täcks av "förlängd returrätt". Gäller då garantin från julafton? Köpte en Canon PowerShot SX 130 IS vid julhandlen förra året. Den öppnades inte förrän på julafton av mina föräldrar. Det har gått mer än ett år sedan jag beställde varan, men minns att den täcktes av "förlängd returrätt vid julhandeln". Gäller min garanti från julafton eller från inköpsdatum? Den självdog nämligen igår, knappt använd och pedantiskt skött.

3 års reklamationsrätt?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Tozzi:

Hejsan Mikael,

Det är detta chassi jag pratar om: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1089671

Den har 10 platser för hotswap diskar, det är två burar, vardera 5xdisk. Känns ju smått konstigt att ett helt chassi med dessa två burar är billigare än två lösa burar. :/

Även era konkurrenter är galet dyra på dessa (samt man ska inte skylla på att "andra gör detsamma" heller imo), det kan inte kosta så mycket att köpa in dem, det är rätt simpla grejer ändå.

Mvh // Tobias

Priset på produkten ligger i linje med vårt inköpspris på den här produkten och tyvärr har vi inte möjlighet att sänka den ytterligare som det ser ut nu.

Skrivet av MacAllan:

Beställde precis ett GTX 660 av er som inte var med på 6H rean, tänkte inte på att det snart är mellandagsrea.
Vad händer nu om samma kort (eller liknande) kommer med på mellandagsrean, kan jag då känna mig blåst på prisskillnaden?

Vi har ett 660-kort på mellandagsrean och det är detta: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=761147
Skulle det vara så att det är samma kort som du köpt så hör av dig till så ser vi om det går att hitta en lösning. Då når oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se

Skrivet av mz:

Galet. Skrev tidigare om att AMD inkluderar spel när man köper ett 79xx-kort. Jag köpte ett 7950 för ett par dagar sen från Komplett och spelen ska alltså medfölja men Komplett säger att vouchersen är slut trots att AMD och Komplett själva fortfarande skyltar med kampanjen på respektive hemsida. Spelen, som annars kostar runt tusenlappen, var ett av skälen till att jag köpte kortet hos just Komplett.

Otroligt dålig marknadsföring och jag känner mig rent av lurad.

Hör av dig till oss via telefon eller mejl så skickar vi ut spelen till dig. Då når oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se

Skrivet av nmc:

Förvirringen är total angående Nexus 4. Swedroid's forum säger att 250 enheter skulle komma innan jul, var i kontakt med er kundtjänst de sa att inga kommer före jul, ni har haft alla möjliga datum som leveransdatum, nu har nu "datumet kommer snart", på ordern står det "1 Antal nyligen beställt 10 dagar".

Ni skulle inte kunna reda ut om, när och hur det kommer några enheter av Nexus 4?

Vi får in 300 stycken till vårt lager i dag. Vi börjar skicka ut dessa så snart som möjligt.

Skrivet av BriLiAnT:

har en lite fråga , kvittot som jag fick från pickup pointen låg i min brors bil och han kastade den
behöver jag kvittot när jag ska reklamera/lämna mm mina komponenter?
mvh

Om du loggar in på Komplett.se och sedan klickar på "Konto" högt uppe till höger. När du är inne på ditt konto kan du söka upp din order, klickar på ordernumret och sedan på länken under faktura. Där är ditt kvitto.

Skrivet av bondenpaavo:

Hej, Tråkigt att du har problem med din mus. I ditt fall ser det ut som att vi inte har kunnat konstera något fel. Hör gärna av dig till oss om du har fortsatta problem så undersöker vi detta.

Skrivet av Zcorc:

Lite trevligare pris på denna kan man väl ordna?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=749391

Nu är priset lite putsat.

Skrivet av Simcon:

Om ni skickar ut mail med att ni kör en kampanj med "Bara idag! Upp till 50% på utvalda hörlurar, årets julklapp."
Kollar in på länken som ni skickade ut och ser att det är en hörlur som har nedsänkt pris, nej, ska ni skicka ut mail ang. kampanjer så kan det ju gott sakerna i mailet också stämma.

Vi ber om ursäkt om vi var otydliga i mejlet. Precis som du skriver så var det upp till 50 % rabatt och bara Koss Porta Pro var sänkt 50 %. Alla andra hörlurar på sidan mejlet länkade till var också prissänkta.

Skrivet av Gloremir:

Tycker det är rätt komiskt att ni har HIS radeon 7950 i eran super weekend. 2299kr nu. tidigare i veckan 2295...
Billigare när det inte var super weekend, utan helt vanlig rea. SKÄRPNING
Kanske dags att ni börjar marknadsföra lite vettigare.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1105792

Tack för att du uppmärksammat detta. Produkten låg med i vår Superweekend två veckor i rad. Efter den första helgen så glömde vi att ta bort rabatten efter helgen och sedan kom den med på Superweekend kommande helg. Vi ber ödmjukast om ursäkt för vårt misstag.

