Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

God fortsättning på er allihopa! Ber om ursäkt för att vi har varit lite frånvarande här men nu är vi helt tillbaka! Som vanligt när det kommer till frågor om specifika ordrar eller ärenden så ber vi er kontakta oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se.

Just den vita har vi tyvärr inte men vi har andra Spectre PRO upplagda: http://www.inet.se/sok/spectre-200m

Jo det vet jag, men tänkte om det var möjligt att ta in de vita. Mycket snyggare och ingen annan butik i Sverige har dom för tillfället.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Inet
Skrivet av Arkebuzer:

Har lagt 3 beställningar hos INET senaste månaden, och är riktigt imponerad över hur snabbt paketen skickats. Väl valt emballage också. Föredömligt!

Kul att du är nöjd!

Skrivet av KaakaaN:

Jo det vet jag, men tänkte om det var möjligt att ta in de vita. Mycket snyggare och ingen annan butik i Sverige har dom för tillfället.

Tyvärr är det inget som vi kommer att ta in utan vi fokuserar på det som vi har uppe i dagsläget.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vill påminna om att tråden inte är till för enskilda ärenden. I sådana fall bör ni kontakta kundtjänsten istället.

Citerar Inet från ett inlägg ovan: "Som vanligt när det kommer till frågor om specifika ordrar eller ärenden så ber vi er kontakta oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se"

*Enskilt ärende raderat*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Hej Inet! Var nyss påväg att skulle betala mina datordelar och insåg att jag inte kunde betala med Klarna julkanpanjen? Var lite skumt att det inte finns något sådant alternativ då kanpanjen fortfarande ska vara kvar.

Eller gör man det på något annat sätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kng8te:

Hej Inet! Var nyss påväg att skulle betala mina datordelar och insåg att jag inte kunde betala med Klarna julkanpanjen? Var lite skumt att det inte finns något sådant alternativ då kanpanjen fortfarande ska vara kvar.

julkampanjen var väl bara fram till jul?

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Inet
Skrivet av Kng8te:

Vi avslutade alla våra julkampanjer nu efter nyår och där ingick även Klarnas Julkampanj. Det är möjligt att den fortfarande gäller hos Klarna men får kolla upp detta och se om vi eventuellt kan aktivera den igen.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Okey okey! Men jag besällde ivilket fall! Men när jag fick mitt mail att ni har skickat komponeterna ser jag att ni har missat att skicka med Chassit! Och det står ju att det finns i lager, eller skickar ni resten av komponeterna iaf om 1 saknas?

Ta en kik på det är du snäll. ord 5785050

Permalänk
Medlem

Nvm fick fort svar av eran brilljanta kundtjänst!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kng8te:

Okey okey! Men jag besällde ivilket fall! Men när jag fick mitt mail att ni har skickat komponeterna ser jag att ni har missat att skicka med Chassit! Och det står ju att det finns i lager, eller skickar ni resten av komponeterna iaf om 1 saknas?

Ta en kik på det är du snäll. ord 5785050

Kommer i två kolli:D

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Fick 2 kollinr jag med då jag beställde en komplett dator av er, 1 för chassit och 1 till resterande konponenter. Går inte att skicka allt på ett och samma paket, såvida det inte är monterat förstås

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hej jag undrar när ni får in denna skärmen igen på lager.

http://www.inet.se/produkt/2204790/acer-24-gd245hqabid-120hz

Min närmaste butik ligger på ringön. Mvh Viktor

Visa signatur

Chassi: CM 690 II Advanced | CPU: i-5 3570K 3.8 Ghz | CPU Cooler: CM Hyper 212 Evo | GPU: Gigabyte Geforce GTX 670 x3 | PSU: Corsair AX 750W | MB: Gigabyte Z77X-UD5H | SSD: Samsung 830 256gb | RAM: Corsair Vengeance LP 4x4gb | Skärm: 1 Acer 24¨ GD245HQAbid 120Hz | Skärm: 2 LG 22¨ Flatron L222WS | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Razer Diamondback 3G

Permalänk
Inet
Skrivet av Fiskeen:

Hej jag undrar när ni får in denna skärmen igen på lager.

http://www.inet.se/produkt/2204790/acer-24-gd245hqabid-120hz

Min närmaste butik ligger på ringön. Mvh Viktor

Finns på centrallagret så bara lägg en bokning i butik så har du den klar för avhämtning 1-2 arbetsdagar efter (beror på när du lägger bokningen)!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Zuty:

Tjena Inet.
Ser att ni har en del Chassin ifrån Aerocool, dock inga mATX varianter. Något ni kan ta in kanske? Ni har lite tunt med billigare modeller Qs-200 lite och Advance kanske kan vara av intresse, speciellt nu när Elite 341 har utgått?

http://www.aerocool.com.tw/index.php?option=com_content&view=...

Fick svar nu att vi har upplagt allt som vi kan få tag på och som finns hos våra distributörer så som det ser ut just nu så kan vi tyvärr inte bredda sortimentet med fler lådor från Aerocool.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Avstängd

Så där ja, nu har man inhandlat sig ett Windows 8 från er. Hoppas man hinner få det innan helgen.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Så där ja, nu har man inhandlat sig ett Windows 8 från er. Hoppas man hinner få det innan helgen.

Om det fanns i lager då du beställde så ska det inte vara några problem

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inet
Skrivet av Stefflo:

Skrivet av Batman:

Om det fanns i lager då du beställde så ska det inte vara några problem

Japp, som Batman skriver så borde det inte vara några konstigheter sålänge Posten levererar som dom ska.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Har ni några planer på att ta in http://www.thermalright.com/html/products/cpu_cooler/silverAr...
i ert sortiment?

Visa signatur

Processor: Intel 2600K @4500mhz- Modekort: Asus Sabertooth z77- Grafikkort:Radeon HD 7970 x2 - Hårddisk: Samsung 830 128bg X2 Western Digital Caviar black 500gb- Ram: 8gb Corsair Vengence 1600mhz- Nätaggregat Coarsair HX 1050W- Chassi: Cooler Master Haf X- Processor kylare: costom waterloop- Skärm: Samsung SyncMaster SA950- Tangentbord: Cooler Master Storm Trigger- Headset: Astro A50 7.1- Mus: Logitech G700

Permalänk

Finns det någon anledning till varför ni inte har grafikkort från HIS i erat sortiment (gillar deras ICE-Q serie)? Vill ju helst dra hela orden från samma försäljare och inte behöva köpa enskilda komponenter på andra ställen

Tack på förhand

Permalänk
Inet
Skrivet av Beijken:

Har ni några planer på att ta in http://www.thermalright.com/html/products/cpu_cooler/silverAr...
i ert sortiment?

Tyvärr inget som vi kan få tag på i dagsläget men ska hålla ett öga öppet!

Skrivet av Brannigan:

Finns det någon anledning till varför ni inte har grafikkort från HIS i erat sortiment (gillar deras ICE-Q serie)? Vill ju helst dra hela orden från samma försäljare och inte behöva köpa enskilda komponenter på andra ställen

Tack på förhand

Vi har helt enkelt valt att fokusera på andra tillverkare och se till så att vi har rätt priser samt bra tillgång på det. Tyvärr är det inte aktuellt att ta in ny tillverkare bland grafikkort i dagsläget.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Äntligen har QPAD's QH headsets kommit!

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Inet
Skrivet av Sebastian R:

Äntligen har QPAD's QH headsets kommit!

Får jättegärna skriva en recension på hemsidan sen vad du tyckte!

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Får jättegärna skriva en recension på hemsidan sen vad du tyckte!

Ska jag med rent nöje göra, beställde ett QH-90 idag.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk

Gjorde min första leverans någonsin hos inet igår, kom till mig inom 24h, underbart. Fick dock ingen pingvinstång som alla pratar om, fatta att besvikelsen var total

Permalänk
Medlem

Har ni slutat/flyttat eran sweclockers specialkampanj (och isåfall varför?)? http://www.inet.se/kampanj/sweclockers-specialkampanj fungerar inte längre

Visa signatur

5900X || GTX3080 || Impact DTX || 32GB RAM @ 3600MHz || Custom Loop i Yuel Beast Calypso ||

Permalänk
Medlem

Hej, någon mer som inte kan logga in på inet med sina användar uppgifter?

Edit: stryk det, det ordna sig.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av wankeer:

Hej, någon mer som inte kan logga in på inet med sina användar uppgifter?

Jag kommer in :S

Permalänk
Medlem

Tja. Funderar på att köpa en produkt som inte finns i webblager (inget datum heller ) och som inte finns hos leverantören. Dock har dom 3 st kvar i butik. Går det att köpa online iaf eller måste man köpa det i butik?

Visa signatur

Dom ger mig inga raka svar, det enda som jag får är mediciner
Psykofarmaka är jesus för en sån som jag, Cipramil är våra nya vitaminer

Permalänk
Skrivet av Zycoon:

Tja. Funderar på att köpa en produkt som inte finns i webblager (inget datum heller ) och som inte finns hos leverantören. Dock har dom 3 st kvar i butik. Går det att köpa online iaf eller måste man köpa det i butik?

Det brukar gå utmärkt men du får räkna med 1-2 dagar extra innan du får din vara!

Visa signatur

MB: Asus p8Z77-V PRO PSU: FD Newton R3 600W CPU: Intel i5 3570K @ 4.3 GHz Kyl: CM 212 EVO Ram: Vengeance 1600MHz 2x8GB GPU: ASUS Strix 1070 HDD: WD Caviar Green 2TB SSD: Samsung 840 PRO 250GB Burk: Define R4 Laptop: Alu Macbook 2008 Monitor: Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oobah45:

Har ni slutat/flyttat eran sweclockers specialkampanj (och isåfall varför?)? http://www.inet.se/kampanj/sweclockers-specialkampanj fungerar inte längre

Menar du https://www.inet.se/produkt/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi... ?

De hade ju en sweclockers-julkampanj, men den slutade ju på julafton, av förståeliga skäl.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Menar du https://www.inet.se/produkt/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi... ?

De hade ju en sweclockers-julkampanj, men den slutade ju på julafton, av förståeliga skäl.

Jaha... det hade jag missat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5900X || GTX3080 || Impact DTX || 32GB RAM @ 3600MHz || Custom Loop i Yuel Beast Calypso ||