Skrivet av Michaelscott:

Det dyker upp otroligt mycket kampanjer på komponenter, vore trevligt att få se lite IPS skärmar på kampanj det är trots allt en teknik som inte riktigt slagit igenom än bland konsumenter. Mer IPS kampanj åt folket

Vad sägs om en 27" från LG? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=771133

Skrivet av Telecaster:

Vet att detta nätagg varit nere på 419 kr. Kan ni inte få ner dom dit någon dag till? Jag lovar att köpa en (eller två) i så fall

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=376060

Jag skickar din förfrågan vidare till vår produktansvarig för nätaggregat.

Skrivet av Chris_Kadaver:

Hej, returrätten har inte med garantin att göra utom det betyder att du har rätt att ångra ditt köp. Garantitiden på din produkt gäller från och med den dag du mottagit varan. Hur lång garantitid du har finns specificerad på produktsidan. Natruligtvis har du också tre års reklamationsrätt i vanlig ordning.
Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor så hjälper vi dig. Telefonnummer finns i signaturen nedan.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Som min signatur signalerar .. höhö .. är jag en tjurig jäkel, men IMHO har komplett verkligen kammat till sig på senaste.

Var väl egentligen jag hade att tillföra denna tråden just för nuvarande...

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Kan komplett visa att Julkalendern delar ut vinster på riktigt? Är det någon på Sweclockers som har vunnit något? En sökning på de namn som vunnit visar att i princip alla de som har vunnit har unika namn. Varför?

Visa signatur

Stationär: Obsidian 550D WaterCooled - Dual Radiator Mod
Intel Core i5 2500k @ 4,5GHz [EK Supreme HF] | ASUS P8P67 | 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz CL 8 | Crossfire Gigabyte Radeon HD6950 2GB @ 1536 shaders [EKWB FC6970] | Caviar WD Black 640GB | Caviar WD Green 1TB | Corsair HX 850W | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hör av dig till oss via telefon eller mejl så skickar vi ut spelen till dig. Då når oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se

Vänligen
/Mikael

Sagt och gjort. Wow, vilket otroligt bra bemötande man fick på telefonen, det är bara att buga och tacka

Visa signatur

||i5-760@2.8GHz||4 GB Corsair XMS3||Sapphire 7950 3gb@810/1200MHz||Gigabyte P55 UD3||1TB Samsung F3||Hyper 212+||Fractal R2||Fractal 550W||

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Spennis:

Kan komplett visa att Julkalendern delar ut vinster på riktigt? Är det någon på Sweclockers som har vunnit något? En sökning på de namn som vunnit visar att i princip alla de som har vunnit har unika namn. Varför?

Hej, jag misstänker att det är du som ställt samma fråga på Facebook så jag refererar till svaret där: https://www.facebook.com/Komplettse/posts/10152338732415244
Givetvis skickar vi ut vinsterna till de som har vunnit i julkalendern.

Skrivet av mz:

Sagt och gjort. Wow, vilket otroligt bra bemötande man fick på telefonen, det är bara att buga och tacka

Skönt att det löste sig.

God jul!

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Priset på produkten ligger i linje med vårt inköpspris på den här produkten och tyvärr har vi inte möjlighet att sänka den ytterligare som det ser ut nu.

....

Vänligen

/Mikael

Det var tråkigt. :/ Kan ni ta in chassit istället då och göra ett bra pris på den? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1089671

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Hej komplett. köpte http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10729 av er för 2 veckor sedan och nu när jag har använt den i 3 dagar så börjar grafikkortet att ge konstig bild, drivrutinerna slutar svara, spel crashar och även mitt system har crashat flertal gånger. har testat allt nu, jag vet inte vad mer jag kan göra. det blir bara värre och värre. om jag skulle skicka den på service, hur länge skulle det ta ungefär innan den blir klar och hur skulle man skicka den då.

Permalänk

Är det någon som har beställt sedan i torsdags och fått sitt kollinummer att gå att spåra? Jag har följt direktlänken till Posten på min ordersida, men kollinumret existerar fortfarande inte. Hade hoppats att paketet skulle komma med på Postens lördagsutdelning idag.

Permalänk
Medlem

varför fick inte jag med några spel när jag köpte mitt 7970 ?

Order 19654577

Permalänk

Fick nyss hem mitt paket från pickup pointen.. i emballaget så finner jag två ordentligt tilltryckta grafikkort ( dom har alltså synliga skador på packeten ) ( BÅDA ! ) ..

vad gör jag åt detta ?

Visa signatur

dator: Intel Core i5 3570K | Noctua NH-D14 | MSI Z77A-GD65 ATX | Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | Corsair Carbide 500R | Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB | Samsung SSD 840 Series 250GB | 2st. 2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s | DVD±RW Samsung 24X DL
Kringutrustning: ASUS MX279H 27" | Microsoft sidewinder x4 | Func MS-3 v2

Permalänk

Jag beställde en Intel Edition (Komplett PC) på faktura betalning (28 februari) ångrade mig och avbokade min beställning då jag gjort min egen på komplett.

Jag tryckte på avboka och det stod *Avbokar.....* efter en stund refreschade jag sidan och loggade in och ur mitt konto och då var inte produkten på *beställningar* Som jag ville. Jag beställde min andra dator fast det som hände var att Klarna inte accepterade Faktura valet Måste man vänta en stund eller? Har nog inte råd att betala inom 14 dagar

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebblock:

Hej komplett. köpte http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10729 av er för 2 veckor sedan och nu när jag har använt den i 3 dagar så börjar grafikkortet att ge konstig bild, drivrutinerna slutar svara, spel crashar och även mitt system har crashat flertal gånger. har testat allt nu, jag vet inte vad mer jag kan göra. det blir bara värre och värre. om jag skulle skicka den på service, hur länge skulle det ta ungefär innan den blir klar och hur skulle man skicka den då.

Formatera burken, blir de samma problem så skicka in tycker jag.

Visa signatur

AMD RYZEN 7 7700X / B650 AX-Y1 / 32GB RAM DDR5 / RX 9070 XT Reaper 16GB

Permalänk
Medlem

Hej! Beställde några grejer den "2012-12-23 15:01", och ordern står fortfarande på "bekräftad". Och när jag lade beställningen så var lagerstatusen på chassit "över 100 i lager", men nu är det slutsålt. Kommer jag få mitt då, eftersom varan var i lager när jag lade beställningen? Ordernummer: 19725732
Tack på förhand!

Visa signatur

Processor: AMD Ryzen 5 5600 @3.5 GHz
Grafikkort: PowerColor Radeon RX 6700 XT 12GB
PSU: NZXT C650 650W v2
Moderkort: Gigabyte B550M Aorus Elite / Ram:32GB
Chassi: ASUS Prime AP201 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av olivern3:

Hej! Beställde några grejer den "2012-12-23 15:01", och ordern står fortfarande på "bekräftad". Och när jag lade beställningen så var lagerstatusen på chassit "över 100 i lager", men nu är det slutsålt. Kommer jag få mitt då, eftersom varan var i lager när jag lade beställningen? Ordernummer: 19725732
Tack på förhand!

Bekräftad betyder att ordern är accepterad.

Står det inte "släppts för plock"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Bekräftad betyder att ordern är accepterad.

Står det inte "släppts för plock"?

Jo, nu står det "Plockad"

Visa signatur

Processor: AMD Ryzen 5 5600 @3.5 GHz
Grafikkort: PowerColor Radeon RX 6700 XT 12GB
PSU: NZXT C650 650W v2
Moderkort: Gigabyte B550M Aorus Elite / Ram:32GB
Chassi: ASUS Prime AP201 Svart

Permalänk
Medlem

nu är det så att jag skickade in min dator för ca 2 veckor sen pga frysningar osv (kunde inte fixa själv). garantin tänkte de och kostade mig inte en krona med något, vilket jag tyckte va riktigt bra. sen när jag fick hem datorn efter ca 5 arbetsdagar tyckte jag att det var jätte trevligt att dom hade fixat det. sen så spelade jag dirt 3 och efter 4 timmar så stängde datorn av sig och fick blåskärm.

sen startade jag om i tanke att det bara var en 1 time thing, men nejnej. har hänt mer än 10 gånger och på olika sätt 4/10 gånger. skrev ett inlägg om vad det kan vara här på sweclockers och dom sa att det var högst sannolikt att kortet var defekt. (ett kort jag har haft i 10 månader).
så nu ska jag skicka in det i hopp om att få ett nytt 560ti. men nu kommer frågan, hur blir det nu?

täcker garantin defekta kort?
skickar jag in hela datorn eller skickar ni ett packet där bara grafikkortet ska med?
om det är så att jag bara skickar in grafikkortet får jag ett "låne" kort då som jag kan använda medans eller måste jag köpa ett nytt?

vart lite besviken för efter den har varit inskickad så uppstod ett annat problem istället.

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seetela:

nu är det så att jag skickade in min dator för ca 2 veckor sen pga frysningar osv (kunde inte fixa själv). garantin tänkte de och kostade mig inte en krona med något, vilket jag tyckte va riktigt bra. sen när jag fick hem datorn efter ca 5 arbetsdagar tyckte jag att det var jätte trevligt att dom hade fixat det. sen så spelade jag dirt 3 och efter 4 timmar så stängde datorn av sig och fick blåskärm.

sen startade jag om i tanke att det bara var en 1 time thing, men nejnej. har hänt mer än 10 gånger och på olika sätt 4/10 gånger. skrev ett inlägg om vad det kan vara här på sweclockers och dom sa att det var högst sannolikt att kortet var defekt. (ett kort jag har haft i 10 månader).
så nu ska jag skicka in det i hopp om att få ett nytt 560ti. men nu kommer frågan, hur blir det nu?

täcker garantin defekta kort?
skickar jag in hela datorn eller skickar ni ett packet där bara grafikkortet ska med?
om det är så att jag bara skickar in grafikkortet får jag ett "låne" kort då som jag kan använda medans eller måste jag köpa ett nytt?

vart lite besviken för efter den har varit inskickad så uppstod ett annat problem istället.

Sålänge du inte bytt kylare eller skadat det själv genom överclockning,borrning, slängt de i sjön så ska garantin gälla.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -